Το Kona N-Line των 198 ίππων έχει δύναμη, αλλά κι αδυναμίες
Όμως είναι υπερβολικά σκληρό και οι επιβάτες «το νιώθουν»!
Σκληρά πλαστικά που δεν ταιριάζουν στην τιμή των 38.490 ευρώ.
Κακή ηχομόνωση, μικρή απόσταση από το έδαφος κι ειδοποιήσεις που ενοχλούν!
Έχει 198 ίππους, είναι τετρακίνητο κι έχει μπόλικους χώρους.
Το νέο Hyundai Kona μεγάλωσε, προσφέροντας στους επιβάτες από τους καλύτερους χώρους της κατηγορίας, ακόμα κι όταν ξεπερνάνε τα 1.90 μ. σε ύψος, ενώ διαθέτει πορτ-μπαγκάζ (466 λτ.) ικανό να καλύψει τις ανάγκες μιας σύγχρονης οικογένειας. Στην τετρακίνητη Ν-Line έκδοση που δοκιμάσαμε αποδίδει 198 ίππους, με την ισχύ να περνάει στους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων, το οποίο αν και σε γενικές γραμμές λειτουργεί ομαλά, εμφανίζει κάποια τραντάγματα σε πιο δυνατές εκκινήσεις και όταν βγαίνει από το «cruise mode».
Όμως είναι υπερβολικά σκληρό και οι επιβάτες το νιώθουν!
Οι σχεδόν 200 ίπποι του δεν φαίνονται ιδιαίτερα στις επιδόσεις, αφού χρειάζεται 8,1 δλ. για να ολοκληρώσει το 0-100 χ.α.ω., με το σημαντικότερο ίσως πρόβλημα να είναι η διαχείριση των κακοτεχνιών από τις αναρτήσεις. Μπορεί σαν σπορ έκδοση να είναι απαραίτητο ένα συγκεκριμένο επίπεδο σκληρότητας, αλλά το σφιχτό set-up των αμορτισέρ, εκτός ότι δεν προσφέρει την απαραίτητη δυναμική οδήγηση που χρειάζεται, δεν μπορεί να απορροφήσει σωστά στις ανωμαλίες του οδοστρώματος, στέλνοντας τις αναταράξεις κατευθείαν στους επιβάτες.
Σκληρά πλαστικά που δεν ταιριάζουν στην τιμή των 38.490 ευρώ
Με την τετρακίνητη αυτόματη έκδοση N-Line να στοιχίζει 38.490 ευρώ, κάποιος θα περιμένει λίγο πιο premium εσωτερικό. Παρόλο αυτά, το σκληρό πλαστικό κυριαρχεί και σίγουρα δεν ταιριάζει στην τιμή του, με την κατάσταση να σώζεται από τον πλούσιο εξοπλισμό και τα φυσικά κουμπιά που αυξάνουν την εργονομία.
Κακή ηχομόνωση, μικρή απόσταση από το έδαφος κι ειδοποιήσεις που ενοχλούν
Το σκληρό πλαστικό σημαίνει συνήθως και μειωμένη ηχομόνωση, με το Hyundai Kona Ν-Line να είναι περισσότερο θορυβώδες από όσο θα θέλαμε στο όριο των αυτοκινητοδρόμων. Επιπλέον, με απόσταση από το έδαφος μόλις 155 χιλιοστά και τις 18αρες ζάντες, η τετρακίνηση θα φανεί χρήσιμη μόνο σε ασφάλτινες διαδρομές, αφού ακόμα και βατά χωμάτινα μονοπάτια θα πρέπει να περαστούν με ιδιαίτερη προσοχή. Στα αρνητικά, όπως και πολλά σύγχρονα μοντέλα, το κορεάτικο SUV μπορεί να ενοχλήσει με τον πατερναλισμό του! Η προειδοποίηση του ορίου ταχύτητας βαράει συνεχώς κι αν ο οδηγός θέλει να την απενεργοποιήσει, θα πρέπει να μπει αρκετά βαθιά μέσα στο μενού, με το όχημα να τον «επιπλήττει» για την απόφαση του.
...>>>Συνεχίστε το άρθροΣχολιάστε |