Oι κινητήρες είναι απαλλαγμένοι από τα προβλήματα του παρελθόντος, ειδικά σε ότι αφορά την καδένα. Τα νέα μοντέλα εφοδιάζονται με ιμάντα χρονισμού που χρήζει αντικατάστασης μετά τα 200,000 χιλιόμετρα. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε ότι οι πετρελαιοκινητήρες ανήκουν στην οικογένεια VW EA288 και δεν εμπλέκονται με το σκάνδαλο των καυσαερίων.
Για όποιον θέλει οικονομικές μετακινήσεις αλλά δεν θέλει να ρισκάρει αγοράζοντας ένα ντίζελ, το Α3 προσφέρεται σε υβριδική έκδοση, με φυσικό αέριο ακόμα και ηλεκτρικό! Βέβαια αυτά έχουν περισσότερο θεωρητικό ενδιαφέρον στην χώρα μας, μιας και οι πωλήσεις τους είναι μηδαμινές.
Οι εκδόσεις με ζάντες 17 ιντσών και πάνω έκαναν το Α3 σκληρό και έχανε λιγάκι σε άνεση. Οι 16άρες έχοντας λάστιχα με μεγαλύτερο προφίλ απορροφούν καλύτερα τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και κάνουν το Α3 πιο ήρεμο και ήσυχο.
Αναφορές
Το Α3 είναι πιο αξιόπιστο από τα προγενέστερα, όμως έχουν σημειωθεί αναφορές για στοιχεία του εξοπλισμού, όπως την ηλιοροφή που μπορεί αν παρουσιάσει τριγμούς, στην ρυθμιζόμενη ανάρτηση που η μαγνητική βαλβίδα μπορεί να δυσλειτουργήσει. Πολλές ανανεώσεις λογισμικού δέχτηκε και το σύστημα τετρακίνσης Hadlex όπως και τα φωτιστικά σώματα με τεχνολογία LED που χάνουν συχνά την ρύθμιση τους. Παράπονα έχουν αναφερθεί και για 6άρι και 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Επίσης ο δείκτης καυσίμου ήταν ανακριβής, και το πρόβλημα διορθώθηκε το 2014, ενώ το διάκενο ανάμεσα στην πόρτα του πορτμπαγκάζ και του αμαξώματος είναι πολύ μικρό, με αποτέλεσμα να ακούγονται ενοχλητικά χτυπήματα στην καμπίνα. Να τονίσουμε πως και το σύστημα ABS δέχτηκε πολλές ενημερώσεις..
Για τα μηχανικά μέρη οι αναφορές είναι σπάνιες και αφορούν την αντλία καυσίμου στις εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης και τα φρένα που ορισμένες φορές ακούγονται παραπάνω από το κανονικό. Ακόμα πιο σπάνιες είναι οι αναφορές για προβληματικά μπουζί και αφορά τον 1.2 και 1.4 TFSI του 2014/15.
Συμπέρασμα: Οι κινητήρες είναι οικονομικοί και αξιόπιστοι, όσο για την δουλειά που έχει γίνει στο αυτοκίνητο έχουμε ήδη πεί τα καλύτερα. Αν αναζητάτε μεγαλύτερους χώρους κοιτάξτε το Golf αλλά το Α3 βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας σε ότι έχει σχέση με το κύρος και την πολυτέλεια.
Διαβάστε παρακάτω την σελίδα του άρθρου που σας ενδιαφέρει
Copyright © 2024 - autoagora.gr