autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Οδηγούμε το ανανεωμένο Kia Picanto: Ευέλικτο στην πόλη & πιο high-tech

Οδηγούμε το ανανεωμένο Kia Picanto: Ευέλικτο στην πόλη & πιο high-tech

Οδηγούμε το ανανεωμένο Kia Picanto: Ευέλικτο στην πόλη & πιο high-tech

6/8/2024

Εισαγωγική έκδοση LX Optimum 1,0L 67 PS από 16.790 ευρώ.
Εξωτερική σχεδίαση που θυμίζει EV9 και over-the-air ενημερώσεις.
0-100 σε 15,6 δλ. και κατανάλωση (WLTP) 5,2 λτ./100 χλμ. για τον τρικύλινδρο κινητήρα.
Ευχάριστο και ευέλικτο στην πόλη.

Εισαγωγική έκδοση LX Optimum 1,0L 67 PS από 16.790 ευρώ

Μπορεί η κατηγορία των mini να συρρικνώνεται χρόνο με τον χρόνο γιατί το αγοραστικό κοινό σε Ελλάδα και Ευρώπη στρέφεται προς τα SUV, ωστόσο υπάρχουν ακόμη μάρκες που συνεχίζουν να προσφέρουν μικρά αυτοκίνητα που υπόσχονται εύκολες και σβέλτες μετακινήσεις μέσα στην πόλη. Μία από αυτές τις μάρκες είναι η Kia, η οποία έκανε εκτεταμένο φρεσκάρισμα στο Picanto το περασμένο καλοκαίρι.

Το ανανεωμένο Kia Picanto είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας. Όπως ανακοινώθηκε από την ελληνική αντιπροσωπεία, το Picanto θα προσφέρεται στις εξοπλιστικές εκδόσεις LX Optimum, Premium και GT-Line. Όλες θα μπορούν να συνδυαστούν είτε με τον 1.000άρη κινητήρα βενζίνης, απόδοσης 67 ίππων, είτε με τον 1.200άρη με ισχύ 84 άλογα. Τα διαθέσιμα μοτέρ μπορούν να συνδυαστούν είτε με μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με αυτόματο.

Το pre-facelift μοντέλο με τους 67 ίππους ήταν διαθέσιμο από 14.790 ευρώ. Ωστόσο η εισαγωγική έκδοση μετά την ανανέωση ξεκινάει από 16.790 ευρώ.
 

Εξωτερική σχεδίαση που θυμίζει EV9 και over-the-air ενημερώσεις

Μετά την αναβάθμιση, το Picanto μιμείται το ηλεκτρικό EV9 – τουλάχιστον σχεδιαστικά. Το νέο μπροστινό μέρος θυμίζει έντονα το ηλεκτρικό SUV της κορεατικής μάρκας και εφαρμόζει τη νέα σχεδιαστική διάλεκτό της. Οι διαστάσεις παραμένουν σχεδόν αμετάβλητες: Tο ανανεωμένο Picanto επιμηκύνεται κατά 10 χιλιοστά και προσφέρει σχετικά μεγάλο χώρο στο εσωτερικό χάρη στο σχετικά μεγάλο μεταξόνιο (2,40 μέτρα). Το πορτ-μπαγκάζ είναι ένα από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας, με χωρητικότητα 255 λίτρα. Με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, μπορεί να χωρέσει 1010 λίτρα.

Ανεξάρτητα από την εξοπλιστική έκδοση, κάθε Picanto εξοπλίζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η οθόνη αφής για το σύστημα infotainment έχει διαγώνιο 8 ιντσών, ενώ είναι ενσωματωμένα τα συστήματα Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και σύστημα πλοήγησης. Οι ενημερώσεις του λογισμικού μπορούν να πραγματοποιηθούν εξ αποστάσεως (over-the-air updates) δίχως να είναι απαραίτητη η επίσκεψη στο συνεργείο.
 

0-100 σε 15,6 δλ. και κατανάλωση (WLTP) 5,2 λτ./100 χλμ. για τον τρικύλινδρο κινητήρα

Οι κινητήρες είναι παλιοί γνώριμοι και προορίζονται για οδηγούς που δεν εστιάζουν στη μέγιστη απόδοση. Αυτό είναι εμφανές και στις επιδόσεις. Ο τετρακύλινδρος με χειροκίνητο κιβώτιο χρειάζεται 13,1 δευτερόλεπτα για το τυπικό σπριντ στα 100 χλμ./ώρα. Με παρατεταμένη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού, η μέγιστη ταχύτητα μπορεί να φτάσει τα 159 χλμ./ώρα. Ο τρικύλινδρος κινητήρας είναι αρκετά νωχελικός. Χρειάζεται 15,6 δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει το 0-100, ενώ η μέγιστη ταχύτητα είναι τα 145 χλμ./ώρα.

Ομολογουμένως, στο περιβάλλον για το οποίο προορίζεται το Picanto, δηλαδή την πόλη, οι επιδόσεις δεν παίζουν σχεδόν κανένα ρόλο. Η Kia προσδιορίζει την κατανάλωση για τις δύο εκδόσεις κινητήρων σύμφωνα με τον κύκλο WLTP στα 5,2 λτ./100 χλμ. για τον τρικύλινδρο και στα 5,7 λτ./100 χλμ. για τον τετρακύλινδρο κινητήρα με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Στην πρώτη μας διαδρομή, καταγράψαμε λίγο κάτω από 6,0 λίτρα.
 

Ευχάριστο και ευέλικτο στην πόλη

Στην πραγματικότητα, το Picanto στην έκδοση GT-Line που οδηγήσαμε, με τους 79 ίππους και το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων που διανέμει τα 113 Nm ροπής, φαίνεται αρκετά ελαφρύ, ειδικά μέσα στην πόλη. Ωστόσο, ο ατμοσφαιρικός κινητήρας χρειάζεται να πιάσει υψηλές στροφές κατά την επιτάχυνση, χωρίς τις οποίες φαίνεται νωθρός.

Το χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων προσφέρει τον βέλτιστο τρόπο κατανομής των στροφών του κινητήρα. Με τον τετρακύλινδρο κινητήρα, δεν αντιμετωπίσαμε ποτέ πραγματικά προβλήματα με την πρόωση. Παρά το σχετικά μακρύ μεταξόνιο των 2,40 μέτρων, το μικρό αυτοκίνητο είναι ευχάριστα ευέλικτο στη φασαρία της πόλης, ενώ η ανάρτηση απορροφά τους κραδασμούς με σχετική ευκολία. Επίσης, ο κύκλος στροφής είναι μόλις 9,40 μέτρα. Όποιος θέλει πραγματικά να στρίψει γρήγορα, θα επωφεληθεί από το ηλεκτρονικό πρόγραμμα ελέγχου ευστάθειας (ESP), το λεγόμενο «brake-based torque vectoring», το οποίο μειώνει σημαντικά την υποστροφή του αυτοκινήτου μέσω της βελτιστοποίησης της ροπής με βάση τα φρένα.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε