autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS

Διάγνωση του Ταύρου

9/6/2019

Και τι γίνεται με τους κινητήρες? Στη βάση βρίσκεται ένας τρικύλινδρος του ενός λίτρου, με 95 ίππους και χειροκίνητο πεντατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Συνιστούμε το συνδυασμό βενζίνης 115 ίππων και εξατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων. Διαθέτει τον ελαφρώς γκρινιάρη τρικύλινδρο ήχο που μας αρέσει, μαζί με συνετή κατανάλωση που έφτασε τα 6,3 λίτρα στο γύρο δοκιμών. Πάνω απ ΅όλα, ταιριάζει με το ακριβές κιβώτιο ταχυτήτων έξι ταχυτήτων.



Ο diesel των 1.6 λίτρων? Καταναλώνει μόνο 5,1 λίτρα, αλλά τον αισθάνεσαι παράξενα σφιγμένο, όπως και τόσοι άλλοι diesel Euro-6d-Temp. Αυτοί οι κινητήρες είναι παράξενα σφιχτοί στο γκάζι, επειδή πρακτικά δεν επιτρέπεται να εμπλουτίσουν το μίγμα ντίζελ-αέρα, σχεδόν σε καμία κατάσταση οδήγησης. Το T-Cross συμπεριφέρεται σαν ένα τυπικό VW, ένα καλοφτιαγμένο αυτοκίνητο με τέλειο σύστημα διεύθυνσης και ισορροπημένη απόσβεση ελατηρίων. Κάντε μια χάρη στον εαυτό σας και μην επιλέξετε τους εξτρά τροχούς των 18 ιντσών.



Έχουν αυτό το κάτι, αλλά επιβαρύνουν την άνεση. Η έκπληξη είναι στο πίσω μέρος, όπου οι ψηλοί επιβάτες κάθονται καλύτερα από το ακριβότερο T-Roc, επειδή το T-Cross κατασκευάζεται ένα εκατοστό ψηλότερο. Επιπλέον, η σειρά των πίσω καθισμάτων μπορεί να μετακινηθεί διαμήκως, έως 14 εκατοστά.

Συμπέρασμα
To VW T-Cross, είναι ένα καλό αυτοκίνητο, που προσφέρει ότι και ο ανταγωνισμός του.. Παρόλα αυτά, πάμε στοίχημα ότι θα συνεχίσει να σημειώνει επιτυχία; Επειδή προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και μεταβλητότητα από το Polo και είναι μόνο μερικές εκατοντάδες ευρώ πιο ακριβό.

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει