To Ford Bronco Raptor δεν κολλάει πουθενά
Ford Bronco Raptor: Eνα off-road θηρίο με πινακίδες
Βράχοι, άμμος, χώμα, νεροφαγωμένα μονοπάτια! Αυτά που μπορεί να φαίνονται αδιάβαστα για τα περισσότερα οχήματα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι απλώς ένας χωματόδρομος. Κάθε κορμός δέντρος συρρικνώνεται σε ένα μικρό ξυλάκι, τα ρυάκια μετατρέπονται απλά σε βρεγμένη επιφάνεια και οι λίμνες σε ρηχές λακκούβες, διότι όταν βρίσκεσαι πίσω από το τιμόνι του Ford Bronco ο κόσμος μοιάζει τελείως διαφορετικός.
Ένα GTI για το χώμα
Ειδικά όταν κάθεσαι στο δεξί κάθισμα της έκδοσης Raptor που βασίζεται στο αγωνιστικό μοντέλο DR, το όποιο είναι κατασκευασμένο για να αντέχει και να πρωταγωνιστεί στο ράλι που γίνεται μεταξύ Καλιφόρνιας και Μεξικού, όντας εξοπλισμένο με όλα τα απαραίτητα στοιχεία που το κάνουν σκληρό και ταυτόχρονα γρήγορα. Είναι σαν να λέμε το GTi των off-road, καταφέρνοντας να βάλει τα γυαλιά ακόμα και στα «καθαρόαιμα» ασφάλτινα Mustang.
Όμως όλα αρχίζουν από το απλό Bronco, το οποίο είναι εμφανίσιμο, με ιδιαίτερο χαρακτήρα και «ικανό» για να κάνει τα πάντα. Mάλισταεδώ και 2 χρόνια που βρίσκεται ξανά στην αγορά έχει ήδη λατρευτεί από το κοινό και δείχνει την πλάτη του στον άμεσο ανταγωνιστή του, το Wrangler, ενώ οι λίστες παράδοσης ήταν τόσες μεγάλες, που η εταιρεία έπρεπε να περιμένει αρκετό καιρό για να ξαναβάλει διαφημίσεις και να βγάλει στην αγορά την έκδοση Raptor.
Σκληροπυρηνικό, φουσκωμένο και ικανό να πάει παντού
Επιστροφή στο Ford Bronco Raptor, όπου οι άνθρωποι της εταιρείας έχουν ενισχύσει σε στρατηγικά σημεία το σασί, δίνοντας στον ιδιοκτήτη τη δυνατότητα να αφαιρεί με εξαιρετικά εύκολο τρόπο το πάνελ της οροφής, τις πόρτες, ακόμα και το πίσω μέρος,προσφέροντας του την αίσθηση της απόλυτης ελευθερίας. Στο κομμάτι της τετρακίνησης συναντάμε το σύστημα G.O.A.T, που διαθέτει ακόμα πιο σκληροπυρηνικά διαφορικά και ρυθμίσεις ικανές να «καταπιούν» όλες τις κακοτεχνίες, ενώ στο τομέα των αναρτήσεων έχουν επιστρατευτεί αμορτισέρ της FOX που συνεργάζονται με 17αρες ζάντες ντυμένες με 37ίντσα χωμάτινα ελαστικά της BFGoodrich. Για να χωρέσουν όλα αυτά, η Ford μεγάλωσε τα μετατρόχια που σε συνδυασμό με τα φουσκωμένα φτερά αυξάνουν κατά 25 εκατοστά το συνολικό πλάτος του οχήματος σε σύγκριση με την βασική έκδοση, κάνοντας το μοιάζει σαν bodybuilder έτοιμο για αγώνες και τα υπόλοιπα SUV κατάλληλα μόνο για καφέ σε πλατείες.
Η αλήθεια είναι ότι το Ford Bronco Raptor δημιουργήθηκε για να «οργώνει» τις στέπες. Όχι ότι δεν μπορεί να κινηθεί με άνεση σε αυτοκινητόδρομους και επαρχιακές οδούς, όπου καταπίνει κάθε λακκούβα, αλλά το φυσικό του περιβάλλον είναι το χώμα και νιώθει εξαιρετικά άνετα ακόμα κι αν κάνει άλματα σε αμμόλοφους.
Εξάλλου με 33,2 εκ. απόσταση από το έδαφος,μπροστινή διαδρομή ανάρτησης 33 και πίσω 35,5 εκ.δεν έχει κανένα πρόβλημα να κινείται με εξαιρετική ταχύτητα σε κακοτράχαλα σημεία. Η σκληροπυρηνική του φύση περνάει και στο εσωτερικό, όπου είναι πλενόμενο για να αφαιρείται πιο εύκολα η σκόνη, χωρίς όμως να υστερεί σε σύγχρονα στοιχεία.
Σελ. 2 | Με 424 ίππους και ροπή φορτηγού |
Σχολιάστε |