Αξιοσημείωτη είναι επίσης, η τεράστια, φαρδιά οθόνη αφής με το σύστημα πλοήγησης, που αντιδρά σε πραγματικό χρόνο σε συνεργασία με το κινητό τηλέφωνο του χρήστη (1.390 ευρώ στη Γερμανία). Αν σκεφτούμε ότι στα αυτοκίνητα της KIA μέχρι και πριν από 10 χρόνια συναντούσαμε μόνο ένα απλούστατο ραδιόφωνο... Τεράστια πρόοδος! ΠαρΆ όλα αυτά, οι Κορεάτες παρέμειναν προσγειωμένοι. Η τεχνολογία τους ακολουθεί τους ανθρώπους και δε συμβαίνει το αντίθετο. Περιστροφικοί διακόπτες για την ένταση του ήχου; Ναι! Μικρή οθόνη με διακόπτες άμεσου συντονισμού του ραδιοφωνικού σταθμού; Ναι, επίσης! Ακόμα και για τα χειριστήρια του συστήματος κλιματισμού αρκεί να έχετε «βγάλει» το δημοτικό. Τα πάντα είναι σαφή και επεξηγούνται από μόνα τους.
Σύντομη δοκιμή των καθισμάτων: τα εμπρός είναι εξαιρετικά, χάρη και στην επιλεγμένη με προσοχή γέμιση. Τα πίσω καθίσματα είναι καλύτερα σε σχέση με του Ceed. Μήπως τελικά, το νέο ΚΙΑ XCeed είναι μεγαλύτερων διαστάσεων; Όχι, το μεταξόνιο παρέμεινε το ίδιο, η αύξηση του μήκους σχετίζεται με τους μεγαλύτερους προβόλους εμπρός και πίσω. Επομένως: Τέσσερις ενήλικες θα ταξιδέψουν με άνεση και θα είναι σε θέση, χάρη στα 426 λίτρα του χώρου αποσκευών (συν 31 σε σχέση με το Ceed) να πάρουν μαζί τους και αρκετές αποσκευές. Σε ό,τι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά;
Ει, εσείς της VW, διαβάζετε αυτό το άρθρο; Γιατί, ένα κιβώτιο DSG λειτουργεί σωστά, όπως αυτό της KIA! Το XCeed, λοιπόν, κινείται χωρίς κανενός είδους τραντάγματα. Δοκιμάσαμε το κιβώτιο πάρα πολλές φορές και δεν το πιστεύαμε. Συμβάλλει στην αρμονική επιτάχυνση και λειτουργεί, όπως είπαμε, εξαιρετικά. Σε συνεργασία με τον turbo βενζινοκινητήρα των 1,4 λίτρων των 140 PS, το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων, κάνει τη δουλειά του τόσο αξιόπιστα. Τόσο αξιόπιστα, όσο εργάζεται ένας σωστός υπάλληλος σε μια οικονομική υπηρεσία.
Μιλώντας για τα οικονομικά θέματα, ο κινητήρας των 1,4 λίτρων είναι απολύτως επαρκής. Σε κάθε περίπτωση, ένα πιο ισχυρό μοτέρ θα ήταν απΆ όλες τις απόψεις υπερβολικό. Σαφώς και θα ήταν χρήσιμα τα paddles πίσω από το τιμόνι, ενώ με τη χειροκίνητη λειτουργία, θα ήταν εφικτή και η διατήρηση των στροφών λειτουργίας του κινητήρα σε υψηλό επίπεδο. ΠαρΆ όλα αυτά, τα 140 PS κρίνονται απολύτως αρκετά, η διαχείρισή τους είναι εύκολη, ενώ ο ίδιος ο κινητήρας δε δείχνει σε κανένα σημείο να... ζορίζεται – εκτός, βέβαια, από την κίνηση του ΚΙΑ XCeed στις ανηφόρες.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr