autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Οδηγώντας ή μάλλον …στρίβοντας!

Διαβάστηκε από 39442 αναγνώστες - 18/2/2020

Δεν το πιστεύετε; Μπαίνοντας με ταχύτητα 70, 80 km/h στη στροφή, το νέο Audi S3 «κολλά» στην άσφαλτο και υπακούει έτσι, όπως έκαναν τα αυτοκίνητα πριν από 40 χρόνια στα χέρια του Walter. Κάνεις “turn-in”, το ESC επεμβαίνει ελαφρώς στα φρένα των δύο τροχών, που βρίσκονται στο εσωτερικό της στροφής. Αρκετά πράγματα δεν τα καταλαβαίνεις, αλλά αισθάνεσαι σαφώς πάρα πολύ ικανός, καθώς οδηγείς τόσο επιθετικά και δεν μπορείς να κάνεις κάτι γι αυτό. Στη συνέχεια, όταν στην κορυφή της στροφής πιέσεις το δεξί πεντάλ και καταλάβεις πως στον μπροστινό άξονα δεν έχεις πολλή πρόσφυση, ο ηλεκτροϋδραυλικός συμπλέκτης του συστήματος τετρακίνησης θα μεταφέρει την ισχύ στον πίσω άξονα, με αποτέλεσμα το νέο Audi S3 να ξεπετάγεται προς τα εμπρός με ορμή. Αξίζει να σημειωθεί πως στον πίσω άξονα μπορεί να φτάσει ακόμα και το 100% της ροπής. Επομένως, το νέο Audi S3 δεν ήταν ποτέ ξανά τόσο έντονα «πισωκίνητο». Όλα γίνονται πάρα πολύ γρήγορα! Μην απορείτε πώς.



Είπαμε: Όλα τα συμμετέχοντα συστήματα ελέγχονται από έναν κεντρικό υπολογιστή, που κατανέμει ιδανικά τις... υπηρεσίες και συμβάλλει στην πολύ καλή οδική συμπεριφορά της νέας... βολίδας της Audi.
Κάπως έτσι λοιπόν, ψαλιδίζεις τη διαδρομή στροφή με τη στροφή, στρίβεις, πιέζεις το πεντάλ του γκαζιού και, χάρη στο ηλεκτρομηχανικό προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, έχεις συνεχώς feedback και πλήρη έλεγχο. Στο τέλος, δε, βλέπεις κι αυτό το πράσινο σηματάκι του φυτού και τη βροχή στο δρόμο και, τελικά, αμφισβητείς τον καθηγητή, που είχες στο σχολείο στο μάθημα της Φυσικής: Γιατί κολλάει το αυτοκίνητο με αυτόν τον τρόπο στην άσφαλτο;



Αυτό οφείλεται ίσως στα ελαστικά της Bridgestone, τα Potenza, διαστάσεων 235/35 R19 Y, που μπορούν να «αντέξουν» ως τα 300 km/h και κατασκευάστηκαν ειδικά για το νέο Audi S3. Η απόσταση μεταξύ ζάντας και δρόμου, που ισούται με το πάχος δύο δαχτύλων, είναι ουσιαστικά ο φόβος και ο τρόμος των μεσοσπονδύλιων δίσκων των επιβατών. Ωστόσο, η ανάρτηση δεν αφήνει περιθώρια ανησυχίας, καθώς το νέο Audi S3 τα καταφέρνει καλύτερα απΆ όσο φαντάζεται κανείς με τις μικρές κυματοειδείς ανωμαλίες, αλλά και τα καλντερίμια. Πώς είναι αυτό δυνατόν; Ας όψεται η μετεξελιγμένη ανάρτηση DCC. Εντωμεταξύ, η Audi κατασκευάζει την 3η γενιά του προγράμματος οδήγησης, με το «χάσμα» ανάμεσα στην άνετη και τη σπορτίφ οδική συμπεριφορά να μην ήταν ποτέ τόσο μεγάλο.


 
Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, στις αρχές του Μαρτίου, η Audi θα παρουσιάσει το Α3 χωρίς καμουφλάζ. Επίσης, θα δείξει και το εσωτερικό του. Επειδή, όμως, είμαστε μεταξύ μας, μπορούμε να σας εμπιστευτούμε τα εξής: το cockpit φέρει ψηφιακές ενδείξεις, όπως στο Q3. Ψηλά, αν και πιο χαμηλά απ όσο συνήθως, στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μία οθόνη αφής, από κάτω βρίσκεται η μονάδα ελέγχου του συστήματος κλιματισμού, με πραγματικούς διακόπτες. Στα αριστερά και δεξιά του cockpit βρίσκονται οι αεραγωγοί, μια εικόνα, που μας φέρνει ξανά το coupe του Walter στο μυαλό. Στο Type B2 είχαν τοποθετήσει οι μηχανικοί της Audi διακόπτες για τα φώτα και τα αλάρμ. Τώρα υπάρχουν οι αγωγοί για καθαρό αέρα, τον οποίο χρειάζεσαι, εφόσον έχεις στη διάθεσή σου 310 PS και τόσο πολλά… boom. Επιπλέον, οι αεραγωγοί θα απομακρύνουν από το μέτωπό σου τις κηλίδες ιδρώτα, που έχουν προκληθεί από τον προκλητικό ήχο των σκασιμάτων, που κάνει η εξάτμιση.

Συμπέρασμα
Για την οδήγηση του πρωτοτύπου Α3 μας έδωσαν το αψύ Audi S3. Χάρη στο σύστημα τετρακίνησης κολλάει στην άσφαλτο πολύ καλά και πάει σαν τρελό. Και μας ανοίγει και την όρεξη ως ο πολυτελής αδερφός του Golf.

 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει