Οδηγούμε το νέο Audi Q6 e-tron: Ηλεκτρικό SUV με… γονίδια Macan
Καμπυλωτή υπερ-οθόνη 11,9 και 14,5 ιντσών στο εσωτερικό
Ιδια πλατφόρμα με την Porsche Macan, υπόσχεται ως 641 χλμ. αυτονομία
Ευέλικτο στην οδήγηση, 0-100 σε 4,3 δλ. για την έκδοση SQ6
Κλείνει το κενό μεταξύ των ηλεκτρικών Q4 και Q8
Με την κυκλοφορία του Q6 e-tron, η Audi κλείνει ένα κενό μεταξύ του ηλεκτρικού SUV Q4 e-tron και του πολύ μεγαλύτερου Q8 e-tron. Οι παραγγελίες στη Γερμανία έχουν ήδη ξεκινήσει και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται μέσα στον ερχόμενο Αύγουστο. Η Audi λανσάρει πρώτα την τετρακίνητη έκδοση, ενώ λίγο αργότερα θα ακολουθήσει η πιο οικονομική πισωκίνητη.
Καμπυλωτή υπερ-οθόνη 11,9 και 14,5 ιντσών στο εσωτερικό
Εσωτερικά, οι επιβάτες κάθονται άνετα στις πίσω θέσεις καθώς υπάρχει πολύς διαθέσιμος χώρος για το κεφάλι και τα γόνατά τους. Ωστόσο για την ευρυχωρία στην καμπίνα «θυσιάζεται» χώρος από το πορτ-μπαγκάζ των 526 λίτρων, ο οποίος ωστόσο ενισχύεται από έναν δευτερεύοντα αποθηκευτικό χώρο 64 λίτρων κάτω από το καπό. Στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται καμπυλωτή οθόνη που ενώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 11,9 ιντσών και την οθόνη των 14,5 ιντσών για τα συστήματα infotainment. Προαιρετική είναι και μία έξτρα οθόνη 10,9 ιντσών για τον συνοδηγό.
Ιδια πλατφόρμα με την Porsche Macan, υπόσχεται ως 641 χλμ. αυτονομία
Στον τομέα της φόρτισης, το Q6 e-tron, προσφέρει δυνατότητα φόρτισης με ισχύ 270 kW, χάρη στην πλατφόρμα Premium Platform Electric (PPE) με αρχιτεκτονική 800V που χρησιμοποιήθηκε και στην Porsche Macan. Αυτό σημαίνει πως μέσα σε μόλις δέκα λεπτά μπορεί να φορτίσει τη μπαταρία του ώστε να του εξασφαλίσει αυτονομία 255 χλμ. Για την φόρτιση από το 10 στο 80% χρειάζεται 21 λεπτά. Το Audi Q6 e-tron είναι εξοπλισμένο με τεχνολογία που επιτρέπει στη μπαταρία των 94,9 kWh να «διαιρεθεί» σε δύο μικρότερες μπαταρίες ίδιας τάσης που φορτίζονται παράλληλα με ισχύ έως 135 kW. Σύμφωνα με την Audi, με αυτόν τον τρόπο ο οδηγός γλιτώνει και χρόνο και χρήμα. Η γερμανική εταιρεία υπόσχεται αυτονομία που μπορεί να φτάσει στην έκδοση quattro τα 625 χλμ., ενώ η έκδοση Performance μπορεί να διανύσει έως και 641 χλμ. με μία φόρτιση.
Ευέλικτο στην οδήγηση, 0-100 σε 4,3 δλ. για την έκδοση SQ6
Η κορυφαία έκδοση SQ6 e-tron των 517 ίππων επιταχύνει από την ακινησία στα 100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ., ενώ η τετρακίνητη έκδοση quattro σε 5,9 δλ. Η ανασχεδιασμένη μπροστινή ανάρτηση μειώνει τους διαμήκεις κραδασμούς. Αυτή η νέα διάταξη καθιστά το αμάξωμα των 2,4 τόνων εξαιρετικά ευέλικτο. Ο οδηγός έχει διαρκώς αίσθηση ελέγχου, ακόμη και όταν στρίβει με μεγάλη ταχύτητα.
Οι πρώτες εκδόσεις που θα λανσαριστούν είναι η Q6 e-tron quattro (τετρακίνητη) των 388 ίππων με αρχική τιμή τα 74.700 ευρώ, και η SQ6 e-tron (φτάνει μέχρι και τους 517 ίππους), από 93.800 ευρώ στη Γερμανία. Μετά ακολουθεί η πισωκίνητη έκδοση Performance (που μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 326 ίππους), που θα ξεκινάει από 68.800 ευρώ.
Σχολιάστε |