Ο 1,0 TSΙ των 115 ίππων έχει άμεση απόκριση στο γκάζι και σβέλτες επιδόσεις. Η 3κύλινδρη φύση του αποκαλύπτεται ηχητικά στις υψηλές στροφές.
Η Volkswagen έχει ανακοινώσει επίσημα τα τεχνικά χαρακτηριστικά από τρεις μόνο κινητήρες (βλ. πίνακα), οι αποκλειστικές μας πληροφορίες όμως λένε πως συνολικά οι εκδόσεις κινητήρων θα είναι 9 μεταξύ των οποίων οι έξι θα είναι βενζίνης. Μάλιστα, η κορυφαία εξ αυτών θα είναι η GTI έκδοση με απόδοση στα 200 άλογα. Κατά τα άλλα, για πρώτη φορά θα υπάρχει έκδοση με φυσικό αέριο (1.000άρης turbo κινητήρας με 90 ίππους), ενώ στους diesel θα υπάρχουν μόνο δύο επιλογές του 1,6 TDI (αμφότερες με AdBlue). Η πρώτη θα έχει ισχύ 80 PS, η δεύτερη 95 PS και θα συνδυάζεται και με DSG κιβώτιο. Αυτές θα είναι διαθέσιμες από το Νοέμβριο και με «διάρκεια ζωής» 2 με 3 χρόνια (έτσι εννοήθηκε σε συνέδριο στη Βιέννη στις αρχές του έτους από τον Friedrich Eicler, υπεύθυνο εξέλιξης των κινητήρων της VW) μιας και οι όλο και πιο αυστηρές νόρμες για τους ρύπους των diesel κινητήρων, κάνουν την εξέλιξή τους ιδιαίτερα ακριβή. Ειδικά λοιπόν στη μικρή κατηγορία το κόστος δεν μπορεί να επιβαρύνει την τιμή του αυτοκινήτου- και τον αγοραστή. Στα «κρυφά», πάντως, έχουμε οδηγήσει τον 1,6 TDI των 80 ίππων, ο οποίος κάνει ηχητικά αισθητή την παρουσία του, ενώ με τα 250 Nm ροπής ικανοποιεί εκεί γύρω στις 2.000 σ.α.λ., αλλά δεν κάνει κάτι ιδιαίτερο σε πιο ψηλές στροφές. Αναφορικά με την κατανάλωσή του (σ.σ. θα ανακοινωθεί επίσημα στο μέλλον), εμείς είδαμε στο trip computer πάνω από 6 λτ./100 χλμ.
Κλείνοντας με τα όσα έχουν ανακοινωθεί επίσημα, στη βάση των κινητήρων βενζίνης βρίσκεται ο 1.000άρης MPI των 65 ίππων, ακολουθεί ο ίδιος με 75 PS, ενώ στους turbo επίσημα στοιχεία έχουν ανακοινωθεί προς το παρόν για τον 1,0 TSI των 95 ίππων. Σημειώστε όμως πως θα υπάρχει και έκδοση με 115 ίππους την οποία και δοκιμάσαμε (βλ. παρακάτω).
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr