autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε το Seal U DM-i: Το πρώτο Plug-in υβριδικό της BYD στην Ευρώπη
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το Seal U DM-i: Το πρώτο Plug-in υβριδικό της BYD στην Ευρώπη

Διαβάστηκε από 5090 αναγνώστες - 21/7/2024

Υπόσχεται αυτονομία 1.080 χλμ., αλλά κοστίζει 38.900 ευρώ στη Γερμανία
0-100 σε 5,9 δλ. και μπαταρία που «βγάζει» 125 χλμ.
Η ποιότητα στο εσωτερικό δεν φτάνει τα ευρωπαϊκά premium πρότυπα
Ανετο και αγχολυτικό στον δρόμο

Υπόσχεται αυτονομία 1.080 χλμ., αλλά κοστίζει 38.900 ευρώ στη Γερμανία

Όσοι έχουν παρακολουθήσει έστω και έναν αγώνα ποδοσφαίρου στο φετινό Euro, ίσως έχουν προσέξει ποιος χορηγός εμφανίζεται συχνότερα στις διαφημιστικές πινακίδες πέριξ του αγωνιστικού χώρου. Η κινεζική εταιρεία BYD ήταν για το 2023 πρώτη σε πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως. Ωστόσο μόλις πριν από λίγους μήνες εξήγαγε τα πρώτα της ηλεκτρικά στη Γηραιά Ήπειρο. Και τώρα φέρνει προς τα μέρη μας και το πρώτο της υβριδικό πρίζας, το Seal U DM-i. Στη Γερμανία ξεκινάει από 38.900 ευρώ.

Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του συγκεκριμένου μοντέλου υπόσχεται περίπου 500 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Η Plug-in υβριδική εισαγωγική έκδοση με τη μπαταρία των 18,3 kWh υπόσχεται 1.080 χλμ. αυτονομίας. Όταν προς το τέλος του έτους λανσαριστεί και η έκδοση με την ακόμη μεγαλύτερη μπαταρία των 26,6 kWh, το SUV της BYD θα υπερβαίνει θεωρητικά τα 1.100 χλμ. Όλα αυτά βέβαια μένει να αποδειχθούν στην πράξη. Η εν λόγω μπαταρία υποστηρίζει φόρτιση έως 11 kW σε παροχή AC (τύπου οικιακού φορτιστή) και μόλις 18 kW σε DC.
 

0-100 σε 5,9 δλ. και μπαταρία που «βγάζει» 125 χλμ.

Παρά τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που «φοράει» το νέο υβριδικό πρίζας της BYD, οι Κινέζοι δεν εγκαταλείπουν τα ιδανικά τους. Ο ηλεκτρισμός είναι η κυρίαρχη κινητήριος δύναμη και στο Seal U DM-i. Η εισαγωγική έκδοση διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 145 kW, ενώ η κορυφαία έχει 2 κινητήρες συνολικής ισχύος 270 kW. Από την άλλη μεριά, ο τετρακύλινδρος 1,5λιτρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού, με τους 99 ή τους 132 ίππους (στην κορυφαία έκδοση), έχει μικρή συνεισφορά στη συνολική ισχύ των 221 ή των 328 ίππων. Η βασική έκδοση κάνει το 0-100 σε 5,9 δλ. και έχει τελική ταχύτητα τα 180 χλμ./ώρα. Ωστόσο το BYD Seal U DM-i παραμένει ένα SUV που προορίζεται για οικογένειες.



Η μπαταρία, από την άλλη μεριά, ακόμα και στο καλύτερο σενάριο, «βγάζει» 125 χιλιόμετρα, επομένως ο βενζινοκινητήρας αναλαμβάνει να «κουβαλήσει» το αυτοκίνητο πολύ συχνότερα. Σε χαμηλότερες ταχύτητες όμως, λειτουργεί ως γεννήτρια που επαναφορτίζει τη μπαταρία. Αυτή με τη σειρά της τροφοδοτεί το ηλεκτρικό μοτέρ.
 

Η ποιότητα στο εσωτερικό δεν φτάνει τα ευρωπαϊκά premium πρότυπα

Οι Κινέζοι κατασκευαστές έχουν «βαφτίσει» το εσωτερικό των αυτοκινήτων τους premium ποιότητας. Και η αλήθεια είναι ότι προσπαθούν να κινηθούν προς αυτή την κατεύθυνση. Η περιστρεφόμενη οθόνη των 15,6 ιντσών για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό ξεχωρίζει, ενώ διαθέτει κάμερα για σέλφι και συνοδεύεται και από μικρόφωνο για καραόκε. Ωστόσο, η ποιότητα κατασκευής και το συνολικό φινίρισμα προσπαθούν να μιμηθούν τα ευρωπαϊκά premium πρότυπα, χωρίς να το καταφέρνουν αποτελεσματικά.



 

Ανετο και αγχολυτικό στον δρόμο

Οι μεγάλες διαστάσεις του αμαξώματος (4,78 μ. μήκος, 2,75 μ. μεταξόνιο) αξιοποιούνται για την άνεση των επιβατών, ιδιαίτερα στο πίσω διάζωμα, που χαρακτηρίζεται από ευρυχωρία. Οδηγικά, το τιμόνι είναι ελαφρύ, ενώ η ανάρτηση των πολλαπλών συνδέσμων «σβήνει» τις ανωμαλίες στο οδόστρωμα. Τέλος, η πλούσια σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού προσφέρουν αίσθηση σιγουριάς στον οδηγό.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε