autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε το MG Cyberster: Ανασταίνονται τα Cabrio με... ηλεκτροσόκ;
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το MG Cyberster: Ανασταίνονται τα Cabrio με... ηλεκτροσόκ;

25/6/2024

Η MG θέλει να ξαναφέρει στη μόδα τα κάμπριο… εξηλεκτρισμένα
Στην Κίνα το MG Cyberster κοστίζει 322.000 γουάν (42.000 ευρώ)
Η μπαταρία κάνει το Cyberster βαρύ όπως σε όλα τα ηλεκτρικά
Όμως έχει 517 PS και 0-100 σε 3,2 δλ. που μπαίνει στα χωράφια των supercars

Η MG θέλει να ξαναφέρει στη μόδα τα κάμπριο… εξηλεκτρισμένα

Νομίζατε ότι τα κάμπριο είναι πλέον είδος προς εξαφάνιση; Και εμείς. Ωστόσο με το Cyberster, η MG στοχεύει να επαναφέρει τα roadster στο προσκήνιο, ακολουθώντας την… ηλεκτρική «μόδα». Έπειτα από την «εισβολή» της στην Ευρώπη στις κατηγορίες των μικρών αυτοκινήτων πόλης και των SUV, τώρα η κινέζικη εταιρεία φέρνει στην Ευρώπη ένα διθέσιο κουπέ που μοιάζει να ρίχνει κλεφτές ματιές στους Βρετανούς, ιστορικούς προκατόχους του, όπως το MGB ή το MG TF. Οι Γερμανοί συνάδελφοι της Autobild οδήγησαν το MG Cyberster στο Πεκίνο και εμείς μεταφέρουμε τις εντυπώσεις τους.
 

Στην Κίνα το MG Cyberster κοστίζει 322.000 γουάν (42.000 ευρώ)

Το διθέσιο κάμπριο της MG πωλείται στην Κίνα περίπου 322.000 γουάν, δηλαδή περίπου 42.000 ευρώ. Όταν έρθει στην Ευρώπη, σύμφωνα με την εκτίμηση του συντάκτη της Autobild, θα ξεκινάει περίπου από 60.000 ευρώ στη γερμανική αγορά. Κανένα άλλο ηλεκτρικό διθέσιο κάμπριο δεν κοστίζει φτηνότερα. Στο εξωτερικό του αυτοκινήτου δεσπόζουν οι «κοφτεροί» LED μπροστινοί προβολείς, ενώ πίσω τα φωτιστικά σώματα έχουν σχήμα βέλους. Πάνω από όλα όμως ξεχωρίζουν οι πόρτες που ανοίγουν προς τα πάνω, σε στιλ Lamborghini. Στο εσωτερικό, πίσω από το τιμόνι έχει ξεδιπλωθεί ένα ψηφιακό ταμπλό-τρίπτυχο, και συνοδεύεται από φυσικά κουμπιά που επεκτείνονται και στην κεντρική κονσόλα. Από εκεί ρυθμίζεται ο κλιματισμός, αλλά και το ανεβοκατέβασμα της οροφής.



 

Η μπαταρία κάνει το Cyberster βαρύ όπως σε όλα τα ηλεκτρικά

Οδηγικά, σίγουρα το Cyberster δεν είναι τόσο αγριεμένο όσο οι Βρετανοί προκάτοχοί του, και σίγουρα δεν έχει τον ίδιο τύπο. Λείπει σίγουρα η θορυβώδης εξάτμιση, αλλά έτσι είναι τα ηλεκτρικά, αθόρυβα, οπότε δεν μπορούμε να το αναφέρουμε ως μειονέκτημα. Το κυριότερο χαρακτηριστικό που το κρατάει πίσω οφείλεται στην ίδια την καρδιά του: το βάρος της μπαταρίας. Φαίνεται πως οι Κινέζοι κατασκευαστές θα πρέπει να καλιμπράρουν λίγο πιο σφιχτά το σασί, τα φρένα, και κυρίως να διορθώσουν την απόκριση του τιμονιού προτού ξεκινήσουν τις εξαγωγές. Ωστόσο, σύμφωνα με τον Γερμανό συνάδελφο, έχει καλά κρατήματα στις στροφές, ενώ υπάρχει και επιλογή «boost» που του δίνει λίγη έξτρα ώθηση.


 

Όμως έχει 517 PS και 0-100 σε 3,2 δλ. που μπαίνει στα χωράφια των supercars

Στη βασική του έκδοση το Cyberster έχει 345 ίππους, γεγονός που του επιτρέπει να επιταχύνει από τα 0 στα 100 σε 5,2 δλ., με μέγιστη ταχύτητα τα 195 χλμ./ώρα. Ωστόσο η έκδοση που ξεχωρίζει είναι η τετρακίνητη των δύο ηλεκτρομοτέρ, των 517 ίππων και των 725 Nm ροπής, που «καταπίνει» το 0-100 σε 3,2 δλ. Όμως ακόμη και αυτή η έκδοση ζορίζεται πολύ να υπερβεί τα 200 χλμ./ώρα. Όσον αφορά την αυτονομία του, το μόνο που μπορούμε να πούμε προς το παρόν είναι ότι η MG υπόσχεται τουλάχιστον 500 χλμ. με μία φόρτιση. Μένει να διαπιστωθεί.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε