Επιπλέον, οι καμπύλες στο ταμπλό δίνουν μια άγρια όψη. Με το εγχειρίδιο του πολύπλοκου συστήματος πολυμέσων μπορείτε να περάσετε πολλές ώρες μπροστά στο τζάκι. Προτέρημα αποτελούν τα σούπερ καθίσματα και η φανταστική ποιότητα κατασκευής. Γίνεται γρήγορα σαφές ότι το UX καταρχήν θέλει να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση για τους συνήθεις υπόπτους. Η συγκριτικά χαμηλή θέση καθισμάτων του, το σφιχτά συναρμολογημένο κουστούμι με διαχειρίσιμο χώρο και το μικρό πορτπαγκάζ, παραπέμπουν σε ιαπωνικό αντί για ένα compact αυτοκίνητο με τα οπτικά γονίδια ενός Σουηδού.
Και έτσι όμως, του πάει πάρα πολύ. Ωραίο, εύχρηστο χάρη στον φιλικό προς το περιβάλλον μικρό κύκλο περιστροφής, ευέλικτο και ευδιάκριτα άνετο. Ειδικά όταν είναι εγκατεστημένο το προαιρετικό ρυθμιζόμενο σύστημα απόσβεσης AVS. Είναι εξαιρετικά έξυπνο και είναι σε θέση να αντιδράσει άμεσα, διαθέτοντας μέχρι και 650 διαφορετικές ρυθμίσεις για τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Το UX θα ξεκινήσει με δύο νέους βενζινοκινητήρες, τετρακύλινδρους με χωρητικότητα δύο λίτρων. Το Lexus UX 200 αποδίδει 171 ίππους, ενώ το UX 250h μπορεί να υποστηριχθεί ως ένα υβρίδιο δύο ηλεκτρικών κινητήρων, με συνολική ισχύς 178 ίππων. Αυτή η έκδοση θα εξοπλιστεί και με τετρακίνηση, οπότε ένας πρόσθετος ηλεκτροκινητήρας κάθεται στο πίσω διαφορικό και οδηγεί τον πίσω άξονα.
Η τέταρτη υβριδική γενιά είναι ακόμη πιο συμπαγής και ελαφρύτερη και θα καταναλώνει μόνο 4,1 λίτρα. Ακόμη και με το UX 200, η Lexus ενσωματώνει ορισμένα τεχνολογικά κόλπα. Στο κιβώτιο CVT υπάρχει μια επιπλέον ταχύτητα, η οποία παρέχει μεγαλύτερη αμεσότητα και δύναμη κατά την επιτάχυνση.
Συμπέρασμα
Το Lexus UX μπορεί να είναι άνετο και ευκίνητο. Η χαμηλή θέση καθισμάτων και ο περιορισμένος χώρος, είναι χαρακτηριστικά, αντίθετα με τις επιθυμίες των θαυματών των SUV. Αν θα καταφέρει η Lexus να αποκτήσει μερίδιο στη δημοφιλή αγοράς των crossover, είναι κάτι που θα το μάθουμε.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr