Το αμιγώς ηλεκτρικό Opel Corsa πέρασε την πόρτα της ανανέωσης και στη facelift έκδοση του έρχεται με 156 ίππους και μια νέα μπαταρία χωρητικότητας 51 kWh. Το οδηγούμε για πρώτη φορά και σας το παρουσιάζουμε.
Φοράει την μάσκα Vizor, μοιάζει με Astra και Mokka
Τι εννοούμε να συμβαδίζει; Το ανανεωμένο Οpel Corsa φοράει για πρώτη τη νέα μάσκα της εταιρείας, την Vizor, όπου στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση είναι τελείως κλειστή, και συμπληρώνεται από τα στενά φωτιστικά σώματα και τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, που εκτός ότι συνθέτουν μια πιο δυναμική εικόνα, κάνουν το μπροστινό μέρος του μικρού μοντέλου να μοιάζει εξαιρετικά με τα Astra και Mokka.
Αλλαγές συναντάμε και στο πίσω μέρος, όπου τα φώτα, η γραμματοσειρά του ονόματος και ο προφυλακτήρας δέχτηκαν τις περιποιήσεις της εταιρείας, με το τελικό αποτέλεσμα να είναι πιο minimal και οπτικά καθαρό σε σχέση με το προfacelift μοντέλο, ενώ πλέον δεν υπάρχει ίχνος χρωμίου.
Ευρυχωρία στα δεδομένα της κατηγορίας
Το Opel Corsa Electric Facelift φέρει μικρές αλλαγές και στο εσωτερικό, όπως το τιμόνι νέας σχεδίασης και το νέο λογισμικό του infontainment που τρέχει στην οθόνη αφής 10 ιντσών (7 στη βασική θερμική έκδοση). Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων παραμένει στις 7 ίντσες, προσφέροντας τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό, με το φωνητικό έλεγχο που ανταποκρίνεται στο «Hey Opel» να είναι αρκετά καλός, ενώ υπάρχει δυνατότητα ασύρματης συνδεσιμότητας με το κινητό μέσω Apple CarPlay και Android Auto.
Η ευρυχωρία του μοντέλου δεν ξεφεύγει από τα δεδομένα της κατηγορίας. Αν και μπροστά υπάρχει αρκετός χώρος για τους επιβάτες, με τα καλοσχεδιασμένα καθίσματα να είναι άνετα και βολικά, πίσω τα πράγματα είναι λίγο πιο στενά και δύσκολα θα μπει και τρίτο άτομο. Όσον αφορά τον αποθηκευτικό χώρου του ηλεκτρικού Corsa, ξεκινάει από τα 267 και φτάνει τα 1.042 λίτρα με διπλωμένα τα πίσω καθίσματα, τη στιγμή που στις θερμικές εκδόσεις κυμαίνεται από τα 309 έως τα 1.081 λίτρα. Για την ιστορία, το Corsa, εκτός από Electric, θα συνεχίσει να διατίθεται στις αγορές της Ευρώπης με τον τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων με 75, 100 και 130 ίππους, ενώ σύντομα θα προστεθούν και ήπια υβριδικά σύνολα 48 volt. Ωστόσο, ο τετρακύλινδρος diesel των 1,5 λίτρων που προσφερόταν παλαιότερα αποτελεί πλέον παρελθόν από τη γκάμα των κινητήρων.