Το μικρό ύψος των καθισμάτων (στα 520 mm) δείχνει ότι το νέο Volvo S60 T8 τα καταφέρνει αρχικά καλά ως... κόντρα ρόλος απέναντι στα μοντέρνα SUV. Βέβαια, ο προαναφερθείς αριθμός είναι μικρός, επειδή το Volvo S60 της δοκιμής μας εφοδιάζεται, μεταξύ άλλων, και με ηλιοροφή (που ανήκει στο «πακέτο» με το ταμπλό, το οποίο έχει δερμάτινη -υποτίθεται- επένδυση, και το head-up-display και κοστίζει στη Γερμανία 2.600 ευρώ), με αποτέλεσμα τον περιορισμό του διαθέσιμου χώρου καθ ύψος. Κατά τα άλλα όμως, όλα είναι άψογα, καθώς τα φίνα υλικά συνδυάζονται με το πολύ καλό επίπεδο της ποιότητας της κατασκευής και τους πλούσιους χώρους (με εξαίρεση το μικρό χώρο αποσκευών των 396 λίτρων).
Επομένως, το Volvo S60 T8 τα καταφέρνει μια χαρά, ως εναλλακτική, απέναντι σε καθιερωμένες προτάσεις της μεσαίας κατηγορίας, όπως τη Σειρά 3 της BMW, τη Mercedes C-Class και το Audi A4, προβάλλοντας μάλιστα το δικό του, ξεχωριστό χαρακτήρα. Επίσης, Volvo S60 T8 δε θα συναντήσετε στο δρόμο τόσο συχνά όσο τα προαναφερθέντα μοντέλα.
Υπερβολικό Βάρος
Καθαρό βάρος δύο τόνων; Αααμάν! Στην πραγματικότητα, αυτό είναι ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα του Volvo, αφού τα παραπανίσια κιλά αποκρύπτονται με μεγάλη δυσκολία. Προκειμένου, όμως, να εξασφαλιστεί μια σπορτίφ οδική συμπεριφορά, έπρεπε οι Σουηδοί να δώσουν στη λιμουζίνα τους μια σφικτή ρύθμιση, σε κάθε περίπτωση, πιο σφικτή σε σχέση με το συνηθισμένο ισορροπημένο χαρακτήρα (και το μαλακό τιμόνι), που ταιριάζει στο Volvo. Κι όλ αυτά, παρά τους συγκριτικά μικρότερους τροχούς των... 18 ιντσών. Όταν η μπαταρία είναι γεμάτη, οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές: 0-100 km/h σε 5,3 δευτ., 60-100 km/h σε 2,8 δευτ. Τελική ταχύτητα; 250 km/h έως τις αρχές του 2020, καθώς από τότε και μετά όλα τα Volvo θα περιορίζονται ηλεκτρονικά στα 180km/h.
Τσουχτερή Οικονομία
Το νέο Volvo S60 T8 ζητά από τον αγοραστή του τουλάχιστον 59.000 ευρώ (στη Γερμανία), καθώς το μοντέλο των φωτογραφιών που βλέπετε φτάνει τα 74.180 ευρώ. Εδώ οφείλουμε να σημειώσουμε πως η πολιτική της διαμόρφωσης των τιμών του προαιρετικού εξοπλισμού είναι μάλλον μικροπρεπής, με χαρακτηριστικό δεδομένο ότι η τσάντα για την αποθήκευση του καλωδίου της φόρτισης του S60 κοστίζει επιπλέον 50 ευρώ...
Κι από την άλλη, μας προβληματίζει και η κατανάλωση της δοκιμής. 9,1 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα. Να το αγοράσετε; Κατά βάση ναι, αλλά...
Συμπέρασμα
Αυτό το Volvo S60 T8 είναι πραγματικά συμπαθητικό, καθώς εξοπλίζεται με την πιο μοντέρνα τεχνολογία μετάδοσης της κίνησης. Στην πράξη πάντως, κι εφόσον πρόκειται για διαδρομές μεγάλης διάρκειας και απόστασης, ένα diesel μοντέλο συμφέρει περισσότερο. Αν όμως, οι συχνότερες διαδρομές είναι μικρές, ο οδηγός/ιδιοκτήτης θα δικαιωθεί με την επιλογή ενός ξεχωριστού και πολυτελούς, σουηδικού αυτοκινήτου.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr