autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Made in France

Διαβάστηκε από 40509 αναγνώστες - 18/9/2020

Σε αυτό το κενό, λοιπόν, «ξεπετάγεται» η Γαλλία. Τα τελευταία χρόνια έχουν εντυπωσιάσει συχνά με επιτεύγματα όχι υψηλής, βέβαια, τεχνολογίας, ενώ οι PSA και Renault διαθέτουν συναρπαστικά και, πάνω απ όλα, προσιτά ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην γκάμα τους. Για παράδειγμα, το e-208 της Peugeot και το DS3 Crossback είναι αυτήν την εποχή... καυτά, όπως επίσης και το e-Corsa της Opel.



Σήμερα υπάρχει επίσης το ανανεωμένο Renault Zoe, που έχει σαφείς ημερομηνίες παράδοσης (σε αντίθεση με τις KIA και Hyundai). Μ αυτά και μ αυτά, το προ της ανανέωσης Zoe ήταν κατά το 2019 με 9.431 μονάδες το ηλεκτροκίνητο μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις στη Γερμανία. Τώρα, όμως, έχει σειρά το νεότερο, το οποίο δε θα μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε “Zoe 2”, αλλά περισσότερο “Zoe 1,5”.



Με άλλα λόγια, έχει γίνει ένα ολοκληρωμένο facelift, όπου η σχεδίαση δείχνει ότι το αισθητικό φρεσκάρισμα δεν ήταν και τόσο αναγκαίο. Απέναντι στο πολύ σοβαρό VW up το Zoe δείχνει πολύ πιο μοντέρνο και με το σχετικά αυξημένο μέγεθός του, δεν μπορεί να πει κανείς ότι είναι ένα αυτοκίνητο για γυναίκες.
Ωστόσο, η μεγαλύτερη πρόοδος κρύβεται κάτω από τις λαμαρίνες. Αρχικά, λοιπόν, το νέο cockpit εντυπωσιάζει με τα φίνα υλικά του και τις οθόνες, στοιχεία που θα ταίριαζαν μια χαρά και σε ένα Audi. Επιπλέον, το εσωτερικό του Zoe είναι πλέον πιο εύχρηστο, με τη νέα επιφάνεια διακοπτών κάτω από τη μεγάλη οθόνη, όπου τελικά όλα τα χειριστήρια βρίσκονται εκεί, που θα περίμενε κάποιος.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει