autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Απαγορεύει επίσημα την πώληση νέων θερμικών από το 2030 η Βρετανία

Απαγορεύει επίσημα την πώληση νέων θερμικών από το 2030 η Βρετανία

5/12/2024

Η νέα κυβέρνηση ανησυχεί με τους νόμους που «κληρονόμησε»
Στο 18,5% το ποσοστό πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών στη Βρετανία
Ικανοποιημένη με την στάση της κυβέρνησης η πλευρά της Ford
Οι αλλαγές μπορεί να επηρεάσουν την ηλεκτροκίνηση

Η νέα κυβέρνηση ανησυχεί με τους νόμους που «κληρονόμησε»

Σαρωτικές εξελίξεις λαμβάνουν χώρα στο Ηνωμένο Βασίλειο, καθώς, μετά από πολύμηνη «σιωπή» από την νέα κυβέρνηση της χώρας, ήρθαν οι πρώτες επίσημες ανακοινώσεις. Συγκεκριμένα, ο υπουργός Επιχειρηματικότητας Τζόναθαν Ρέινολντς, δήλωσε ότι ανησυχεί για τον τρόπο με τον οποίο οι ισχύοντες νόμοι λειτουργούν, οι οποίοι «κληρονομήθηκαν» από την προηγούμενη κυβέρνηση. Τώρα λοιπόν, ήρθε η ώρα για τη διαβούλευση με τις εταιρείες με γνώμονα την πορεία προς τα εμπρός, με τον ίδιο να επιβεβαιώνει την απαγόρευση πώλησης νέων μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2030.

Στο 18,5% το ποσοστό πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών στη Βρετανία

Σχετικά με την αγορά των «πράσινων» μοντέλων, ο Ρέινολντς τόνισε πως θέλει να μεσολαβήσει στη διασφάλιση πως τα ηλεκτρικά μοντέλα θα κατασκευάζονται εντός της Βρετανίας: «Το μέλλον των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων δεν πρέπει να πάρει αρνητική τροπή, γιατί μιλάμε για εξαιρετικά προϊόντα». Προς το παρόν, η πρόβλεψη αφορά την σταδιακή ετήσια αύξηση πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών σε βαθμό ο οποίος θα φτάσει το 80% έως και το 2030. Ωστόσο, το 2024 αναμένεται να μας αποχαιρετήσει με το ποσοστό πωλήσεων να φτάσει το 18,5%.

Ικανοποιημένη με την στάση της κυβέρνησης η πλευρά της Ford

Οι συνομιλίες μεταξύ κυβερνητικής πλευράς και εταιρειών έλαβαν χώρα την περασμένη εβδομάδα και επιβεβαίωσαν ότι η κυβέρνηση δεν θα υποχωρήσει από την ημερομηνία απαγόρευσης πωλήσεων των θερμικών για το 2030. Η Διευθύνων Σύμβουλος της Ford σε Βρετανία και Ιρλανδία, Λίζα Μπράνκιν, τόνισε: «Η εταιρεία μας συμμερίζεται τη φιλοδοξία της κυβέρνησης για απόλυτη πληρότητα μοντέλων μηδενικών ρύπων έως το 2035, αλλά οι τρέχουσες συνθήκες ζήτησης το καθιστούν ανεφάρμοστο. Χαιρετίζουμε τις σημερινές αναφορές που υποδηλώνουν πως θα υπάρξει αναθεώρηση και είμαστε ικανοποιημένοι που μας ακούει η κυβέρνηση».

Οι αλλαγές μπορεί να επηρεάσουν την ηλεκτροκίνηση

Η Διευθύνων Σύμβουλος της ChargeUK, του φορέα που εκπροσωπεί τους μεγαλύτερους παρόχους φορτιστών στο Ηνωμένο Βασίλειο, ανέφερε ότι τυχόν αλλαγές στους στόχους στο μείγμα των πωλήσεων αμιγώς ηλεκτρικών «κινδυνεύουν να προκαλέσουν αβεβαιότητα», με όλες τις πλευρές να συμφωνούν ότι οι αλλαγές αποτελούν εχθρός της μετάβασης στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε