Αν οδηγείς συχνά με αναμμένο λαμπάκι ρεζερβουάρ, «σκοτώνεις» το μοτέρ
Η οδήγηση με αναμμένο λαμπάκι βλάπτει σοβαρά την υγεία του κινητήρα.
Αν τα σκουπιδάκια στο ρεζερβουάρ περάσουν στο μοτέρ, βουλώνουν τα μπεκ.
Ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος για τους diesel κινητήρες.
Προστασία το φίλτρο καυσίμου, αλλά όχι για πάντα.
Η οδήγηση με αναμμένο λαμπάκι βλάπτει σοβαρά την υγεία του κινητήρα
Είναι αρκετοί οι οδηγοί που οδηγούν με αναμμένο λαμπάκι και αμελούν να επισκεφθούν το βενζινάδικο μέχρι να εξαντλήσουν σχεδόν και την τελευταία σταγόνα στο ρεζερβουάρ. Αν είσαι από αυτούς που το έχουν κάνει συνήθεια, τότε καλό θα ήταν να αλλάξεις τακτική, καθώς αυτή η πολύ κακή συνήθεια μπορεί να βλάψει το μοτέρ σου.
Αν τα σκουπιδάκια στο ρεζερβουάρ περάσουν στο μοτέρ, μπορεί να βουλώσουν τα μπεκ
Με το που ανάβει το κόκκινο λαμπάκι στον πίνακα οργάνων, αυτό σημαίνει ότι το αυτοκίνητό σου σε προειδοποιεί ότι το καύσιμο εξαντλείται και καταναλώνει τις τελευταίες σταγόνες. Αυτό είναι καλό να μην γίνεται συχνά, καθώς με την πάροδο του χρόνου, μέσα στο ρεζερβουάρ μαζεύονται ολοένα και περισσότερα υπολείμματα και σκουπιδάκια. Αν αυτά περάσουν στο μοτέρ, υπάρχει η πιθανότητα να βουλώσουν τα μπεκ, μειώνοντας έτσι την απόδοση του κινητήρα.
Σαν να μην έφτανε αυτό, η μικρή ποσότητα καυσίμου στο ρεζερβουάρ, εκτός από την καταστροφή που μπορεί να φέρει στο μοτέρ, μπορεί να προκαλέσει επίσης ζημιά στην αντλία καυσίμου. Η αντλία «ζορίζεται» στο να βρει και να μεταφέρει την απαραίτητη ποσότητα καυσίμου στον κινητήρα και για αυτό τον λόγο μειώνεται η «ζωή» της.
Ο κίνδυνος είναι μεγαλύτερος για τους diesel κινητήρες
Αυτός ο κίνδυνος αυξάνεται στους κινητήρες πετρελαίου, επειδή το diesel ως καύσιμο έχει περισσότερα κατάλοιπα από την βενζίνη, αφού υπόκειται σε λιγότερη επεξεργασία. Σε περίπτωση που ένα αυτοκίνητο μείνει από πετρέλαιο, τότε συχνά κρίνεται απαραίτητο να γίνει πρώτα εξαερισμός με μια αντλία επαναπλήρωσης του κυκλώματος καυσίμου.
Προστασία το φίλτρο καυσίμου, αλλά όχι για πάντα
Μία ασπίδα προστασίας του κινητήρα για τους αμελείς οδηγούς είναι το φίλτρο καυσίμου, που «κρατάει» τα υπολείμματα που έχουν «καθίσει» στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου. Ωστόσο, το φίλτρο δεν είναι λόγος να περιμένει ο οδηγός μέχρι την τελευταία σταγόνα για να ανεφοδιάσει το αυτοκίνητό του.
Εσύ έχει τύχει να αφήσεις το αυτοκίνητό σου με λαμπάκι αναμμένο;