Νέο Mercedes eSpinter: Κάνει το diesel άχρηστο!
Με θεωρητική αυτονομία που ξεπερνάει τα 500 χλμ.
Τελική που φτάνει τα 120 χ.α.ω και ήσυχο εσωτερικό.
28 λεπτά θα χρειάζεται η μπαταρία για να φτάσει από το 10 στο 80%.
Αναβαθμισμένο και παντού καλύτερο σε σχέση με το προηγούμενο
Η Mercedes μετά από το μάλλον βιαστικό λανσάρισμα του πρώτου eSpinter, εξέλιξε με ακόμα μεγαλύτερη προσοχή τη νέα γενιά, διορθώνοντας τις «παιδικές» ασθένειες! Με αναβαθμισμένα κινητήρια σύνολα, δυο μήκη αμαξώματος, ωφέλιμο όγκο έως 14 κ.μ. και δυνατότητα φόρτισης που ξεπερνάει τους 1,4 τόνους, το νέο Mercedes eSpinter κάνει τα πετρελαιοκίνητα van να μοιάζουν «ιστορία».
Με θεωρητική αυτονομία που ξεπερνάει τα 500 χλμ.
Οι Γερμανοί, ακούγοντας τους προβληματισμούς των επαγγελματιών, άφησαν πίσω τη μικρή αυτονομία των 168 χλμ. της πρώτης γενιάς, και εφοδιάζουν από τη βασική έκδοση το νέο μοντέλο με μια μπαταρία 56kWh που προσφέρει εμβέλεια 220 χλμ. Επιπλέον διατίθεται και μπαταρία 113kWh, που επιτρέπει στο eSpinter να κάνει 440 χλμ. με μία φόρτιση σε μεικτές συνθήκες και να ξεπερνάει τα 500 χλμ. εντός αστικού ιστού, όπου είναι και το «φυσικό περιβάλλον» των περισσότερων van. Mάλιστα μέσα στο καλοκαίρι, θα προστεθεί και μια τρίτη επιλογή μπαταρίας (81kWh) που θα προσφέρει περίπου 310 χλμ. αυτονομία. Για να πετύχει αυτά τα νούμερα, η Mercedes επένδυσε σε μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου κι όχι ιόντων λιθίου διότι έχουν καλύτερη αποδέσμευση ενέργειας.
Τελική που φτάνει τα 120 χ.α.ω και ήσυχο εσωτερικό
Αλλαγές συναντάμε και στο κομμάτι της οδήγησης, όπου μπορεί λόγω αιτημάτων πολλών πελάτων η αρχική τελική ταχύτητα να περιορίζεται στα 90 χλμ./ώρα, αλλά υπάρχει δυνατότητα αναβάθμισης στα 120 χ.α.ω. Ακόμα και σε αυτή τη ταχύτητα, η καμπίνα παραμένει ήσυχη, ενώ ο οδηγός του απολαμβάνει όλα τα προνόμια μιας Mercedes, όπως σύστημα πολυμέσων MBUX, έξυπνη πλοήγηση και τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Τέλος τα 400Nm ροπής στην έκδοση με τους 204 ίππους (βγαίνει και με 136) προσφέρουν μια δόση «διασκέδασης» σε κάθε τέρμα πάτημα του γκαζιού.
28 λεπτά θα χρειάζεται η μπαταρία για να φτάσει από το 10 στο 80%
Μπορεί από θέμα ταχύτητας φόρτισης να μην ξεχωρίζει, αφού σε εναλλασσόμενο ρεύμα σπιτιού μπορεί να φορτίσει με ισχύς έως 11 kW και σε ταχυφορτιστή έως 115kWh, αλλά παρόλο αυτά δεν θα αφήσει τον οδηγό να περιμένει πολύ ώρα αν χρειαστεί. Συγκεκριμένα η μικρή μπαταρία των 56kWh θέλει μόλις 28 λεπτά να φτάσει από το 10 στο 80% σε ταχυφορτιστή, ενώ 42 λεπτά χρειάζεται η μεγάλη των 113 kWh.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |