Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
Οδηγούμε το ανανεωμένο Audi S3: Κάνει και drift!
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οδηγούμε το ανανεωμένο Audi S3: Κάνει και drift!

24/3/2024

Έχει 333 άλογα και μηχανικά μέρη από το RS3.
Μπορεί να στέλνει τη ροπή ξεχωριστά στους πίσω τροχούς.
Έχει νέες ρυθμίσεις εμπρός για να στρίβει «τρένο».
Αυτά μόνο όταν το θες. Στην καθημερινότητα έχει άλλο, φιλικό πρόσωπο.

Έχει 333 άλογα και μηχανικά μέρη από το RS3

Το ανανεωμένο Audi S3 είναι προ των πυλών και εμείς το οδηγούμε, με το ελαφρύ καμουφλάζ να βρίσκεται ακόμα στο εξωτερικό του. Οι σχεδιαστικές αλλαγές είναι περιορισμένες, με την κύρια εστίαση να έχει γίνει στην τεχνολογία του αυτοκινήτου.  Η ισχύς έχει αυξηθεί από τα 310 στα 333 άλογα και η ροπή είναι 420 Nm.
Οι μηχανικοί της Audi θέλησαν να κάνουν το νέο S3 ακόμα πιο σπορτίφ και να το φέρουν ακόμα πιο κοντά στο RS 3. Έτσι λοιπόν ο κινητήρας έχει επανασχεδιασμένο turbo και η πεταλούδα του γκαζιού είναι μεγαλύτερη και ανοίγει πιο γρήγορα. Οι συγκεκριμένες αλλαγές στοχεύουν στη βελτίωση της απόκρισης, με τη ροπή να εμφανίζεται γρηγορότερα. Παράλληλα, οι αλλαγές του DSG κιβωτίου ταχυτήτων γίνονται ακόμα πιο άμεσα και το 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 4,7 δευτερόλεπτα.
Το ανανεωμένο Audi S3 μπορεί να παραγγελθεί με σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο με την υπογραφή της Akrapovic, καθώς και με 3 συνολικά επιλογές ελαστικών.

Μπορεί να στέλνει τη ροπή ξεχωριστά στους πίσω τροχούς

«Ανεβαίνοντας το βουνό, υπάρχουν ωραίες φουρκέτες, και μετά θα καταλάβετε τι εννοώ», λέει χαμογελώντας με νόημα ο υπεύθυνος του project Tobias Stapf από τη θέση του συνοδηγού.
Όπως συμβαίνει με το Audi RS 3 αλλά και το VW Golf R της έκδοσης 20 Years Edition, έτσι και το ανανεωμένο S3 διαθέτει διαχωριστή ροπής, ο οποίος στέλνει την ισχύ ξεχωριστά στους πίσω τροχούς. Με την επιλογή «ESC Sport Mode» μπορείτε να κάνετε το αυτοκίνητο να υπερστρέφει, ενώ με το ESC πλήρως απενεργοποιημένο το S3 κινείται εντελώς με το πλάι, πλαγιολισθαίνοντας θεαματικά. Για το τελευταίο βέβαια χρειάζονται μεγαλύτερες οδηγικές ικανότητες και είναι κάτι που συστήνουμε να γίνεται σε ελεγχόμενο χώρο εντός πίστας.

Έχει νέες ρυθμίσεις εμπρός για να στρίβει «τρένο»

Το εμπρόσθιο σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης είναι επίσης επανασχεδιασμένο, με την γωνία camber των εμπρός τροχών να είναι σχεδόν διπλάσια σε σχέση με πριν και να πλησιάζει την -1,5 μοίρα, προκειμένου να αυξηθεί η πρόσφυση του εμπρός μέρους. Η συγκεκριμένη αλλαγή είναι αισθητή αν οδηγήσετε το τρέχον S3 και αμέσως μετά το επερχόμενο.
Πέραν τούτου, το τιμόνι διαθέτει μεγαλύτερη ακρίβεια σε σχέση με πριν, ενώ τα φρένα είναι ισχυρότερα.

Αυτά μόνο όταν το θες. Στην καθημερινότητα έχει άλλο, φιλικό πρόσωπο

Τα νούμερα ισχύος και ο διαχωριστής ροπής είναι ίδια με αυτά του Golf R, ωστόσο, σε αντίθεση με το μοντέλο της VW, το S3 δεν εστιάζει για χρήση στην πίστα. Εδώ προτεραιότητα έχει ο φιλικός «χαρακτήρας» στην καθημερινότητα, με το sport στοιχείο να εμφανίζεται κατά απαίτηση του οδηγού.
Μπορεί λοιπόν το S3 να έχει τη δυνατότητα να πλαγιολισθαίνει ή να στρίβει γρήγορα με γραμμές, ωστόσο με το πάτημα ενός κουμπιού αλλάζει «πρόσωπο».
Θα μπορούσαμε να πούμε πως το facelift του Audi S3 μπορεί να θεωρηθεί σαν εργοστασιακή βελτίωση. Αν θέλετε, μπορείτε να κυνηγάτε πιο γρήγορα τις στροφές τις Κυριακές, και να πηγαίνετε με πιο χαλαρό ρυθμό στην εργασία σας τις υπόλοιπες μέρες της εβδομάδας. Ο Tobias και η ομάδα του έκαναν εξαιρετική δουλειά.
 
Συμπέρασμα
Η ανανέωση έκανε το Audi S3 ακόμα πιο ζωντανό και πιο ενεργό στην οδήγηση, επιτρέποντάς μας να διασκεδάζουμε ακόμα περισσότερο. Ταυτόχρονα δεν έχει δώσει υπερβολικά σκληροπυρηνικό «χαρακτήρα» στο μοντέλο, αφήνοντας έτσι αρκετό χώρο για το RS 3.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε