Το Ateca μετά τις περιποιήσεις της Cupra αποδίδει 300 ίππους και 400ΝΜ ροπής οι οποίοι μεταδίδονται μέσω του 7τάχυτου DGS κιβωτίου και στους 4 τροχούς.
To Cupra Ateca σηματοδοτεί για τη Seat την απαρχή μιας νέας εποχής στην ιδιαίτερα δημοφιλή κατηγορία των SUV. Η καμπίνα των επιβατών είναι σαφώς αναβαθμισμένη, τα υλικά είναι πολύ καλής ποιότητας και oι χώροι επαρκείς για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους. Καλό είναι επίσης και το επίπεδο εξοπλισμού σε ότι αφορά στα βοηθητικά και ηλεκτρονικά συστήματα. Ο κινητήρας αποδίδει 300 ίππους και 400 Nm ροπής. Η ισχύς μεταδίδεται με τη βοήθεια ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων και ενός ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος τετρακίνησης. Αρκεί ένα ελαφρύ πάτημα του γκαζιού για να ξεχυθεί το βαρύ αμάξωμα στο δρόμο και ένα βλεφάρισμα για να δείξει το ταχύμετρο τα 100 χλμ/ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα. Από τα φρένα η αλήθεια είναι ότι θα περιμέναμε κάτι περισσότερο, αντί αυτού μας αποζημιώνει όμως η αίσθηση, αλλά και η πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης. Σε διαδρομές με στροφές δεν μπορούν να αποφευχθούν βεβαίως κάποιες κλίσεις, οι οποίες δεν συνιστούν όμως ιδιαίτερο λόγο ανησυχίας.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr