Από την πλευρά του, ολοκαίνουργιο είναι το υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτό αποτελείται τώρα από έναν τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων με μεγαλύτερη διάμετρο και υψηλότερη συμπίεση (14:1), δύο ηλεκτροκινητήρες, μία μονάδα ηλεκτρονικής διαχείρισης, κιβώτιο ταχυτήτων με πλανητικό γρανάζι και μία μπαταρία ιόντων-λιθίου (παλιότερα εφοδιαζόταν με μπαταρία νικελίου- υδριδίου-μετάλλου). Η συνδυαστική ισχύς ανακοινώνεται από την Toyota στα 116 PS αντί των 100 PS έως τώρα.
Έτσι, το Yaris κινείται πλέον πιο ζωντανά σε σχέση με έως σήμερα, αντιδρώντας απλά πιο γρήγορα στις επιταγές του δεξιού πεντάλ. Το σύστημα λειτουργεί χωρίς κανένα πρόβλημα ή δυσκολία και ξεδιπλώνει τη γοητεία του πάνω απ όλα στην πόλη, μέσα στην οποία το μικρό Toyota... γλιστρά ήσυχα και μαλακά. Η ιαπωνική φίρμα ανακοινώνει, επίσης, πως η μέση κατανάλωση ανέρχεται στα 3,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, τιμή, όμως, που είναι προσωρινή.
Η εμπορική πορεία του Yaris στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης αναμένεται να ξεκινήσει κατά το β εξάμηνο της χρονιάς, ενώ το μικρό Toyota θα εφοδιάζεται επίσης με βενζινοκινητήρες 1,0 και 1,5 λίτρων. Οι υπεύθυνοι της ιαπωνικής εταιρείας δεν έκαναν λόγο για τις τιμές αγοράς, αν και η προηγούμενη υβριδική έκδοση ξεκινούσε εσχάτως από τα 18.950 ευρώ στη Γερμανία.
Συμπέρασμα
Το υβριδικό σύστημα κίνησης του Yaris είναι τεχνολογικά πρώτης τάξης και αποτελεί μία συναρπαστική εναλλακτική. Η Toyota αναβάθμισε σαφώς το αυτοκίνητο γύρω-γύρω με τολμηρή σχεδίαση και του προσέδωσε, επίσης, καλύτερη οδική συμπεριφορά.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr