Mazda 2 Hybrid: Mε νέα εμφάνιση, συνεχίζει με τον κινητήρα του Yaris
Με 116 ίππους, δεν θα φορέσει τον νέο κινητήρα των 130 αλόγων του Yaris!
Σχεδόν αθόρυβο, ακόμα και σε πιο υψηλές ταχύτητες παρά το CVT κιβώτιο!
Ευέλικτο στο δρόμο, προσανατολισμένο στην άνεση και όχι στην δυναμική συμπεριφορά!
Με νέα μάσκα και επιπλέον στάνταρ εξοπλισμό!
Μετά από 4 χρόνια, όπου το Mazda 2 ήταν ουσιαστικά δυο αυτοκίνητα, ένα «πραγματικό» μοντέλο της εταιρείας κι ένα Toyota Yaris Hybrid με σήμα Mazda, η full υβριδική έκδοση ανασχεδιάστηκε. Πλέον απέκτησε στοιχεία που συναντάμε και στα υπόλοιπα οχήματα της εταιρείας, με ιδιαίτερα έμφαση να δίνεται στο μπροστινό μέρος. Εκτός των οπτικών αλλαγών, διαφορές υπάρχουν και στο κομμάτι του βασικού εξοπλισμού, όπου συναντάμε στάνταρ την αναγνώριση πινακίδων κυκλοφορίας και προσαρμοστικό cruise control. H κεντρική οθόνη αφής είναι 9 ή 10,5 ίντσες, ανάλογα την έκδοση, ενώ ο πίνακας οργάνων άφησε το παρελθόν την ημι-αναλογική φύση του και τώρα είναι full ψηφιακός.
Με 116 ίππους, δεν θα φορέσει τον νέο κινητήρα των 130 αλόγων του Yaris!
Κάτω από το καπό συνεχίζει να έχει τον full υβριδικό κινητήρα των 116 ίππων του Toyota Yaris, o οποίος προσφέρει οικονομία στην κατανάλωση, αφού επιτρέπει στο μοντέλο να κινηθεί κι αμιγώς ηλεκτρικά. Μάλιστα η διαχείριση της ενέργειας έχει βελτιωθεί, με αποτέλεσμα να αυξηθεί κι η ηλεκτρική αυτονομία του Μazda 2. Αν και μοιράζονται το μικρό υβριδικό κινητήρα, το ισχυρότερο μοτέρ των 130 ίππων που είδαμε πρόσφατα στο Yaris δεν θα υιοθετηθεί από τη Mazda.
Σχεδόν αθόρυβο, ακόμα και σε πιο υψηλές ταχύτητες παρά το CVT κιβώτιο!
Για τα δεδομένα των full hybrid αυτοκινήτων, ο θόρυβος του Mazda 2 μας εξέπληξε ευχάριστα. Μπορεί το γουργούρισμα του 3κύλινδρου κινητήρα να ακούγεται, αλλά σε καμία περίπτωση δεν υπάρχει η βαβούρα που ακούμε σε άλλα αντίστοιχα υβριδικά μοντέλα. Αυτό οφείλεται στην εμπειρία της Toyota πάνω στη συγκεκριμένη τεχνολογία, η οποία έχει κατορθώσει να έχει το «ακουστικό» πλεονέκτημα. Μάλιστα ακόμα και σε πιο υψηλές ταχύτητες, ο θόρυβος από το δίδυμο κινητήρα-CVT κιβώτιο είναι σε λογικά επίπεδα, κάνοντας κάποιον μη γνώστη της τεχνολογίας που φέρνει, να νομίζει ότι οδηγεί απλά ένα μικρό αυτοκίνητο με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Ευέλικτο στο δρόμο, προσανατολισμένο στην άνεση και όχι στην δυναμική συμπεριφορά!
Σαν μικρό αυτοκίνητο πόλης που σέβεται τον εαυτό του είναι εξαιρετικά ευέλικτο, με το τιμόνι να μην διεκδικεί δάφνες για την αμεσότητα του, αλλά να μην προβληματίζει κιόλας σε πιο υψηλούς ρυθμούς. Πάντως όλο το στήσιμο του μοντέλου είναι προσανατολισμένο στην άνεση και όχι τόσο στην «διασκέδαση», δείχνοντας ότι ο στόχος της Mazda είναι να προσφέρει πρωτίστως ένα οικονομικό σε κατανάλωση και πρακτικό για την πόλη όχημα.
Σχολιάστε |