Ανδρας μέσου όρου 1,75 μ., 78 κιλά: Οι διαφορές ανάμεσα στα συμβατικά συστήματα συγκράτησης (αριστερά) με τα εξελιγμένα συστήματα συγκράτησης (δεξιά) είναι μικρές και επωφελείται μεν ο οδηγός, όχι όμως και ο συνοδηγός.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα για καθένα από τους 4 σωματότυπους
Ανδρας μέσου όρου 1,75 μ., 78 κιλά: Οι διαφορές ανάμεσα στα συμβατικά συστήματα συγκράτησης (αριστερά) με τα εξελιγμένα συστήματα συγκράτησης (δεξιά) είναι μικρές και επωφελείται μεν ο οδηγός, όχι όμως και ο συνοδηγός.
Γυναίκα αδύνατη ύψους 1,51 μ. και 48 κιλά: Υπήρχαν μικρές διαφορές στα φορτία στην περιοχή του θώρακα, του στομάχου και της λεκάνης, ωστόσο το πιο σημαντικό είναι ότι τα εξελιγμένα συστήματα συγκράτησης μείωσαν την επιτάχυνση στο κεφάλι κατά 60% και έτσι η προστασία από μέτρια είναι πολύ ικανοποιητική.
Γυναίκα αδύνατη ύψους 1,51 μ. και 48 κιλά: Υπήρχαν μικρές διαφορές στα φορτία στην περιοχή του θώρακα, του στομάχου και της λεκάνης, ωστόσο το πιο σημαντικό είναι ότι τα εξελιγμένα συστήματα συγκράτησης μείωσαν την επιτάχυνση στο κεφάλι κατά 60% και έτσι η προστασία από μέτρια είναι πολύ ικανοποιητική.
Ηλικιωμένη κυρία» ύψους 1,61 μ. και 73 κιλά: Για την ηλικιακή αυτή ομάδα υπάρχουν ακόμη αρκετά περιθώρια βελτίωσης, σε όλες τις περιοχές από το κεφάλι και κάτω. Ως προς την προστασία του κεφαλιού, αν και στις δύο περιπτώσεις αυτή κρίνεται καλή, στην περίπτωση των adaptive συστημάτων, υπήρξε μείωση της επιτάχυνσης κατά 50%.
Ψηλός άντρας (1,91 μ. και 99 κιλά) και υπέρβαρος» (ύψος 1,88 μ. και 125 κιλά): Και για τους δύο αυτούς σωματότυπους υπάρχει σοβαρό πρόβλημα που πρέπει να διορθωθεί, αφού δεν κατάφεραν να συγκρατήσουν τις κούκλες κατά τις δοκιμές και να περιορίσουν τους τραυματισμούς στην περιοχή του θώρακα, του στομάχου και της λεκάνης. Οι υψηλόσωμοι μάλιστα έχουν ένα επιπλέον κίνδυνο, αυτόν των εσωτερικών τραυματισμών.
* Τα χρώματα στις φωτογραφίες δείχνουν τον κίνδυνο τραυματισμού: Πολύ περιορισμένος, περιορισμένος, μέτριος, υψηλός, πολύ υψηλός.
Σελ. 1 | Είσαι ψηλός ή με παραπάνω κιλά; Κινδυνεύεις περισσότερο σε τρακάρισμα |
Σελ. 2 | Έκαναν δοκιμές με 4 νέες κούκλες αξίας 1 εκατομμυρίου η καθεμία |
Σελ. 3 | Οι «μη-κανονικοί» σωματότυποι κινδυνεύουν περισσότερο |
Σελ. 4 | Λύση οι εξελιγμένες ζώνες ασφαλείας & αερόσακοι |
Σελ. 5 | Αναλυτικά τα αποτελέσματα για καθένα από τους 4 σωματότυπους |
Σελ. 6 | Τα αμάξια που έχουν ήδη τα συστήματα & συμπέρασμα |