Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Στο όμορφο και μυώδες πίσω τμήμα τον τόνο δίνουν τα αιχμηρά Led φωτιστικά σώματα, τα οποία ενώνονται μεταξύ τους με μια οριζόντια γραμμή.

Οδική συμπεριφορά: ¶νετο και ασφαλές

Διαβάστηκε από 12983 αναγνώστες - 28/3/2019

Αφού ξεμπερδέψαμε με τα της σχεδίασης και του εξοπλισμού, ήρθε η ώρα να δούμε τι μπορεί να κάνει το Tarraco στο δρόμο. Η αλήθεια είναι ότι θα θέλαμε να έχουμε στη διάθεση μας μια άλλη έκδοση και όχι την βενζινοκίνητη με το 2λιτρο TSI, την τριθέσια διάταξη καθισμάτων και τις 20άρες ζάντες- ούτως ώστε να καταλήξουμε σε πιο ασφαλή συμπεράσματα και να «ταξινομήσουμε» σωστά το Τarraco. Είναι άλλωστε γνωστό ότι οι δοκιμές μας είναι της τάξης των 70 χιλιομέτρων, τα 62 εξ΄αυτών στην Autobahn με τέρμα το γκάζι, όπου αυτό είναι εφικτό βεβαίως. Τα δεδομένα αυτά είναι όμως και δεν αλλάζουν, οπότε στο δια ταύτα: το SUV της Seat με το 2ιλιτρο TSI αποδείχθηκε κάπως ράθυμο λόγω του μεγάλου βάρους του (1,8 τόνοι), με τον κινητήρα να αντιμετωπίζει κάποιες δυσκολίες όταν έπρεπε να ανεβάσει στροφές, εμφανίζοντας παράλληλα και αυξημένη κατανάλωση. Στον αντίποδα υπάρχει το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τη σαφή και αθόρυβη κλιμάκωση. Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην άνεση και λιγότερο στα σπορ χαρακτηριστικά, αν και δεν απουσιάζουν τα τελευταία Στο δρόμο το ισπανικό SUV είναι άνετο, ασφαλές και εύκολο στην οδήγηση, παρά τον μεγάλο του όγκο, με το ESP να διορθώνει άμεσα και αποτελεσματικά τυχόν «παρεκτροπές» Το σύστημα διεύθυνσης από την άλλη διαθέτει κορυφαία αίσθηση και καλή πληροφόρηση. Η γκάμα των κινητήρων του Tarraco απαρτίζεται από 4 συνολικά μηχανικά σύνολα: δύο βενζινοκινητήρες 1,5 και 2,0 λίτρων με 150 και 190 ίππους αντίστοιχα και αντίστοιχους diesel με ίδια ισχύ.