Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
2 φωτογραφίες »

Καρδιά και συμπεριφορά GTI

Διαβάστηκε από 9130 αναγνώστες - 22/7/2021

Η Skoda αποφάσισε να αφήσει εκτός τον δίλιτρο turbo-diesel κινητήρα ελέω προδιαγραφών euro 6d και τοποθέτησε τον δοκιμασμένο, από το Golf GTI και Octavia RS, τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα TSI που προέρχεται από τη γενιά κινητήρων EVO του Volkswagen Group. Η απόδοση του φτάνει τους 245 ίππους και η ροπή φτάνει τα 370 Nm προσφέροντας αξιοπρεπές επιδόσεις για το SUV των 1826 κιλών άδειο. Τα 100 χιλιόμετρα στο κοντέρ έρχονται μέσα σε 6,5 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα μπορεί να ξεπεράσει τα 230 χλμ/ώρα με τη μετάδοση της κίνησης να είναι γίνεται και στους 4 τροχούς μέσα από το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο DSG 7-σχέσεων. Η κατανάλωση σύμφωνα με τη εταιρία δεν θα είναι μεγαλύτερη από 7.5 λίτρα τα 100 χιλιόμετρα, με τον μετρητή όμως να μην έχει την ίδια άποψη στη δοκιμή μας όπου βλέπαμε πάνω από 10 λίτρα ειδικά όσο το πιέζαμε, με τις εκπομπές CO2 να είναι στα 171 γρ./χλμ.


H δύναμη που σου δίνει βυθίζοντας το πετάλι του γκαζιού σε συνδυασμό με την κίνηση στους τέσσερις τροχούς και το εντυπωσιακά ακριβές αυτόματο κιβώτιο θα σε κάνουν να ξεχάσεις ότι οδηγάς ένα οικογενειακό αυτοκίνητο

H δύναμη που σου δίνει βυθίζοντας το πετάλι του γκαζιού σε συνδυασμό με την κίνηση στους τέσσερις τροχούς και το εντυπωσιακά ακριβές αυτόματο κιβώτιο θα σε κάνουν να ξεχάσεις ότι οδηγάς ένα οικογενειακό αυτοκίνητο

Kοινοποίησε το »




Εντυπωσιακή συμπεριφορά σε καταιγιστικό ρυθμό
Το νέο Skoda Kodiaq RS καταφέρνει να μην θυμάσαι ότι οδηγάς ένα θηριώδες SUV. H δύναμη που σου δίνει βυθίζοντας το πετάλι του γκαζιού σε συνδυασμό με την κίνηση στους τέσσερις τροχούς και το εντυπωσιακά ακριβές αυτόματο κιβώτιο θα σε κάνουν να ξεχάσεις ότι οδηγάς ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με μεταξόνιο 2.79 μέτρων. Η τετρακίνηση προσφέρει εντυπωσιακά ομαλή, αλλά δυναμική, επιτάχυνση και βοηθάει μειώνοντας την υποστροφή στις γρήγορες στροφές με τις αναρτήσεις να στέκονται στο «ύψος» τους ικανοποιητικά ώστε οι κλίσεις του αμαξώματος να μην προβληματίζουν. Η ποιότητα κύλισης είναι σε πολύ υψηλά επίπεδα όπως μας έχει συνηθίσει ο γερμανικός όμιλος και οι πληροφορίες που λαμβάνει ο οδηγός στο τιμόνι είναι λεπτομερείς και ακριβείς. Η τιμή του Skoda Kodiaq RS ξεκινάει στη Γερμανία από τα 49.000 ευρώ ενώ στη Ελλάδα αναμένεται το φθινόπωρο όπου και θα ανακοινωθεί η τιμή του.
 
Συμπέρασμα
Η Skoda με την τοποθέτηση του 2λιτρου βενζινοκινητήρα των 245 ίππων κατάφερε να συνδυάσει δυο αυτοκίνητα σε ένα.  Οι τεράστιοι χώροι του, η τεχνολογία που φέρνει σε όλους τους τομείς, ο συνδυασμός τετρακίνησης - αυτόματου κιβωτίου - δύναμης το κάνουν την κατάλληλη επιλογή για κάθε οικογενειάρχη που δεν έχει ξεχάσει την GTI προϊστορία του και θέλει να έχει ανά πάση στιγμή extra διαθέσιμη δύναμη στο δεξί του πόδι.


 
Τεχνικά χαρακτηριστικά* Skoda Kodiaq RS
Κινητήρας  
Κυβισμός (κ.εκ.) 1,984
Τροφοδοσία Ψεκασμός πολλαπλών σημείων βενζίνης
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 245/ 5.250-6.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 370/ 2.800
Eπιδόσεις  
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 6,5
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 234
Βάρος με οδηγό (κιλά) 1906
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)  
Μέση εργοστασιακή WLTP 7,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP 171
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) 4699/1882/1687
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 765-2065

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει

Kοινοποίησε το »