Test Συνεργείων
Τι δεν σας έχουν πει
Short Videos
800 eDrive: Το ηλεκτρομοτέρ που κάνει την Taycan να μοιάζει «γατάκι»

800 eDrive: Το ηλεκτρομοτέρ που κάνει την Taycan να μοιάζει «γατάκι»

19/1/2024

Βγάζει 340 άλογα και 5.000Nm ροπής, 5 φορές μεγαλύτερη από την Taycan.
Ζυγίζει μόνο 32 κιλά και έχει διάμετρο μόλις 23,5 εκατοστά!
Μπορεί να τοποθετηθεί και οριζόντια και κάθετα για απελευθέρωση χώρου.
Ήδη βρίσκεται σε μυστικές δοκιμές για να μπει σε αυτοκίνητα παραγωγής!

Βγάζει 340 άλογα και 5.000Nm ροπής, 5 φορές μεγαλύτερη από την Taycan

Η καναδο-αυστριακή εταιρεία Magna, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές ηλεκτροκινητήρων στο χώρο του αυτοκινήτου, παρουσίασε ένα νέο ηλεκτρικό μοτέρ με την ονομασία «800 eDrive», το οποίο αποδίδει 340 ίππους και 5.000Nm ροπής. Ο συγκεκριμένος κινητήρας, που είδε τα φώτα της δημοσιότητας στην εμπορική έκθεση ηλεκτρονικών CES στο Λας Βέγκας, ουσιαστικά «βγάζει» σχεδόν πέντε φορές μεγαλύτερη ροπή από την Porsche Taycan Turbo S και σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας μπορεί να περάσει το 93% της ισχύς στο δρόμο, όντας ένα από τους πιο ισχυρούς που κυκλοφορούν!

Ζυγίζει μόνο 32 κιλά και έχει διάμετρο μόλις 23,5 εκατοστά

Η αυξημένη ιπποδύναμη δεν σημαίνει και μεγάλες διαστάσεις, αφού ο 800 eDrive έχει σχεδιαστεί σε βάση την εξοικονόμηση χώρου. Συγκεκριμένα η εξωτερική του διάμετρος είναι μόνο 23,5 εκατοστά και ζυγίζει 32 κιλά, 5,5 λιγότερα από τον προκάτοχο του που έβγαζε μόλις 228 ίππους.

Μπορεί να τοποθετηθεί και οριζόντια και κάθετα για απελευθέρωση χώρου

Ακόμα ένα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του 800 eDrive είναι ότι μπορεί να τοποθετηθεί είτε οριζόντια, είτε υπό γωνία (έως και 90 μοίρες) ως προς τον κινητήριο άξονα, μια ιδιαιτερότητα που επιτρέπει γενικά στους κατασκευαστές των αυτοκινήτων να εξοικονομούν χώρο. Για παράδειγμα η οριζόντια τοποθέτηση στον πίσω άξονα θα επιτρέπει το «μεγάλωμα» του πορτ-μπαγκάζ, ενώ η κάθετη τοποθέτηση στον μπροστινό άξονα θα αφήνει περισσότερο χώρο σε οδηγό και συνοδηγό.

Ήδη βρίσκεται σε μυστικές δοκιμές για να μπει σε αυτοκίνητα παραγωγής

Επιπλέον έχει μειωθεί η ποσότητα αλουμινίου και σπάνιων γαιών σε σύγκριση με τον προκάτοχο του, που έχει σαν αποτέλεσμα την μείωση εκπομπών CO2 κατά ένα πέμπτο κατά την παραγωγή του. Εννοείται ότι ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει περάσει όλα τα απαραίτητα στάδια και πλέον είναι έτοιμος να μπει σε γραμμή παραγωγής, ενώ σύμφωνα με την εταιρεία ήδη βρίσκεται σε μυστικές δοκιμές πάνω σε αυτοκίνητα.   

 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε