Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos

Η γνώμη του TÜV για το VW Passat - Συμπέρασμα

Διαβάστηκε από 5864 αναγνώστες - 15/4/2021

Ανάρτηση
Το σύγχρονο Passat επιτυγχάνει φανταστικά χαμηλά ποσοστά βλαβών σε όλους τους τομείς. Το αντίθετο συμβαίνει με τον προκάτοχό του, όπου οι αναρτήσεις στους τροχούς, καθώς και τα ελατήρια «κατηγορούνται» πιο συχνά σε σχέση με το συνηθισμένο. Οι άξονες κίνησης επίσης ανυψώνουν σε μερικά χρόνια το δείκτη του μέσου όρου βλαβών. Αντίθετα, για το σύστημα διεύθυνσης υπάρχει έπαινος.

Φώτα
Τα νεότερα μοντέλα συνιστώνται ως λαμπερά παραδείγματα, ο προκάτοχος συνήθως παραμένει πολύ συχνά… σκοτεινός από τον ένατο χρόνο και μετά, τα φλας παύουν συχνά να λειτουργούν, όπως και οι προβολείς δύο χρόνια αργότερα.

Φρένα
Η μάλλον ανεπαρκής δράση και αποτελεσματικότητα του συστήματος πέδησης δεν αποτελεί πρόβλημα για το Passat, με δεδομένο ότι τα φρένα και το χειρόφρενο διατηρούν μεγάλη απόσταση από το μέσο όρο βλαβών. Επίσης, οι εύκαμπτοι σωλήνες των φρένων και το δίκτυό τους είναι ιδιαίτερα ανθεκτικού τύπου. Ωστόσο, αυτό ισχύει μόνο σε περιορισμένο βαθμό για τα δισκόφρενα, καθώς τα υπερβολικά πολλά ετήσια χιλιόμετρα αντικατοπτρίζονται εδώ στη φθορά.

Περιβάλλον
Το σύστημα της εξάτμισης είναι το μικρότερο από τα προβλήματα σε αυτόν τον τομέα, αφού τις περισσότερες ανησυχίες προκαλεί η διαρροή λαδιού, η οποία μπορεί να συμβεί ακόμα και στον πρώτο μεγάλο τεχνικό έλεγχο. Σε αντίθεση με τα παραπάνω, η εξέταση των εκπομπών ρύπων αποτελεί πρόβλημα ειδικά για το Passat 3C.

Συμπέρασμα
Ο αριθμός των οχημάτων χωρίς ελαττώματα βρίσκεται συνήθως κάτω από τον μέσο όρο και τα οχήματα με σημαντικά ελαττώματα, αντίθετα, πάνω από τον μέσο όρο. Το να αποδοθεί αυτό στην αυξημένη ετήσια χιλιομετρική απόσταση, η οποία κυμαίνεται επίσης πολύ πάνω από το μέσο όρο, το θεωρούμε ανεπαρκές. Πάντως, σαφείς βελτιώσεις μεταξύ των δύο γενεών μπορούν ήδη να αναγνωριστούν στην ενότητα του πλαισίου και της ανάρτησης.
 

Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει