Το δοκιμασμένο σύνολο των 1.2 λίτρων με τους 132 ίππους (αντικαταστάθηκε το 2018 από ένα νέο 1.3 λίτρων με 140 ίππους) λειτουργεί ευχάριστα ομαλά και είναι ισχυρό. Επειδή υπερβαίνει κατά πολύ τις προδιαγραφές του εργοστασίου όσον αφορά τις επιδόσεις, η μέση κατανάλωση των 8,8 λίτρων σε ολόκληρη την διάρκεια της δοκιμής, είναι απόλυτα αποδεκτή. Αν κινηθείς λίγο πιο ελεγχόμενα, μπορείς να πετύχεις τιμή με το έξι πριν το κόμμα. Υπάρχει μόνο μια μικρή υστέρηση στον αυτοκινητόδρομο, όπου εμφανίζεται η τυπική αδυναμία των μικρών στροβιλοσυμπιεστών. Το αυτόματο κιβώτιο, πέρα από την σκληρή λειτουργία στην εκκίνηση (όπως σχεδόν σε όλα τα κιβώτια διπλού συμπλέκτη) και την προτίμηση στις χαμηλές αλλαγές στην πόλη, δεν παρουσιάζει πολλά σημεία τριβής.
Η κλιμάκωση των επτά σχέσεων είναι ιδανική, ενώ δεν παραπονέθηκε σε ολόκληρη τη διάρκεια δοκιμών παρά τις έντονες καταπονήσεις. Το ίδιο ισχύει για τα άνετα και ιδανικά για μεγάλες αποστάσεις καθίσματα. «Σίγουρα το πιο άνετο σπορ κάθισμα στο οποίο έχω καθίσει ποτέ», αναφέρει ενθουσιασμένος ο συντάκτης μετά από ένα μακρύ επαγγελματικό ταξίδι. Σε αυτά τα καθίσματα θα απολαύσεις από την αρχή αλλά και σε βάθος χρόνου, την μοναδική πλευρική στήριξη και την υψηλή άνεση σε μεγάλες αποστάσεις. Χάρη στην υψηλή ποιότητα κατασκευής και την συμπαγή επένδυση των υφασμάτων, τα καθίσματα διατήρησαν τον κομψό χαρακτήρα τους μέχρι το τέλος, παρά τους πολλούς διαφορετικούς οδηγούς που φιλοξένησαν. Υπάρχει τίποτα άλλο να του προσάψεις? Οχι ποιοτικά..
Μόνο το κάπως σκληρό τιμόνι με την αρκετά σφιχτή ανάρτηση της έκδοσης GT. Επίσης ενοχλεί και η κακή τοποθέτηση του δείκτη λαδιού. Ευτυχώς, δεν χρειάστηκε να τσεκάρουμε συχνά τη στάθμη, αφού σε όλη τη διάρκεια των δοκιμών, το Mégane κατανάλωσε μόλις ένα λίτρο λιπαντικού. Ολοι οι οδηγοί είχαν να αντιμετωπίσουν κάποιες ψηφιακές ατασθαλίες. Οπως για παράδειγμα ο σπορ ήχος που ακούγεται τόσο τεχνητός και κανείς δεν τον έχει ενεργοποιημένο ή το ενοχλητικό ηχητικό σήμα του βοηθού στάθμευσης. Υπάρχει επίσης κριτική για το άνοιγμα του καπό, αφού ορισμένοι συνάδελφοι έμειναν με το μοχλό συγκράτησης στο χέρι. Αλλά ήταν εξίσου εύκολο να το βάλουν στη θέση του, όσο ήταν για το αυτοκίνητο να κερδίσει τον σεβασμό όλων. Το συμπέρασμα είναι ότι έχουμε να κάνουμε με έναν κομψό, συμπαγή και ευχάριστο σύντροφο ταξιδιού. Δεν είναι τέλειο, αλλά αποτελεί μια ωραία εναλλακτική λύση αντί του Golf, με μακροπρόθεσμες δυνατότητες. Τελικά, ο συνάδελφος Frank B. Meyer συνοψίζει: «Το Mégane είναι αξιόπιστο και έχει τουλάχιστον εξίσου, σημαντικό χαρακτήρα», άρα με άλλα λόγια, τα κατάφερε πολύ καλά!
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr