autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
3 φωτογραφίες »

Το Juke παρουσιάστηκε το 2010 και έγινε ιδιαιτέρως αγαπητό από το κοινό

Εκκεντρικό Crossover

15/1/2018

Η απόσταση ανάμεσα στο πετυχημένο σχέδιο και στην αποτυχία είναι πολύ κοντά όταν ρισκάρεις και θέλεις να διαφέρεις. Το Nissan Juke είναι σίγουρα το πιο τολμηρό Crossover.

Στην ολοκαίνουργια κατηγορία των μικρών Crossover, που κακά τα ψέματα τα περισσότερα αυτοκίνητα μοιάζουν μεταξύ τους, το Juke που ξεκίνησε την εμπορική του πορεία το 2010 έκανε την διαφορά και ευτυχώς αποτελεί εξαίρεση απ τον κανόνα.


Το ιδιόρρυθμο Juke κατασκευάζεται στην Αγγλία και έτσι δεν θα ήταν λάθος να το χαρακτηρίζαμε Ευρω-Ιαπωνικό. Δικαιωματικά παίρνει αυτό τον τίτλο άλλωστε, μιας και βασίζεται στην πλατφόρμα της Renault-Nissan.
Η σχεδίαση με την τοξοτή οροφή παραπέμπει σε κουπέ ενώ την εικόνα αυτή ενισχύουν οι κρυμμένες χειρολαβές των πίσω θυρών.
Έχει κάτι από Alfa Romeo αυτό το Crossover. Στα πλαϊνά συναντάμε  ένα μικρό σκαλί για να μας θυμίζει ότι το αυτοκίνητο ανήκει στην κατηγορία των SUV.

Αντισυμβατικό και εκκεντρικό, το αμάξωμα του ιαπωνικού Crossover έχει προέλθει από συνεργασία του ευρωπαϊκού και του ιαπωνικού σχεδιαστικού τμήματος της Nissan. Το μεν πρώτο επωμίστηκε την ευθύνη για την έμπνευση και τη δημιουργία του σχήματος του Juke, ενώ το δεύτερο έβαλε τις τελικές πινελιές. 
 
Κύρια χαρακτηριστικά της εμφάνισης του αυτοκινήτου αποτελούν το μυώδες αλλά compact αμάξωμα με το εμφατικό εμπρός τμήμα και το πιο κομψό πίσω. Συμπερασματικά, το Juke σε κάποιους θα αρέσει και σε κάποιους όχι. Το δεδομένο είναι ότι το Juke αποτελεί ένα από τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα της εποχής, που κλέβει άμεσα τις εντυπώσεις. 


Η τολμηρή εμφάνιση είχε απήχηση στις Ευρωπαϊκές αγορές και όχι μόνο. Δεν είναι τυχαίο ότι εξακολουθεί να πωλείται σχεδόν απαράλλαχτο, ακόμα και 8 χρόνια από την παρουσίασή του. Η ιπποδύναμη για τους κινητήρες βενζίνης ξεκινάει από του 94 ίππους και φτάνει τους 218 ενώ υπάρχει και έκδοση με πετρελαιοκινητήρα που αποδίδει 110 ίππους. Μεγάλο δέλεαρ είναι φυσικά η υψηλή θέση οδήγησης και η SUV αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός.


Δοκιμάσαμε ένα προσθιοκίνητο Juke με τον 1,600άρη κινητήρα βενζίνης και τους 190 ίππους. Ένα αυτοκίνητο που μπορεί να χαρακτηριστεί Gti και να τα βάλει με Mini Cooper και Polo Gti. Ο ζωντανός κινητήρας, το άμεσο το τιμόνι και το σφιχτό σασί, προσφέρουν άφθονη οδηγική απόλαυση. Δυστυχώς όμως σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση το μικρό SUV δεν είναι εξίσου διασκεδαστικό και αποτελεσματικό. Οι τετρακίνητες εκδόσεις βέβαια αλλάζουν άρδην την εικόνα αυτή και μεταμορφώνουν το Juke σε ένα αρκετά ουδέτερο και προβλέψιμο αυτοκίνητο.

Η κουπέ λογική στην σχεδίαση κόστισε βέβαια στον διαθέσιμο χώρο για επιβάτες και αποσκευές.  Το Juke προσφέρει χώρους αυτοκίνητου που ανήκει στην μικρή κατηγορία ενώ τα 251 λίτρα του χώρου αποσκευών(αφορά τα μοντέλα πριν την ανανέωση) τον συναντάμε και σε ένα VW Up!.  
Με την αναδίπλωση των καθισμάτων βέβαια ο χώρος εκτοξεύεται στα 786 λίτρα.

Συμπέρασμα: Η Nissan ρίσκαρε και βγήκε κερδισμένη. Το Juke είναι αξιόπιστο και όπως και να έχει ακόμα και μετά από τόσα χρόνια στην αγορά εξακολουθεί να προκαλεί και φυσικά να διαφέρει. 
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις