Για κανένα άλλο µοντέλο δεν πειραµατίστηκε τόσο καιρό η VW και ισάριθµες φορές φάνηκε ότι χάνει την τόλµη της. Η αρχή είχε γίνει το 2001 µε το πρωτότυπο Microbus. Από τότε έκαναν τις δικές τους προσπάθειες τέσσερις πρόεδροι κατά σειρά: ο Φέρντιναντ Πιχ, ο Μπερντ Πισετσρίντερ, ο Μάρτιν Βίντερκορν και ο Ματίας Μίλερ. Χωρίς επιτυχία όµως..
Επρεπε να λάβει σάρκα και οστά η νέα ηλεκτρική πλατφόρµα της VW ώστε ο Χέρµπερτ Ντις (επικεφαλής της φίρµας VW ακόµα τότε και όχι του οµίλου) να µπορέσει να κάνει το σχέδιο πράξη. Βέβαια αυτό δε σηµαίνει ότι όλα γίνονται ξαφνικά απλά. Το µικροµεσαίο Ι.D. Neo, δύο ηλεκτρικά SUV στο µέγεθος του Tiguan και του Touareg, καθώς κι ένα σεντάν κι ένα στέισον µε το σχήµα που έχει σήµερα το Passat είναι δεδοµένες συνταγές επιτυχίας. Κι αυτό διότι από πλάνο σε πλάνο θα είναι πολύ µικρές οι τεχνικές αλλαγές ενώ και το εργοστάσιο εγγυάται µεγάλα νούµερα παραγωγής. Αλλά ένα νέο Bulli;
Πρώτα απ όλα υπήρξαν ορισµένα αναπάντεχα προβλήµατα. Το σχεδόν ανύπαρκτο εµπρός µέρος, όπως το επιτάσσει το σχεδιαστικό τµήµα που σχεδιάζει ένα νέο VW Bus, απαίτησε ένα νέο σύστηµα διεύθυνσης. Ταυτόχρονα, το τµήµα µάρκετινγκ δεν τολµά να προβλέψει υψηλό αριθµό παραγωγής. Και το σχέδιο έπρεπε να µπει υπό τη στέγη των επαγγελµατικών στη µονάδα του Ανόβερου προκειµένου να µπορέσει να ρολάρει. Τώρα η VW θα πρέπει να πουλήσει περίπου 80.000 Bulli το χρόνο, και το πιστεύουν πλέον οι υπεύθυνοι του σχεδίου. Μια εσωτερική πηγή µας ανέφερε ότι «Για να γίνει το Bulli πράξη, όλοι το είχαν καταλάβει ότι αν η εταιρεία καταφέρει αυτό, θα µπορεί να καταφέρει τα πάντα».
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr