Πολύ πριν η νέα αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan μπει επίσημα στην γραμμή παραγωγής, μας δόθηκε η ευκαιρία σε συνεργασία με την AutoBild να την οδηγήσουμε, παίρνοντας μια πρώτη γεύση από το μέλλον που έρχεται! Συνεχίζει να είναι μια πραγματική Porsche;
Υπάρχουν στιγμές που νιώθουμε ότι είμαστε οι πιο τυχεροί άνθρωποι στο κόσμο, όπως πριν λίγες μέρες που η Porsche μας κάλεσε να δούμε από κοντά την ολοκαίνουργια Macan που ακόμα βρίσκεται στο στάδιο της προ-παραγωγής και θα έρχεται αποκλειστικά σαν αμιγώς ηλεκτρική, όντας ένα από τα πρώτα βήματα της γερμανικής εταιρείας προς ένα πιο πράσινο μέλλον. Συγκεκριμένα ο στόχος της είναι μέχρι το 2030 το 80% των αυτοκίνητων που θα έχει στη γκάμα της να είναι ηλεκτρικά και για να μπορέσει να τον πετύχει θα πρέπει ακόμα και υφιστάμενα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης να περάσουν στην όχθη του ρεύματος. Οπότε οι άνθρωποι της Porsche αποφάσισαν να ξεκινήσουν με την Macan που πιστεύουν ότι για τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες της δεν θα έχει τεράστια διαφορά αν ο κινητήρας της δεν βρυχάται στο τέρμα γκάζι, ειδικά από τη στιγμή που θα έχει εξαιρετικές επιδόσεις και πολυτέλεια.
Μετά την Macan, θα ακολουθήσει η Cayman/Boxster, ενώ η Cayenne μάλλον θα σταματήσει να υφίσταται στο μέλλον πριν καν αποκτήσει ηλεκτρική ψυχή, με κάποιο άλλο μοντέλο να την αντικαθιστά. Από την άλλη η Panamera θα βγει και στην επόμενη γενιά της με κινητήρα εσωτερικής καύσης, έστω και σαν Plug-In υβριδική, αλλά μετά από εκεί το μέλλον της είναι ακόμα θολό. Η τελευταία που θα επηρεαστεί από την ηλεκτρική μετάβαση είναι η 911, η οποία θα κρατάει τα προπύργια της βενζίνης και του εθιστικού ήχου μέχρι το αναγκαστικό τέλος των θερμικών κινητήρων.
Βέβαια αξίζει να σημειωθεί ότι όλα τα παραπάνω δεν είναι επίσημα λεγόμενα της Porsche, αλλά αν βάλουμε στο τραπέζι τις φήμες που κυκλοφορούν και το στόχο που έχει θέσει η εταιρεία, δεν μοιάζουν και με σενάριο επιστημονικής φαντασίας.
Ξεχωρίζει ακόμα και καμουφλαρισμένη η νέα Porsche Macan
Πίσω στα δικά μας τώρα, όπου βρισκόμαστε σε ένα επαρχιακό δρόμο στα δυτικά περίχωρα της Στουτγάρδης, στον οποίο μας περιμένουν 5 νέες Macan, διαφορετικών ιπποδυνάμεων και εκδόσεων, ώστε να πάρουμε μια πρώτη γεύση από όλες τις παραλλαγές που θα υπάρξουν.
Στο κομμάτι της εξωτερικής σχεδίασης δεν υπάρχουν πολλά που μπορούμε να διακρίνουμε με την πρώτη ματιά. Όλα τα οχήματα είναι βαμμένα μαύρα, με τους προβολείς και τα πίσω φωτιστικά σώματα να είναι έντεχνα καμουφλαρισμένα ώστε να μην μπορείς κάποιος να φανταστεί το τελικό τους σχήμα. Η κορυφαία έκδοση, η οποία λογικά θα ονομάζεται Turbo, ξεχωρίζει από τον τονισμένο μπροστινό προφυλακτήρα που δεν κρύβεται ούτε κάτω από το σκούρο χρώμα, ενώ η δεύτερη έκδοση, η S, έχει πολλά αυτοσχέδια φώτα ομίχλης κολλημένα στο μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, βάζοντας μας στο «τρυπάκι» ότι ίσως η σχεδίαση του να είναι εντελώς διαφορετική και να είναι ο προ-άγγελος μιας πιο off-road παραλλαγής.