Πόσο αλλαγμένο είναι στον δρόμο το νέο Qashqai;

Διαβάστηκε από 4482 αναγνώστες - 22/7/2021

Τώρα, όμως, έφτασε η στιγμή της αναχώρησης για τη δοκιμαστική διαδρομή μας με τη mild hybrid έκδοση των 158 PS και το αυτόματο κιβώτιο απείρως μεταβαλλόμενης σχέσης Xtronic. Ο συνδυασμός κινητήρα και κιβωτίου ταχυτήτων λειτουργεί τέλεια, χωρίς αδυναμίες κατά την εκκίνηση από στάση. Χάρη στις εκ των προτέρων ρυθμισμένες σχέσεις, που επιλέγονται χειροκίνητα, το CVT κιβώτιο λειτουργεί σχεδόν όπως ένα φινιρισμένο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, καθώς λειτουργεί πάντα ομαλά και χωρίς τις γνωστές ιδιαιτερότητες κατά την εκκίνηση από στάση. Εντάξει, μια αμυδρή καθυστέρηση ακολουθεί μόνο όταν πιέζεται απότομα το δεξί πεντάλ στις χαμηλές σ.α.λ. λειτουργίας του κινητήρα. Ωστόσο, δεν έχει συμβεί και τίποτε δραματικό. Επιπλέον, οτιδήποτε άλλο προκύπτει, το αναλαμβάνει το σετ κινητήρα-κιβωτίου ταχυτήτων με αυτοπεποίθηση, καθώς αφήνει το μηχανικό σύνολο των 1,3 λίτρων να «στροφάρει» χαλαρά και να κάνει "sailing", όπου είναι δυνατό. Ο υπολογιστής ταξιδιού στο cockpit δείχνει τιμές κατανάλωσης περίπου 7,0 λίτρων και η ήπια υβριδική τεχνολογία φαίνεται πως κάνει σωστά τη δουλειά της. Το τιμόνι λειτουργεί βολικά άμεσα, τα σφιχτά ελατήρια «χτυπούν» μόνο όταν υπάρχουν σοβαρές κακοτεχνίες στην άσφαλτο και έχουν επιλεχθεί οι τροχοί των 20 ιντσών.

Kοινοποίησε το »



Το 2022 θα ακολουθήσει το Qashqai στην αμιγώς υβριδική έκδοσή του. Θα προκαλέσει κι αυτή μια τόσο ολοκληρωμένη εντύπωση, όπως αυτή η mild hybrid έκδοση;

Συμπέρασμα
Το Qashqai ήταν πάντα καλό και υστερούσε μόνο όταν ετίθετο θέμα ευχρηστίας των συστημάτων του. Η Nissan, όμως, τα έχει αναθεωρήσει όλα αυτά διεξοδικά. Γι αυτό το λόγο, ανυπομονούμε για την πρώτη συγκριτική δοκιμή.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »