Ανάλογα ισορροπημένη είναι και η οδική συμπεριφορά αυτού του Renault. Εντάξει, ο κινητήρας, αν και τελείως αθόρυβος, διακρίνεται για τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του. Η ανάρτηση συγκαταλέγεται στις πιο άνετες της κατηγορίας και μόνο το τιμόνι, που μας φάνηκε πολύ ελαφρύ, θα μπορούσε, με βάση τα γούστα μας, να είναι περισσότερο συμμετοχικό.
Μια χαρά, λοιπόν, τα πράγματα, αλλά ας περάσουμε και στα σημαντικότερα στοιχεία ενός ηλεκτροκίνητου μοντέλου: την αυτονομία και την τιμή.
Η Renault υπόσχεται έως και 395 km με μία φόρτιση της μπαταρίας (για παράδειγμα, η Smart για το Fortwo ανακοινώνει 150 km), ωστόσο εμείς στην πράξη σε μία διαδρομή μέτρησης της κατανάλωσης, είδαμε να... φεύγουν 21,65 kWh, βέβαια κινούμενοι σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, καταφέρνοντας να κινηθούμε για 240 km, τιμή αποδεκτή για τα δεδομένα της καθημερινότητας. Επιπλέον, το ανανεωμένο Zoe μπορεί να... ταχυφορτιστεί.
Για το τέλος αφήσαμε το ζήτημα της τιμής. Το Zoe με τη μεγάλη μπαταρία και το μεγάλο κινητήρα φτάνει στη Γερμανία τα 33.900 ευρώ. Βέβαια, στη Renault ισχύει η παροχή του κινήτρου των 6.000 ευρώ. Τουλάχιστον μέχρις ότου η κυβέρνηση από το Βερολίνο και η ΕΕ φέρουν σε ισχύ το κίνητρο για όλες τις εταιρείες...
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr