Θα δίνατε 200.000 ευρώ για μία BMW M3 E30 Sport Evo;
Η BMW M3 E30 είναι ένας θρύλος, και για πολλούς το πιο αγαπημένο μοντέλο της Βαυαρικής εταιρείας. Δημιουργήθηκε προκειμένου να πάρουν έγκριση (homologation) τα αγωνιστικά του DTM, και πρωτοκυκλοφόρησε το 1986. Ενώ ο κανονισμός του «ομολογκαρίσματος» αναφέρει πως πρέπει να κατασκευαστούν τουλάχιστον 5000 αντίστοιχα πολιτικά οχήματα, η ζήτηση για την πρώτη M3 της ιστορίας ήταν τόσο μεγάλη, που μέχρι το 1991, όπου και είδαμε το τέλος του μοντέλου, παρήχθησαν συνολικά 17.970 M3 E30. Σήμερα, το θρυλικό μοντέλο είναι περιζήτητο και ιδιαίτερα ποθητό, με τις τιμές του, ιδιαίτερα στην αγορά των ΗΠΑ, να αγγίζουν αστρονομικά ποσά. Τρανό παράδειγμα αυτού είναι η πρόσφατη πώληση μίας σπάνιας BMW M3 Sport Evolution για 211.000 ευρώ!
Αυτό συνέβη στην Αμερική, μέσω της σελίδας δημοπρασιών «Bringatrailer», με την τιμή σε δολάρια να είναι 256.556. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο βρισκόταν σε άριστη κατάσταση, με μόλις 38.600 χιλιόμετρα στο κοντέρ του. Η εν λόγω M3, βαμμένη στο φλογερό κόκκινο χρώμα «Brilliantrot», κατασκευάστηκε το 1990, και παραδόθηκε αρχικά στην Ιταλία. Το αυτοκίνητο έπειτα έφτασε στη Γερμανία, από όπου ο σημερινός πωλητής της την αγόρασε τον Απρίλιο του 2020. Ακολούθησε ένα μεγάλο service στο BMW Group Classic στο Μόναχο, που αναζωογώνησε την θρυλική Γερμανίδα. Τα φρένα στον μπροστινό άξονα, τα μπουζί, τα ελαστικά και όλα τα υγρά είχαν αντικατασταθεί, και τελικά η εμβληματική E30 πήρε το δρόμο για τις ΗΠΑ. Σύμφωνα με την περιγραφή, αλλά και τις φωτογραφίες της αγγελίας, η M3 βρίσκεται σε εξαιρετική κατάσταση. Τι είναι αυτό όμως που κάνει την έκδοση Sport Evolution τόσο πολύτιμη;
Αυτά είναι τα χαρακτηριστικά της M3 Sport Evolution
Λίγη ιστορία πρώτα: Όταν η BMW M3 E30 κυκλοφόρησε το 1986, ήταν αρχικά διαθέσιμη μόνο ως coupe. Από τη στιγμή που τα παράθυρα στις πόρτες διαθέτουν πλαίσιο, μπορούμε να περιγράψουμε το αυτοκίνητο και ως «δίθυρο sedan». Το 1988, η εταιρεία με έδρα το Μόναχο επέκτεινε την γκάμα των μοντέλων της, ώστε να συμπεριλάβει σε αυτήν την M3 Cabrio, η οποία κατασκευαζόταν μέχρι το 1991. Η σκληροπυρηνική και λατρεμένη έκδοση της E30 ξεχώριζε αμέσως χάρη στα πρισμένα μεταλλικά φτερά, που όχι μόνο έδιναν στο αυτοκίνητο αύρα από τους αγώνες DTM, αλλά επέτρεψαν την αύξηση του μετατροχίου, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. ...>>>Συνεχίστε το άρθρο