Το πρόθεμα AMG στο όνομα της, επισφραγίζει την απόλαυση στην οδήγηση. Το κοφτερό τιμόνι και το άκαμπτο πλαίσιο γεμίζουν τις μετακινήσεις σου με χαμόγελα διαρκείας.
O V8 Bi-Turbo κινητήρας των 4,0 λίτρων δοκιμάζει τις αντοχές σου σε ευθεία και στροφές. To ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης χαρίζει ακριβή έλεγχο στον οδηγό. Στο πολυτελές εσωτερικό υπάρχουν διακόπτες που ρυθμίζουν κυριολεκτικά τα πάντα. Στο Sport Plus mode, απελευθερώνονται 557 ίπποι και 680 Νm ροπής στους πίσω τροχούς, ενώ τη μετάδοση αναλαμβάνει ένα 7-τάχυτο αυτόματο DCT κιβώτιο. 3,7 για τα 0-100 χλμ./ώρα και τα 317 χλμ./ώρα τελικής είναι νούμερα που ρίχνουν τον ανταγωνισμό στο καναβάτσο. Το κοφτερό τιμόνι και το άκαμπτο πλαίσιο γεμίζουν εσένα με χαμόγελα διαρκείας και τις εξόδους των στροφών με καμμένο λάστιχο. Δύναμη σε όλο το φάσμα και πρόσφυση που "σπάει" μόνο αν το επιχειρήσεις ηθελημένα ή σε άτσαλο χειρισμό. Φυσικά δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να την οδηγήσεις γρήγορα, αλλά έχει τον τρόπο της να σε μαγεύει, είτε με κλειστή είτε με ανοιχτή την οροφή.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr