Η βάση, είναι ένα VW Golf GTi από τη σειρά αγώνων TCR (από 40.275 ευρώ στη Γερμανία). Οι νεαροί ξεκίνησαν από το αμάξωμα το οποίο βάφτηκε με δύο αποχρώσεις (γκρι και μαύρου χρώματος) και ολοκληρώθηκε με ένα τόνο πράσινης lime απόχρωσης, το οποίο μάλιστα έχει περιεκτικότητα σε φωσφόρο, που φέγγει τη νύχτα. Έτσι δεν προκαλεί έκπληξη ο λόγος που επιλέχθηκε το όνομα Aurora, με σαφή αναφορά στο βόρειο Σέλας. Κάτω από το καπό βρίσκεται ο 2λιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας, με βελτιωμένη ιπποδύναμη από τους 290 στους 380 ίππους και ροπή που ανέρχεται στα 500ΝΜ. Η τουρμπίνα και το intercooler έχουν αντικατασταθεί με αντίστοιχα μεγαλύτερης απόδοσης, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί ενισχυμένες βάσεις κινητήρα και ανάρτηση Vmax.
Με ανοιχτά τα κλαπέτα, ο ήχος από την ελεύθερη εξάτμιση είναι τόσο δυνατός που προκαλεί δονήσεις, όμως τα κλαπέτα μπορούν να ρυθμιστούν μέσω ενός διακόπτη που βρίσκεται στο τιμόνι, για πιο ήσυχες διαδρομές. Το VW Golf GTi Aurora είναι χαμηλότερο, χάρη στην coilover ανάρτηση και μπορεί να στρίβει σαν βράχος αλλά μεταφέρει αναπηδήσεις στο εσωτερικό. Οι μπροστινές δαγκάνες προέρχονται από το Audi TT RS, ενώ οι πίσω είναι ευγενική χορηγία του RS-6. Για την επαφή με το δρόμο φροντίζουν οι ζάντες μαγνησίου 8,0 x 19 ιντσών, που τυλίγονται σε ελαστικά διάστασης 235 χιλιοστών Dunlop Sport Maxx. "Για εμάς τους μηχανικούς, είναι τιμή μας το GTI Aurora project, αλλά πρέπει να καταφέρουμε να είναι και αποδοτικό, για να φτάσουμε στο επιθυμητό σημείο", λέει ο Lorenzo.
Στο εσωτερικό συναντάμε σπορ καθίσματα και συνδυασμό από nappa, συνθετικό δέρμα, βελούδο και πράσινες κεντημένες λεπτομέρειες. Οι ταπετσαρίες των θυρών, το κεντρικό υποβραχιόνιο, η φούσκα του λεβιέ και τα εσωτερικά trim, όλα έχουν προσαρμοστεί στο εξωτερικό σχέδιο και ξανά το χρώμα είναι πράσινο. Για το μόνο σημείο που δεν είναι υπεύθυνοι οι εκπαιδευόμενοι είναι το πορτπαγκάζ, το οποίο έχει αναλάβει το τμήμα Development Innovation της VW Group. Το σύστημα hi-fi λειτουργεί με ολόγραμμα. Όπως στο Walkman, εμφανίζεται μια μπάρα με κουμπί αναπαραγωγής ή ρυθμιστικό έντασης. Φυσικά, εικονικά. Έτσι πιέζετε το δάχτυλό σας στον αέρα και η ένταση μεγαλώνει. Απίστευτο! Από το τέλος του 2016 η VW έχει ξεκινήσει έρευνες προς αυτήν την κατεύθυνση και ίσως σε έξι χρόνια, η λειτουργία ολογράμματος θα μπορούσε να βγει στην παραγωγή. Πραγματική τρέλα, το VW Golf GTi Aurora!
Συμπέρασμα: Δεν είναι όλοι οι άνθρωποι της VW συνυφασμένοι με την ηλεκτρική εποχή, καθώς εξακολουθούν να υπάρχουν νεαρά άτομα που ρέει βενζίνη στο αίμα τους. Αυτό είναι τουλάχιστον αισιόδοξο.. Το VW Golf GTi Autora που κατασκεύασαν για τη συνάντηση του Wörthersee είναι ένα ερεθιστικό αυτοκίνητο με 380 ίππους, μοναδικό σε όλα του..
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr