Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Όλα τα μοντέλα των Κορεατών έως το 2024

Διαβάστηκε από 27786 αναγνώστες - 23/1/2021

KIA Sorento PHEV: Αρχές 2021
Η ισχυρότερη πρόταση της παλέτας των εκδόσεων του νεώτερου Sorento θα είναι στο άμεσο μέλλον η plug-in-hybrid έκδοσή του. Η συνδυαστική ισχύς της ανακοινώθηκε από τους Κορεάτες πως θα είναι της τάξης των 265 PS, ενώ η αντίστοιχη τιμή της ροπής θα είναι 350 Nm. Οι συγκεκριμένες τιμές προέρχονται από τη συνεργασία ενός ηλεκτροκινητήρα (91 PS) και ενός turbo βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων, ισχύος 180 PS και μέγιστης ροπής 265 Nm. Η δύναμη του υβριδικού συστήματος θα μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων. Το ρόλο του παρόχου της ηλεκτρικής ενέργειας θα «παίζει» μία μπαταρία, χωρητικότητας 13,8 kWh. Δυστυχώς, μόνο, που η αυτονομία, η οποία προκύπτει αποκλειστικά με τη χρήση του e-κινητήρα, δεν έχει γίνει γνωστή ακόμη.



Hyundai Tucson N Line: Αρχές 2021
Οι πρώτες teaser-εικόνες δείχνουν ότι το Tucson με τον εξοπλισμό της σπορτίφ εκδοχής "N Line" θα διαθέτει πάνω απ όλα ποδιές σαφώς πιο επιθετικής σχεδίασης. Επιπλέον, στην μπροστινή πλευρά του οχήματος η γρίλια της πρόσοψης δείχνει, πως είναι μεγαλύτερων διαστάσεων. Από την πλευρά τους, τα περιφερειακά προστατευτικά του SUV μοιάζουν πως είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος. Το σύνολο ολοκληρώνεται με τις ζάντες νέας σχεδίασης. Πάντως, δεν έχει γίνει γνωστό ακόμη, αν το Tucson N Line θα εφοδιάζεται με κινητήρα αυξημένης ισχύος.



Hyundai Kona Electric: Αρχές 2021 
Με το facelift του Kona βγήκε τελείως εκτός προγράμματος η γρίλια, που όλοι μας είχαμε δει στις εικόνες, που μας έδιναν την πρόγευση γι αυτό το μοντέλο. Επιπλέον, το ηλεκτροκίνητο SUV θα εφοδιάζεται με ποδιές νέας σχεδίασης, αλλά και ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων, 10,25 ιντσών. Από πλευράς ισχύος, το e-SUV των Κορεατών θα παραμείνει στις δύο εκδοχές του, οι οποίες διαθέτουν μπαταρίες διαφορετικής χωρητικότητας. Πιο συγκεκριμένα, όσοι ικανοποιούνται με την ισχύ των 136 PS, θα αποκτήσουν το Kona Electric με μπαταρία 39,2 kWh, ενώ οι οδηγικά πιο… ανήσυχοι θα πρέπει να επιλέξουν την ισχυρότερη εκδοχή των 204 PS, που προκύπτουν από μια μπαταρία 64 kWh.



Hyundai i20 N Line: Αρχές 2021
Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος του νέου i20, το μικρό μοντέλο της Hyundai αποκτά για πρώτη φορά σπορτίφ έκδοση N. Χαρακτηριστικό στιλιστικό στοιχείο είναι, οπωσδήποτε, η γρίλια του ψυγείου του κινητήρα στην πρόσοψη, με τα πολύγωνά της να θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό την οικεία -στο περιβάλλον των αγώνων- καρό σημαία του τερματισμού. Από εκεί και πέρα, εντύπωση προκαλούν επίσης τα τριγωνικά πλαίσια των προβολέων ομίχλης μπροστά, οι δίχρωμες ζάντες των 17 ιντσών, τα επιχρωμιωμένα τελικά της εξάτμισης, ενώ και οι σαφώς πιο εντυπωσιακές ποδιές κάνουν το μικρό Hyundai να δείχνει ξεκάθαρα πιο ετοιμοπόλεμο. Ο κινητήρας του θα αποδίδει ισχύ 100 ή 120 PS και τα χαρακτηριστικά της απόκρισής του θα είναι σίγουρα πιο σπορτίφ σε σχέση με ό,τι γνωρίζουμε έως σήμερα.



Hyundai Kona facelift: Αρχές 2021
Το μικρότερο SUV της Hyundai δέχεται την αναμενόμενη ανανέωση. Η πρόσοψή του φαίνεται πως έχει ανανεωθεί κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό. Την ίδια στιγμή το λογότυπο της κορεατικής φίρμας έχει… μετακομίσει από τη γρίλια του ψυγείου του κινητήρα στο καπό του κινητήρα, η γρίλια του ψυγείου έγινε ορθογώνια, ενώ μέσω της νέας σχεδίασής τους έχουν μια σαφώς πιο μοντέρνα οπτική τα μπροστινά φωτιστικά σώματα. Εκτός όλων αυτών, οι Κορεάτες ανακοίνωσαν ότι στο Kona θα υπάρξει για πρώτη φορά και μια σπορτίφ έκδοση N-Line.



Hyundai i20 N: Αρχές 2021
Μόνο και μόνο με την εμφάνισή του το i20 N εντυπωσιάζει, δείχνοντας πως είναι αποφασισμένο να… τα δώσει όλα. Προκειμένου να προκαλεί εντύπωση εξωτερικά, οι Κορεάτες το έχουν εφοδιάσει με δυναμικές ποδιές, μία γρίλια ψυγείου, που «παίζει» το ρόλο της στην αποτελεσματική αναπνοή του κινητήρα και έχει σχεδίαση, η οποία θυμίζει σημαία τερματισμού αγώνων, ένα σπόιλερ πάνω από την κορυφή του πίσω παρμπρίζ, με τα τριγωνικά φώτα ομίχλης, που είναι τοποθετημένα κεντρικά, αλλά και με τις χαρακτηριστικές κόκκινες λεπτομέρειες. Το i20 N είναι ισχύος 204 PS και, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, παρέχει στους μπροστινούς τροχούς του ροπή έως και 275 Nm.



KIA Sportage: Τέλη 2021
Η πέμπτη γενιά του Sportage προβλέπεται να είναι πιο σπορτίφ σε σχέση με τις προηγούμενές του, κάτι που σε επίπεδο σχεδίασης θα φαίνεται από τις σχεδιαστικά πιο έντονες λεπτομέρειές του. Από πλευράς κινητήρων, το «παρών» θα δώσουν μηχανικά σύνολα βενζίνης και diesel, είτε με είτε χωρίς ηλεκτρική υποστήριξη, ενώ δε θα λείψουν ούτε οι υβριδικές εκδόσεις (full και plug-in).



Hyundai Tucson N: 2021
Το νέο Tucson θα κυκλοφορήσει κατά πάσα πιθανότητα και στη σπορτίφ εκδοχή της Hyundai, την Ν. Αξίζει να σημειωθεί πως σε κορεατικό ιστότοπο για αυτοκίνητα (Autospy.net) αποκαλύφθηκαν τα -σχετικά με τον κινητήρα- τεχνικά χαρακτηριστικά. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα turbo μηχανικό σύνολο 2,5 λίτρων με ισχύ 290 PS και μέγιστη ροπή 421 Nm.



Hyundai Kona N: 2021
Όπως θα προέβλεπαν και οι φυσιολογικές συνθήκες η σπορτίφ έκδοση "N" θα δείχνει και στην εμφάνιση πιο… κτηνώδης σε σχέση με τις υπόλοιπες, πιο εξημερωμένες εκδόσεις του Kona. Οι χαρακτηριστικές ζάντες των 19 ιντσών προέρχονται από το i30 N, όπως επίσης ο turbo τετρακύλινδρος κινητήρας των 2,0 λίτρων, ισχύος 275 PS. Η μετάδοση της δύναμης στους μπροστινούς τροχούς θα γίνεται μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου, έξι σχέσεων. Ωστόσο, το Kona N δε θα μπορέσει να αποκτήσει και μια τετρακίνητη εκδοχή εξαιτίας του ιδιαίτερα αυξημένου βάρους του.



KIA Picanto facelift: 2021
Ενώ στην… πατρίδα του (τη Νότια Κορέα) το facelifted KIA Picanto έχει ήδη παρουσιαστεί, εδώ στην Ευρώπη θα πρέπει να περιμένουμε λίγο ακόμη. Συνολικά, η σχεδίαση έχει γίνει σαφώς πιο σπορτίφ, χάρη, κυρίως, στη νέα γρίλια στην πρόσοψη. Πάντως, η ανανέωση θα γίνει αντιληπτή και στο εσωτερικό, όπου κυριαρχούν νέες σχεδιαστικές λεπτομέρειες και το πιο μοντέρνο infotainment.



Ioniq 5: 2021 Οι Κορεάτες ξεκινούν την επίθεσή τους και στα ηλεκτροκίνητα μοντέλα, τα οποία θα φέρουν το νέο όνομα "Ioniq". Στις αρχές του 2021, λοιπόν, θα λανσάρουν ένα μεσαίο coupé-SUV, που ονομάζεται Ioniq 5, με τις αναλογίες του οποίου παρουσίασαν ήδη το πρωτότυπο "45".



KIA Sonet: Ευρώπη άγνωστο
Μέχρι στιγμής το εν λόγω crossover έχει παρουσιαστεί επίσημα μόνο στην Ινδία, αν και η KIA ανακοίνωσε ήδη πως το μικρό SUV έχει σχεδιαστεί επίσης για τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού σε όλο τον κόσμο. Ακόμα κι αν είναι μικρού μεγέθους, σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό του θα μπορούσε το Sonet να είναι ένα μεγαλύτερων διαστάσεων SUV, αφού θα διαθέτει ένα συνδυαστικό πίνακα οργάνων, infotainment με οθόνη 10,25 ιντσών και σύστημα φωνητικών εντολών! Σε ό,τι αφορά τα συστήματα κίνησης, οι Κορεάτες ανακοίνωσαν πως θα υπάρξουν ένας diesel κινητήρας, καθώς και δύο μικροί βενζίνης.



Κεντρομήχανο σπορ μοντέλο της Hyundai: όχι πριν από το 2022
Η Hyundai παρουσίασε ήδη το καλοκαίρι του 2016 το σχετικό πρωτότυπο με το όνομα RM16 N. Βέβαια, δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο, αν το μοντέλο παραγωγής θα εφοδιαστεί με το γνωστό turbo τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων, ισχύος 300 PS και μέγιστης ροπής 383 Nm. Επειδή το ίδιο μηχανικό σύνολο στο i30 N αποδίδει 275 PS και 378 Nm, τιμές που είναι πολύ μικρές, ώστε να δημιουργείται μία απόσταση ασφαλείας και σεβασμού από τη νέα ναυαρχίδα επιδόσεων.



Ioniq 6: 2022 Η μάρκα των ηλεκτροκίνητων της Hyundai προγραμματίζει και μια σπορτίφ λιμουζίνα. Το ήδη παρουσιασθέν στις αρχές του 2020 πρωτότυπο "Prophecy" έχει δώσει στο κοινό ήδη μια πρόγευση, η οποία θυμίζει αρκετά μια μίξη από το τετράθυρο AMG GT και την Porsche Taycan.



Ioniq 7: 2024 Ακόμα λιγότερες πληροφορίες είναι ήδη γνωστές για το ηλεκτροκίνητο Ioniq 7. Με εξαίρεση ένα σχήμα του (το όχημα στο κέντρο) είναι μόνο γνωστό, πως θα πρόκειται για ένα μεγάλων διαστάσεων SUV.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει