autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Renault Captur E-Tech Full Hybrid 145: Οδηγούμε το νέο SUV πόλης
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Renault Captur E-Tech Full Hybrid 145: Οδηγούμε το νέο SUV πόλης

14/10/2024

Επιβλητικό, παρότι εμφανίζει ομοιότητες με το μικρότερο Clio
Από 22.950 ευρώ η τιμή του στην Γερμανία
4,3 λτ. / 100 χλμ. πραγματική κατανάλωση καυσίμου εντός πόλης
28 συστήματα ασφαλείας ως βασικός εξοπλισμός
Ασφαλές και άνετο, ιδανικό για καθημερινές μετακινήσεις

Επιβλητικό, παρότι εμφανίζει ομοιότητες με το μικρότερο Clio

Με την ανανέωση του Renault Captur, η Renault στοχεύει να συνεχίσει δυναμικά στην μάχη των μικρών SUV. Οι Γάλλοι εισχώρησαν σε αυτήν την αγορά με το Captur πριν 11 χρόνια και πλέον ανανεώνεται για να παραμείνει ανταγωνιστικό. Εξωτερικά, η ομοιότητά του με το νέο Clio είναι εμφανής, δεδομένου ότι μοιράζεται και την ίδια πλατφόρμα με αυτό. Παρά την ομοιότητά τους, το Captur έχει αιχμηρές γραμμές στην μπροστινή όψη και φαρδύτερα φτερά, δίνοντάς του πιο επιβλητικό χαρακτήρα, απαραίτητος στην κατηγορία των SUV. Τα μπροστινά φώτα μοιάζουν με αυτά του Clio, νέα όμως είναι τα φώτα ημέρας στον προφυλακτήρα που παρουσιάζουν μεγαλύτερη δυναμικότητα. Επανασχεδιασμένο είναι και το καπό, το οποίο βρίσκεται ψηλότερα από το Clio και εμφανίζει μεγαλύτερη κλίση.

Από 22.950 ευρώ η τιμή του στην Γερμανία

Στην βασική έκδοση, κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 3-κυλίνδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας της Renault απόδοσης 91 ίππων και 160Nm ροπής. Στην Γερμανία αυτή κοστίζει 22.950 ευρώ. Στην κορυφαία του υβριδική έκδοση, όπως και αυτή που οδηγήσαμε, κόστους 32.750 ευρώ, ο κινητήρας αντικαθίσταται έναν ισχυρότερο 4-κύλινδρο 1,6 λτ. που αποδίδει 94 ίππους. Συνδυάζεται με δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής ισχύος 49 ίππων τα οποία τροφοδοτούνται από μπαταρία 1.26 kWh. Το κιβώτιο ταχυτήτων που ονομάζει «multi-mode transmission» είναι υπεύθυνο για την σωστή διανομή ισχύος μεταξύ των κινητήρων. Διαθέτει τέσσερις ταχύτητες για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και δύο ταχύτητες για τους ηλεκτροκινητήρες. Στην υβριδική αυτή έκδοση χρειάζεται 11 δλ. Για να φτάσει τα 100 χλμ. από στάση, νούμερο λογικό λαμβάνοντας υπόψη το συνολικό βάρος 1.4 τόνων του οχήματος. Το μοντέλο αυτό όμως θέλει να ξεχωρίσει από τα νούμερα κατανάλωσης καυσίμου.

4,3 λτ. / 100 χλμ. πραγματική κατανάλωση καυσίμου εντός πόλης

Στην διάρκεια δοκιμής μας, το Renault Captur E-Tech κατάφερε να σημειώσει κατανάλωση που υπολογίζεται στα 4,3 λτ./ 100 χλμ. εντός πόλης όπου οι ηλεκτροκινητήρες αναλαμβάνουν την μετακίνηση του οχήματος από στάση ή από μικρές ταχύτητες. Σημαντικό είναι να διευκρινιστεί πως το αυτοκίνητο μπορεί να διανύσει μόνο μερικά μέτρα ως ηλεκτροκίνητο καθώς τα ηλεκτρικά μοτέρ δεν παρέχουν την δυνατότητα να κινηθεί για μεγαλύτερες αποστάσεις χωρίς την συμβολή του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σε μεικτό κύκλο οδήγησης, όμως, και πάλι κατάφερε να σημειώσει κατανάλωση ίση με 5,6 λτ./ 100 χλμ. που βρίσκεται κοντά στα επίπεδα κατανάλωσης ενός diesel οχήματος. Με χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου 48 λτ., το Captur E-Tech διαθέτει 855 χλμ. αυτονομία.

28 συστήματα ασφαλείας ως βασικός εξοπλισμός

Στο εσωτερικό του, ξεχωρίζει η ψηφιακή οθόνη 10.25 ιντσών πίσω από το τιμόνι, καθώς και η κεντρική οθόνη 10.4 ιντσών σε κάθετη διάταξη που αποτελεί έξτρα επιλογή κόστους 650 ευρώ. Το σύστημα multimedia OpenR Link συνεργάζεται με την Google παρέχοντας χρήσιμες εφαρμογές και δυνατότητα φωνητικών εντολών. Ακόμα, το Captur διαθέτει 28 συστήματα ασφαλείας χωρίς επιπλέον κόστος όπως αυτόματο έκτακτο φρενάρισμα, προειδοποίηση ανίχνευσης κόπωσης οδηγού, adaptive cruise control και αυτόματη διατήρηση απόστασης από το προπορευόμενο όχημα. Όσον αφορά τους χώρους του, το μικρό SUV διαθέτει χώρο αποσκευών χωρητικότητας 326 λτ. που δεν εντυπωσιάζει για την κατηγορία του. Όταν «πέφτουν» τα πίσω καθίσματα, ο χώρος αυτός αυξάνεται στα 1276 λτ. δημιουργώντας μια σχεδόν επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης.

...>>>Συνεχίστε το άρθρο
Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις