Η νέα γενιά του συστήματος κυψελών καυσίμου υδρογόνου της Toyota θα είναι φθηνότερη έως και 50%, σύμφωνα με το πλάνο που παρουσίασε ο ιαπωνικός κολοσσός. Δείτε τι αναφέρει.
Το 2026 ντεμπουτάρει το νέο σύστημα κυψελών καυσίμου
Η Toyota θέλει να λανσάρει το νέο σύστημα κυψέλων καυσίμου υδρογόνου επόμενης γενιάς το 2026 και η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει ότι το κόστος θα μειωθεί κατά 50% σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα, την ώρα που η αυτονομία αναμένεται να αυξηθεί κατά 20%. Η εταιρεία γνωστοποίησε επίσης ότι το νέο σύστημα θα απαιτεί λιγότερη συντήρηση από έναν παραδοσιακό κινητήρα diesel. Οι βελτιώσεις θα οφείλονται σε πολλούς παράγοντες, συμπεριλαμβανομένου του μικρότερου αριθμού κυψελών καθώς και της αύξησης κατά 130% στην πυκνότητα ισχύος των ηλεκτροδίων. Η Toyota κατά την παρουσίαση εξήγησε ότι το σύστημα κυψελών καυσίμου επόμενης γενιάς θα έχει μείωση του κόστους κατά 37%, όμως εάν υπάρξει ζήτηση για 200.000 μονάδες το 2030 θα είναι σε θέση να μειώσει το κόστος κατά 50%.
Ενοποιήσει τα πρότυπα των δεξαμενών
Ένας ακόμα τρόπος για τη μείωση του κόστους είναι η τυποποίηση των δεξαμενών καυσίμου υδρογόνου για μεγάλα επαγγελματικά οχήματα. Η Toyota ανέφερε ότι αυτό θα μπορούσε να μειώσει το κόστος κατασκευής κατά 25%, ενοποιώντας τα πρότυπα των δεξαμενών ευρωπαϊκών, αμερικανικών και ιαπωνικών εταιρειών και ενοποιώντας τις ποσότητες τους. Επιπλέον η αυτοκινητοβιομηχανία εξετάζει την ιδέα Multi Hydrogen Tank, η οποία θα επέτρεπε σε όλα τα οχήματα να χρησιμοποιούν τις ίδιες δεξαμενές υδρογόνου και ανάλογα το μέγεθός τους να εξοπλίζονται με περισσότερες ή λιγότερες.
Επενδύει και στην παραγωγή υδρογόνου
Η Toyota δουλεύει επίσης για να υποστηρίξει και την παραγωγή υδρογόνου. Οι ειδικοί της μάρκας έχουν αναπτύξει έναν νέο ηλεκτρολύτη που παράγει υδρογόνο ηλεκτρολύοντας νερό. Η εταιρεία στοχεύει επίσης στην παραγωγή υδρογόνο από βιοαέριο, με το καύσιμο να προέρχεται από κοπριά κοτόπουλου και απομεινάρια τροφών. Για περαιτέρω μείωση του κόστους θα συνεχίσει να συνεργάζεται με εταιρείες για την παραγωγή, τη μεταφορά και τη χρήση υδρογόνου. Αυτός είναι και ο λόγος που τον Ιούλιο θα δημιουργήσει έναν νέο οργανισμό που θα ονομάζεται «Hydrogen Factory».
Περιμένει τεράστια αύξηση στις αγορές η Toyota
Ολοκληρώνοντας την παρουσίαση η Toyota ανέφερε πως υπολογίζει ότι θα υπάρξει τεράστιο άλμα στη ζήτηση υδρογονοκίνητων οχημάτων μεταξύ 2025 και 2030. Οι μεγαλύτερες αγορές αναμένεται να είναι η Κίνα, η Ευρώπη και η Βόρεια Αμερική, σημειώνοντας ότι η αγορά κυψελών καυσίμου αναμένεται να φτάσει τα 33 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως!