autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Ασκηση Καθημερινότητας

Διαβάστηκε από 8055 αναγνώστες - 24/6/2020

Επόμενη άσκηση: Δύο ψυχές, ένας συνάδελφος και ο... σκύλος του, κινούνται από το Αμβούργο προς τη Βαλτική Θάλασσα, που απέχει 126 km, αλλά επειδή το ζωντανό ζαλίζεται γρήγορα, η ανώτερη ταχύτητα θα φτάνει το πολύ τα 130 km/h. Αυτή εκδρομή ολοκληρώθηκε μια χαρά, χωρίς να υπάρχει και άγχος για την αυτονομία. Στο τέλος μάλιστα, απέμεινε στην μπαταρία ρεύμα για σχεδόν 50 χιλιόμετρα.

Με την ευκαιρία, η φόρτιση είναι ένα καλό θέμα προς συζήτηση. Γιατί η Porsche μπορεί να κάνει αυτήν την κίνηση τόσο γρήγορα όσο μπορεί να επιταχύνει. Ίσως και ακόμα ταχύτερα! Στην ιδανική περίπτωση, η Taycan μπορεί να φορτιστεί με 270 kW συνεχούς ρεύματος. Εμείς φορτίσαμε σε έναν ταχυφορτιστή 266 kW. Καλή επίδοση, αν σκεφτούμε πως για να φτάσουν στο 100% οι 98 kWh χρειάζονται μία ώρα και τρία λεπτά. Πάντως, αυτό δεν το κάνει κανένας στην πραγματικότητα, καθώς το τελευταίο 20% αργεί πολύ να ολοκληρωθεί. Είναι καλύτερο, λοιπόν, να φορτίζει κανείς μεταξύ 5 και 80%, ενέργεια, η οποία απαιτεί ακριβώς 22,5 λεπτά, χρόνος που μετρήσαμε στην πράξη.



Εκεί που σίγουρα ποτέ δε θα έπρεπε να φορτίσετε, είναι μία οικιακή πρίζα. Εμείς όμως, συνδέσαμε την Taycan με την πρίζα μία Τρίτη βράδυ στις 22:24. Σύμφωνα με το σύστημα φόρτισης της Porsche, η κατά 100% φόρτιση της μπαταρίας θα ολοκληρωνόταν την Πέμπτη στις 17:26, δηλαδή μετά από σχεδόν 43 ώρες

Ολα αυτά όμως, είναι προβληματισμοί της νέας εποχής που σύντομα οι υποδομές θα λύσουν. Ας περάσουμε, στις... πορσικές πλευρές της Taycan. Ξεκινάμε από το κάθισμα. Επειδή οι μπαταρίες δε χρειάστηκαν, τελικά πολύ χώρο, σε αυτά τα καθίσματα κάθεται κανείς ΜΕΣΑ, και όχι απλά ΣΕ αυτά, όπως στα περισσότερα άλλα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με την ψηλά τοποθετημένη θέση τους. Και έπειτα είναι το cockpit, που είναι πολύ κομψά φτιαγμένο και διαθέτει το χαρακτηριστικό layout του πίνακα οργάνων. Τα πάντα είναι όμορφα ισορροπημένα σε μία οθόνη, όπως οι διακόπτες κάθε είδους στην κεντρική κονσόλα.



Έκπληξη: Όλα δείχνουν σαν να βρίσκεται κανείς μέσα σε μια 911, που πρωταγωνιστεί σε ταινία επιστημονικής φαντασίας. Αν αυτό είναι το μέλλον της Porsche, μας αρέσει πολύ περισσότερο από το παρελθόν. Την ίια στιγμή, και σε ό,τι αφορά την οδική συμπεριφορά, η Taycan είναι μία γνήσια Porsche. Εντάξει, σαφώς, τον τεχνητό ήχο του... διαστημοπλοίου δεν τον χρειάζεται κανένας. Κατά τα λοιπά όμως, τα πάντα είναι σε μηχανολογικό επίπεδο καλά. Το σύστημα διεύθυνσης με την ενεργή τετρακίνηση είναι μοναδικά άμεσο. Αυτό και η αερανάρτηση παρέχουν μία επιθετικότητα, που μέχρι στιγμής δεν έχουμε συναντήσει ξανά σε αυτοκίνητο, που δεν εφοδιάζεται με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το αυξημένο βάρος; Ως αίσθηση, δεν υφίσταται πουθενά.

Οπωσδήποτε, όλα αυτά έχουν την τιμή τους. Τα 105.607 ευρώ, που αναγράφονται στον (γερμανικό) τιμοκατάλογο λένε μόνο τη μισή αλήθεια, καθώς το αυτοκίνητο της δοκιμής φτάνει τα 161.739,30 ευρώ. Να τα αφήσουμε;

Συμπέρασμα
Ναι, η Taycan είναι ικανή στην καθημερινότητα και μπορεί με την υψηλή ταχύτητα φόρτισης να ισορροπήσει τη μέτρια αυτονομία. Απέναντι στα όποια μειονεκτήματα, η Taycan παίρνει τη... ρεβάνς με τις αρετές μιας Porsche, καθώς είναι γρήγορη και ακριβής. Επίσης, κάνει και εντύπωση! Με την καθόλου ευχάριστη τιμή της...

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει