autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Το Bulli ζεί ξανά..

Διαβάστηκε από 6018 αναγνώστες - 16/8/2019

Για κανένα άλλο µοντέλο δεν πειραµατίστηκε τόσο καιρό η VW και ισάριθµες φορές φάνηκε ότι χάνει την τόλµη της. Η αρχή είχε γίνει το 2001 µε το πρωτότυπο Microbus. Από τότε έκαναν τις δικές τους προσπάθειες τέσσερις πρόεδροι κατά σειρά: ο Φέρντιναντ Πιχ, ο Μπερντ Πισετσρίντερ, ο Μάρτιν Βίντερκορν και ο Ματίας Μίλερ. Χωρίς επιτυχία όµως.. 



Επρεπε να λάβει σάρκα και οστά η νέα ηλεκτρική πλατφόρµα της VW ώστε ο Χέρµπερτ Ντις (επικεφαλής της φίρµας VW ακόµα τότε και όχι του οµίλου) να µπορέσει να κάνει το σχέδιο πράξη. Βέβαια αυτό δε σηµαίνει ότι όλα γίνονται ξαφνικά απλά. Το µικροµεσαίο Ι.D. Neo, δύο ηλεκτρικά SUV στο µέγεθος του Tiguan και του Touareg, καθώς κι ένα σεντάν κι ένα στέισον µε το σχήµα που έχει σήµερα το Passat είναι δεδοµένες συνταγές επιτυχίας. Κι αυτό διότι από πλάνο σε πλάνο θα είναι πολύ µικρές οι τεχνικές αλλαγές ενώ και το εργοστάσιο εγγυάται µεγάλα νούµερα παραγωγής. Αλλά ένα νέο Bulli; 
Πρώτα απ όλα υπήρξαν ορισµένα αναπάντεχα προβλήµατα. Το σχεδόν ανύπαρκτο εµπρός µέρος, όπως το επιτάσσει το σχεδιαστικό τµήµα που σχεδιάζει ένα νέο VW Bus, απαίτησε ένα νέο σύστηµα διεύθυνσης. Ταυτόχρονα, το τµήµα µάρκετινγκ δεν τολµά να προβλέψει υψηλό αριθµό παραγωγής. Και το σχέδιο έπρεπε να µπει υπό τη στέγη των επαγγελµατικών στη µονάδα του Ανόβερου προκειµένου να µπορέσει να ρολάρει. Τώρα η VW θα πρέπει να πουλήσει περίπου 80.000 Bulli το χρόνο, και το πιστεύουν πλέον οι υπεύθυνοι του σχεδίου. Μια εσωτερική πηγή µας ανέφερε ότι «Για να γίνει το Bulli πράξη, όλοι το είχαν καταλάβει ότι αν η εταιρεία καταφέρει αυτό, θα µπορεί να καταφέρει τα πάντα».

 

Το σχέδιο πήρε µόλις προ µερικών εβδοµάδων το «πράσινο φως» και το design του έχει πια «κλειδώσει». Δε θα αλλάξει παρά ελάχιστα έναντι του πρωτότυπου I.D. Buzz, µε τη διαφορά ότι θα είναι πιο µικρό. Και µε ένα µήκος στα 4,6 µέτρα, οριακά πάνω από ένα Touran δηλαδή, θα παρέχει χώρους αντίστοιχούς µε το µεγάλο MPV, το Τ6. 
Πώς γίνεται αυτό; Οι µπαταρίες είναι στο δάπεδο και γλιτώνουν χώρο, ενώ µια νέα χηµική σύσταση για τις κυψέλες του συσσωρευτή από το 2022 θα φέρει την αυτονοµία στα 600 χλµ. περίπου. Ταυτόχρονα, οι κινητήρες τοποθετούνται πάνω στους άξονες οι οποίοι είναι τραβηγµένοι στα άκρα. Κι έτσι γίνεται πράξη και ο άνετος θάλαµος για έως και επτά επιβάτες. Το εσωτερικό θα προσανατολίζεται σχεδιαστικά στο πρωτότυπο I.D.: πολλές οθόνες, ελάχιστα µπουτόν και διακόπτες δηλαδή. 
Αυτό που µένει είναι η τιµή. Και θα πρέπει να ξεκινάει κάτω από τα 40.000 ευρώ. Κι έτσι εκτός από το µάτι του αφεντικού, το όχηµα θα µπει και στο µάτι των πελατών. 

Η άποψή μας
Επιτέλους το Bulli ζει ξανά! Το νέο μοντέλο δείχνει πολύ όμορφο απ έξω, ενώ χάρη στην ηλεκτροκίνηση θα είναι φιλικό προς το περιβάλλον, με μεγάλη ακτίνα δράσης αλλά και χωρίς να κοστίζει μια περιουσία. Πάμε στοίχημα; Αυτό θα είναι το πρώτο VW εδώ και πολύ καιρό, το οποίο θα φτιάξει μεγάλο χρόνο αναμονής για την παράδοση. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει