Test μεταχειρισμένου: Toyota Corolla Hybrid 2018-2023
Έχει κάνει 95.000 χλμ σε 3 χρόνια. Οι κινητήρες δεν βγάζουν ζημιές.
Χωρίς πρόβλημα οι μπαταρίες των υβριδικών. Φθορά στα φρένα στα 100.000 χλμ.
Το εσωτερικό διατηρείται σε καλή κατάσταση, «κολλάει» το infotainment.
Έχει καλή οδική συμπεριφορά, οι υβριδικές καίνε 5 λτ/100 χλμ.
Έχει κάνει 95.000 χλμ σε 3 χρόνια. Οι κινητήρες δεν βγάζουν ζημιές
Η Toyota Corolla βρίσκεται στην 12η γενιά της, η οποία ανανεώθηκε το 2023. Πόσο καλό είναι το ακριβώς προηγούμενο μοντέλο ως μεταχειρισμένο, δεδομένου ότι διατηρεί την «φρέσκια» εμφάνισή του και εξοπλίζεται το περίφημο υβριδικό σύστημα της εταιρείας;
Δοκιμάζουμε μία Corolla του 2021, η οποία έχει διανύσει 95.000 χιλιόμετρα μέσα σε 3 χρόνια. Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας διαθέτει το 1.800αρι υβριδικό κινητήριο σύνολο, με τη συνδυαστική ισχύ να είναι 122 ίπποι. Κατά τον οπτικό έλεγχο δεν παρατηρήθηκαν διαρροές λιπαντικών από τα μηχανικά μέρη, ενώ οδηγώντας την Corolla Hybrid παρατηρούμε πως το υβριδικό σύστημα λειτουργεί σωστά, με την εναλλαγή μεταξύ ηλεκτροκινητήρα και μοτέρ βενζίνης να είναι ομαλή και ανεπαίσθητη.
Η εισαγωγική έκδοση της Corolla 2018-2023 παίρνει ώθηση από έναν turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων που αποδίδει 116 άλογα και δεν έχει ηλεκτρική υποστήριξη. Μπορεί το εν λόγω μοτέρ να μην είναι ιδιαίτερα καινοτόμο, σε σχέση με τις hybrid επιλογές, ωστόσο δεν παρουσιάζει ζημιές. Συνολικά δεν υπάρχουν εκτενείς αναφορές για βλάβες στα μηχανικά σύνολα της Toyota Corolla 2018-2023.
Χωρίς πρόβλημα οι μπαταρίες των υβριδικών. Φθορά στα φρένα στα 100.000 χλμ
Η υβριδική τεχνολογία της Toyota είναι δοκιμασμένη εδώ και 25 χρόνια σε διαφορετικά μοντέλα, με τα προβλήματα που έχουν παρουσιαστεί σε βάθος χρόνου να είναι ελάχιστα. Τόσο ο ηλεκτροκινητήρας, όσο και η μπαταρία, δεν εμφανίζουν βλάβες και δυσλειτουργίες, ούτε πτώση απόδοσης, με το υβριδικό σύνολο να είναι κατάλληλο για καθημερινή χρήση και να έχει μεγάλη διάρκεια ζωής.
Όσον αφορά στις φθορές των μηχανικών μερών στα 100.000 χιλιόμετρα, αυτές περιορίζονται στο σύστημα πέδησης, κάτι που μπορεί να εξαρτηθεί και από τον τρόπο οδήγησης των προηγούμενων ιδιοκτητών.
Το εσωτερικό διατηρείται σε καλή κατάσταση, «κολλάει» το infotainment
Στο εσωτερικό της Toyota Corolla 2018-2023 μας υποδέχεται μια στιβαρή κατασκευή, με τα υλικά να είναι ποιοτικά, αν και σκληρά στην αφή στις βασικές εκδόσεις εξοπλισμού. Στο αυτοκίνητο που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένο, το οποίο υπενθυμίζουμε πως έχει διανύσει σχεδόν 100.000 χιλιόμετρα, δεν ακούγονται τριξίματα, ενώ αντίστοιχα δεν έχουν δημιουργηθεί φθορές από τη χρήση. Οι επενδύσεις δεν έχουν γρατζουνιές, ούτε ρωγμές, και οι ταπετσαρίες των καθισμάτων διατηρούνται σε καλή κατάσταση, κάτι που ισχύει και για τη φόρμα του αφρώδους υλικού.
Η καμπίνα είναι εργονομική, με τη χρήση φυσικών κουμπιών αντί για διακοπτών αφής να αυξάνει την πρακτικότητα. Σύμφωνα με αναφορές ιδιοκτητών, το σύστημα infotainment μπορεί να παρουσιάσει καθυστερήσεις και «κολλήματα». Δεν υπάρχουν ωστόσο άλλα «παράπονα» από τους κατόχους.
Έχει καλή οδική συμπεριφορά, οι υβριδικές καίνε 5 λτ/100 χλμ
Οι υβριδικές εκδόσεις της Toyota Corolla 2018-2023 είναι δύο, με απόδοση 122 ή 180 ίππους, με την πρώτη να έχει ως βάση κινητήρα 1,8 λίτρων και τη δεύτερη κινητήρα 2 λίτρων. Σε ρεαλιστικές συνθήκες της καθημερινότητας, μπορείτε να πετύχετε κατανάλωση από 4,5 έως το μέγιστο 6 λτ/100 χλμ, με τη μέση κατανάλωση του μοντέλου των 122 ίππων που δοκιμάσαμε ως μεταχειρισμένο να είναι 5 λτ/100 χλμ. Αξίζει να αναφέρουμε πως το ίδιο νούμερο είχαμε πετύχει και κατά τη δοκιμή της Corolla Hybrid όταν αυτή ήταν καινούργια.
Η δίλιτρη έκδοση είναι πιο σβέλτη, χωρίς να κάνει μεγάλες «θυσίες» στο καύσιμο (5,5 λτ/100 χλμ η κατανάλωση της δοκιμής της καινούργιας τότε Corolla).
Η ανάρτηση του ιαπωνικού μοντέλου έχει σφιχτή ρύθμιση, ούτως ώστε να περιορίζει τις κλίσεις στις στροφές. Ωστόσο, οι κακοτεχνίες του δρόμου απορροφώνται καλά, χωρίς να γίνεται περιορισμός στην άνεση των επιβατών.
Συμπέρασμα: Αξιόπιστη η υβριδική Toyota Corolla ως μεταχειρισμένη
Συνοψίζοντας, η υβριδική Toyota Corolla προ της ανανέωσης είναι ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο, το οποίο διατηρεί το «φρέσκο» σχεδιασμό του. Τα κινητήρια σύνολα (υβριδικά και μη) είναι απροβλημάτιστα, ενώ η hybrid τεχνολογία που είναι δοκιμασμένη για 2,5 δεκαετίες δεν θα φέρει «πονοκεφάλους» στους ιδιοκτήτες με βλάβες και ζημιές.Οι τιμές των μεταχειρισμένων υβριδικών Toyota Corolla 2018-2023 διαμορφώνονται ως εξής, με τον μέσο όρο για κάθε χρονιά να εξαρτάται από τα διαθέσιμα οχήματα και τις εκδόσεις κινητήρα και εξοπλισμού αλλά και των διανυθέντων χιλιομέτρων του εκάστοτε μοντέλου.
Χρονολογία Μοντέλου | Μέσος όρος τιμών μεταχειρισμένου |
---|---|
Toyota Corolla Hybrid 2019 | 19.000 ευρώ |
Toyota Corolla Hybrid 2020 | 19.000 ευρώ |
Toyota Corolla Hybrid 2021 | 21.000 ευρώ |
Toyota Corolla Hybrid 2022 | 22.500 ευρώ |
Toyota Corolla Hybrid 2023 | 26.000 ευρώ |
Σχολιάστε |