To V60 ανήκει στην ίδια κατηγορία με τα premium station μοντέλα, παρουσιάζεται για πρώτη φορά κι είναι έτοιμο να σας κατακτήσει!
Η Volvo ήταν μια πραγματική μάρκα παραγωγής συνδυαστικών αυτοκινήτων. Μοντέλα όπως το 850 ή το V70 κράτησαν ψηλά τους πρακτικούς Σουηδούς, μέχρι που τα μοντέρνα SUV XC90 και XC60 έγιναν επιτυχίες πωλήσεων. Διατηρώντας την τεχνολογία τους, αλλά μισό όροφο χαμηλότερο, εμφανίζεται και πάλι στα μέσα του Ιουλίου ένα station wagon.
Το V60 θα μπορούσε να αντιπροσωπεύει από άποψη σχεδιασμού, χρησιμότητας και τιμής κάτι σαν τη χρυσή τομή της Volvo. Οπτικά, το V60 ακολουθεί τη νέα γραμμή σχεδίασης και είναι τεντωμένο, μακρύτερο και πιο επίπεδο από τον προκάτοχό του. Ο χώρος των αποσεκυών αυξήθηκε εμφανώς στα 529 έως τα 1441 λίτρα, ενώ το πάτωμα φόρτωσης είναι αρκετά χαμηλό και υπάρχουν γάντζοι και αποθηκευτικοί χώροι παντού.
Με το πάτημα ενός κουμπιού, οι μεγάλες πλάτες των πίσω καθισμάτων πέφτουν και τελειωμένα είναι σχεδόν μια επίπεδη επιφάνεια. Η Volvo ξέρει να φτιάχνει station wagons! Ωστόσο, η μετατρέψιμη πλάτη του συνοδηγού, η οποία επέκτεινε το χώρο φόρτωσης στον προκάτοχό, δεν είναι πλέον διαθέσιμη. Πίσω από το τιμόνι, ο γνωστός κόσμος της Volvo σε περιμένει. Στρογγυλεμένες άκρες, απαλές επιφάνειες. Κάθεσαι αναπαυτικά στα μεγάλα καθίσμτα, στρίβεις δεξιά το κουμπί περιστροφής για να ξεκινήσεις και βρίσκεσαι μπροστά από τη μεγάλη, όρθια οθόνη αφής. Μπορείς να συνηθίσεις τη λειτουργία της, αλλά η δακτυλογράφηση και η αναζήτηση, αποσπά την προσοχή ούτως ή άλλως. Η Volvo θέλει να δείχνει διαφορετική, γι αυτό το λόγο επίλεξε ξύλινη επένδυση για το εσωτερικό.
Ο ντίζελ κινητήρας των 2.0 λίτρων αρχικά βγάζει ένα τραχύ θόρυβο, ο οποίος σύντομα εξαλείφεται, πάνω στο άκαμπτο και εξαιρετικά ήσυχο πλαίσιο. Το διπλό turbo με τους 190 ίππους, σπρώχνει το V60 στα πρώτα 100 χλμ/ώρα, σε 7,9 δευτερόλεπτα και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 220 χλμ/ώρα. Στο μοτέρ δεν αρέσουν οι υψηλές ταχύτητες, αλλά δουλεύει υποδειγματικά. Όλα τα ντίζελ της Volvo καθαρίζουν τα καυσαέρια με AdBlue και πληρούν ήδη τις προδιαγραφές Euro 6d TEMP. Κινηθείτε με ντίζελ, χωρίς δισταγμούς! Αν και το ασθενέστερο diesel D3 με τους 150 ίππους είναι επαρκές, το ισχυρότερο D4 προσφέρει μια δυναμική πολυτέλεια. Αυτό ταιριάζει με τη μάλλον σφιχτή ανάρτηση, καθώς ακόμη και με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ στη θέση "Comfort", στις λακκούβες τρεμοπαίζει. Καθόλου περίεργο για τις 19άρες ζάντες που είχε το αυτοκίνητο της δοκιμής.
Το τιμόνι από την άλλη, με την φτωχή αίσθηση που μεταφέρει, δεν αξιοποιεί τις δυνατότητες του πλαισίου. Αθλητικό πνεύμα στα αμορτισέρ, αλλά με Valium στο τιμόνι, σε αυτή την ψηφοφορία, η Volvo δεν μπορεί να πάρει απόφαση. Για πρώτη φορά, το ασφαλές πακέτο ηλεκτρονικών, αναγνωρίζει τους λάθους χειρισμούς του οδηγού και αλλάζει πορεία ή φρενάρει μόνο του, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.Οι προβολείς LED είναι ήδη στο στάνταρ εξοπλισμό, όμως η ηλεκτρική πίσω πόρτα που βασίζεται στην αυτόματη λειτουργία του σουσάμι άνοιξε, κοστίζει επιπλέον.
Η καλύτερη έκδοση "D4 Inscription", εξοπλίζεται με δέρμα, ράγες οροφής και ζάντες 18 ιντσών. Η τιμή είναι ίση με την Audi και τη Mercedes, αλλά ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής της, βρίσκεται στην διπλανή πόρτα της αντιπροσωπείας. Ένα εξίσου καλά εξοπλισμένο XC60 προσφέρει το μοντέρνο προφίλ SUV appeal, αλλά τίποτα καλύτερο.
Συμπέρασμα: Ικανό το V60. Είναι το καλύτερο συνδυαστικό αυτοκίνητο που έχει κατασκεύασει ποτέ η Volvo. Οι μικρές αδυναμίες αντισταθμίζονται από το κομψό στυλ. Αλλά οι Σουηδοί είναι σωστοί στην τιμολόγηση.
Πρώτη εντύπωση Τι μας άρεσε και τι όχι: Ο καλά χρησιμοποιήσιμος χώρος δείχνει ότι η Volvo μπορεί να κατασκευάσει αυτοκίνητα με πολύ καλή εκμετάλλευση χώρων. Η σπορ ανάρτηση δεν ταιριάζει με το χαλαρό πλαίσιο.
Ο μεγαλύτερος ανταγωνιστής
XC-60- Η αίσθηση κέρδισε τα μειονεκτήματα
Ο οδηγός στο XC60 κάθεται ενθουσιασμένος 16 ίντσες υψηλότερα. Αλλά τεχνικά, το SUV και το V60 είναι πανομοιότυπα. Το V60 είναι ζωηρό, πιο οικονομικό και πιο ευρύχωρο στο πίσω μέρος. Παρ όλα αυτά, η Volvo αναμένει έως και τρεις φορές περισσότερες πωλήσεις XC60, όπως επίσης και για το νέο V60.
Κινητήρας: 4κύλινδρος, Bi-Turbo
Χωρητικότητα: 1969κ.εκ.
Ισχύς: 140 kW 190 ίππους / 4250σ.α.λ.
Μέγιστη ροπή: 400 NM / 1750σ.α.λ.
Μετάδοση: μπροστινή κίνηση / 8τάχυτο αυτόματο
Διαστάσεις (Μηκ./Πλ./Υψ.): 4761/1850/1427χιλ
Βάρος: 1844 κιλά
Χώρος αποσκευών: 529-1441 λίτρα
0-100: 7,9 δευτ.
Τελική: 220 χλμ
Κατανάλωση: 4,5 λίτρα
Εκπομπές CO2 : 119 g/km
Τιμή: από 48.360 ευρώ