Τα Peugeot 508 και 508 SW κυκλοφορούν πλέον και σε plug-in-υβριδικές εκδόσεις. Τα plug-in-υβριδικά μοντέλα παρέχουν περισσότερα μέσω των δύο κινητήρων τους, αν και ζυγίζουν και κοστίζουν -επίσης- περισσότερο.
Τα στοιχεία των μεσαίων υβριδικών μοντέλων των Γάλλων κάνουν λόγο για επιπλέον 300 κιλά βάρους και συν 4.100 ευρώ στην τιμή τους (στη Γερμανία). Αυτές οι διαφορές βάρους και κόστους, είναι σε σχέση με τις αντίστοιχα ισχυρές βενζινοκίνητες εκδόσεις στην εξοπλιστική έκδοση (GT). Συνολικά, η λιμουζίνα ζυγίζει 1.795 kg και το SW 1.820 kg. Από εκεί και πέρα, το «πριζάτο» 508 έχει συνδυαστική ισχύ 225 PS, η οποία προέρχεται από έναν βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων (181 PS) και έναν ηλεκτροκινητήρα με 110 PS. Για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h χρειάζεται 8,1 δευτ., ενώ η τελική ταχύτητά του είναι 240 km/h. Σε σύγκριση με τις αντίστοιχες επιδόσεις των «αδερφικών» 508 με το συμβατικό βενζινοκινητήρα, αυτές του plug-in-hybrid μοντέλου είναι υποδεέστερες.
Στο πλαίσιο της μέτρησης της κατανάλωσης κατά WLTP, το Peugeot 508 με τον κινητήρα προηγμένης τεχνολογίας είναι κατά 1,3 με 1,6 λίτρα (ανά 100 km) πιο οικονομικό. Επίσης, αυτό το μοντέλο διαθέτει και ηλεκτρική αυτονομία, η οποία φτάνει τα 50 με 54 km, έστω κι αν ο υπολογιστής ταξιδιού του γαλλικού αυτοκινήτου, αποδεικνύεται πάντα πιο αισιόδοξος, δείχνοντας μεγαλύτερους αριθμούς. Το ζήτημα όμως είναι, πως εμείς δεν καταφέρουμε να επιτύχουμε κατανάλωση κατώτερη των 6,7 λίτρων/100 km, τιμή που για ένα μεσαίο μοντέλο σχεδόν 1,8 τόνων είναι σαφώς αποδεκτή.
Σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις και την καθ οδόν άνεση υπάρχουν λίγα πράγματα για να ψειρίσει κανείς. Μέσα στην πόλη το 508 κινείται αθόρυβα, ενώ στον αυτοκινητόδρομο μπορεί να κινηθεί με όλη την ισχύ του, χάρη και στη χρήση των τεσσάρων διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης, που επιλέγονται με το πάτημα ενός διακόπτη, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.