Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Πεντακάθαρος

Διαβάστηκε από 77733 αναγνώστες - 27/1/2021

Και όλα αυτά με μια λογική κατανάλωση της τάξης των 7,3 λίτρων, η οποία μπορεί να φαντάζει υψηλή (4,2 λτ/100 χλμ. η εργοστασιακή τιμή), δεν είναι όμως αν αναλογιστεί κάποιος ότι τα περισσότερα χιλιόμετρα τα κάναμε στον αυτοκινητόδρομο, κινούμενοι μάλιστα σε ταχείς ρυθμούς. Η αλήθεια είναι ότι θα θέλαμε να έχουμε στη διάθεση μας ένα τετρακίνητο μοντέλο, αλλά έστω κι έτσι το Tucson μας αποζημιώνει με την καλή και ασφαλή του οδική συμπεριφορά. Ακόμη και όταν κινούμασταν με 6η ταχύτητα το Tucson δεν φάνηκε να χάνει καθόλου από τη σπιρτάδα του, τουναντίον μάλιστα, καθώς φάνηκε να έχει και άλλα αποθέματα. Το σύστημα διεύθυνσης είναι σαφώς βελτιωμένο έναντι των προγενέστερων κορεάτικων μοντέλων, παρέχοντας επαρκή και σαφή πληροφόρηση.



Στο εσωτερικό οι χώροι είναι υπεραρκετοί ως απόρροια του μεγάλου μεταξονίου (2.670 χλστ.), ο χειρισμός των διακοπτών γίνεται εύκολα και απλά, ενώ και η εργονομία δεν δίνει λαβές για σχόλια. Μοναδικές «παραφωνίες» συνιστούν τόσο η υψηλή γραμμή των παραθύρων, η οποία και περιορίζει την ορατότητα των παιδιών προς τα έξω, ενώ ένα θεματάκι υπάρχει και με τη συνδεσιμότητα, καθώς το σχετικό σύστημα αδυνατεί να συγκρατήσει τις τελευταίες καταχωρήσεις, τον αισθητήρα βροχής ο οποίος ενεργοποιείται χωρίς λόγο και τον ενίοτε «απρόθυμο» στο άνοιγμα, μέσω του σχετικού μπουτόν από το εσωτερικό, χώρο αποσκευών. Αξίζει επίσης να αναφερθεί ότι το Tucson είναι εξαιρετικά ήσυχο στο εσωτερικό του, χάρη στην υποδειγματική δουλειά που έχει γίνει στον τομέα της ηχομόνωσης.



Κατά τα άλλα ειδικής μνείας χρήζει το γεγονός ότι το Tucson δεν εμφάνισε σημάδια κόπωσης, ακόμη και μετά από τα 100.000 χλμ. διαδρομής. Κάποια ανταλλακτικά είχαν φτάσει στο όριο του βεβαίως, αλλά αυτό μόνο αφύσικο δεν είναι. Και μιας και μιλάμε για ανταλλακτικά, αυτά μόνο φθηνά δεν είναι, για αυτό το λόγο όμως δίνει η Hyundai 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση. Ο κινητήρας και το κιβώτιο ήταν στο τέλος της διαδρομής σε άριστη κατάσταση και έτοιμοι γι άλλες 100.000 χλμ. 



-Γρήγορος έλεγχος 
Το αγοράζω ναι ή όχι; 

Εννοείται πως ναι, για όλους τους λόγους που αναφέρονται πιο πάνω, αλλά και πιο κάτω. 

-Χρονοδιάγραμμα
Καταχωρήσεις στο βιβλίο διαδρομής:
Μετά από κάθε νέα εκκίνηση το ραδιόφωνο ενεργοποιείται αυτόματα από μόνο του, όχι όμως στη συχνότητα που επελέγη τελευταία. 
28.925 χλμ.: Αδύναμα φώτα πορείας (H7).
62.756 χλμ.: Οι δίσκοι φρένων και τα τακάκια μπροστά «παρέδωσαν» πνεύμα. 
86.566 χλμ: Το χειροκίνητο κιβώτιο λειτουργεί ήρεμα και με σαφήνεια. 
93.212 χλμ: Η λέξη κούραση είναι άγνωστη για το Tucson, το οποίο είναι ζωηρό όπως και την πρώτη μέρα. 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει