Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Οδηγώντας ένα go kart

Διαβάστηκε από 30807 αναγνώστες - 21/9/2020

Επομένως, πιέζουμε το διακόπτη εκκίνησης λειτουργίας του κινητήρα του e και σκεφτόμαστε «ωωωω!». Η διαφήμιση του MINI Cooper SE στη Γερμανία δεν κάνει λόγο για την αίσθηση της οδήγησης ενός go kart; Εντάξει, ΑΥΤΟ εδώ είναι ένα go kart. Πάνω απ όλα, αφού επιλεγεί το sport πρόγραμμα οδήγησης. Χάρη στην απόλυτα ισορροπημένη κατανομή βάρους (50/50%) και στο χαμηλό κέντρο βάρους, το τετραθέσιο μοντέλο είναι σε θέση να ελίσσεται με ταχύτητα ακόμα και στους πιο στενούς δρόμους της πόλης.



Επιπλέον, στο επαρχιακό δίκτυο εξαφανίζονται από τον κεντρικό καθρέφτη ακόμα και κάποια σπορ αυτοκίνητα. Όσο για τον εν λόγω καθρέφτη πρόκειται κι εδώ για μία standard κάμερα, η οποία μπορεί ακόμα και να απενεργοποιηθεί. Με το που γίνεται ο φωτεινός σηματοδότης πράσινος το πισωκίνητο αυτοκινητάκι περισσότερο υποτιμάται... Ο κύκλος στροφής είναι τόσο μικρός όσο ένα καπάκι... βαρελιού μπύρας (8,60 m), το τιμόνι άμεσο και η ανάρτηση είναι ρυθμισμένη εκπληκτικά άνετη.



Πάντως, το δεξί πεντάλ του Honda e δε χρησιμεύει μόνο στην επιτάχυνση, αφού αφήνοντάς το, ο ηλεκτροκινητήρας επιβραδύνει το όχημα. Κατά τα άλλα, η ανάκτηση ενέργειας μέσω της επιβράδυνσης είναι εφικτή ακόμα και μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι, κάτι που γίνεται, μάλιστα, σε τρία στάδια. Στο πλαίσιο της δοκιμαστικής διαδρομής μας των 100 km, όπου υπήρχαν αρκετά χιλιόμετρα τόσο στο επαρχιακό δίκτυο όσο και στο αυτοκινητόδρομο, η κατανάλωση ρεύματος που μετρήσαμε, έφτασε τις 20 kWh. Στην πόλη από την άλλη, εκεί που το Honda e «παίζει» εντός έδρας, είναι εφικτή μια κατανάλωση της τάξης των 15 kWh. Σε ό,τι αφορά τη διάρκεια της φόρτισης, αυτή μπορεί να κρατήσει από περίπου 19 ώρες (σε οικιακή πρίζα) ή 4,1 ώρες (σε wall box ανοικτού σταθμού) έως και 30 λεπτά (σε ταχυφορτιστή με φόρτιση κατά 80%).
Μαζί με τους επαίνους μας, καταθέτουμε και την άποψη πως το Honda e είναι χάρη στις αναλογίες τιμής-μεγέθους-αυτονομίας μια περίπτωση για έναν φερέγγυο αγοραστή δεύτερου αυτοκινήτου. Τα VW ID.3 ή Tesla Model 3 το Honda e δεν τα φτάνει με αντικειμενικά κριτήρια, όχι, βέβαια, πως θα ήθελε κάτι τέτοιο.
Το ίδιο λίγο, θα λέγαμε, πως θα ήθελε η Honda να γίνει μια μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Αλλωστε, οι συμπαθείς Ασιάτες δεν πιστεύουν πως η λύση σε παγκόσμιο επίπεδο είναι η αποκλειστική χρήση ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων με μπαταρίες, σύμφωνα και με τα -πρόσφατα- λεγόμενα του προέδρου της Honda, Takahiro Hachigo. Οι εμπλεκόμενοι θα έπρεπε να επιτύχουν τους στόχους τους (για τις εκπομπές CO2) με διαφορετικό τρόπο. Με υβριδικά μοντέλα. Εμείς, πάλι, ας ελπίσουμε, ότι η νέα εποχή δε θα είναι σύντομη.



Συμπέρασμα
Εμείς και οι πιο πολλοί από εσάς έχουμε μεγαλώσει με μοντέλα της Honda, αλλά η φίρμα μας άφηνε τον τελευταίο καιρό μια ξένη εντύπωση. Όλα αυτά αλλάζουν λοιπόν, με αυτό το αυτοκίνητο, που είναι τολμηρό, έξυπνο και διαφορετικό. Αφεντικό, θέλω αύξηση!
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει