autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Απώλειες ως και 13% σε Ευρώπη και ΗΠΑ για την Tesla

Απώλειες ως και 13% σε Ευρώπη και ΗΠΑ για την Tesla

Απώλειες ως και 13% σε Ευρώπη και ΗΠΑ για την Tesla

1/8/2024

Πτώση 8% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ, 13% στην Ευρώπη.
Η συνολική ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει αυξηθεί.
24.000 λιγότερα Tesla στην Ευρώπη το 1ο εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με πέρυσι.
Μεγάλος πλέον ο ανταγωνισμός, γίνονται πιο προσιτές οι τιμές.

Πτώση 8% στις πωλήσεις στις ΗΠΑ, 13% στην Ευρώπη.

Η φετινή χρονιά δεν φαίνεται να είναι καλή για την Tesla. Μετά τα αποτελέσματα-ρεκόρ του 2023 -όταν ήταν ο πιο δημοφιλής κατασκευαστής ηλεκτρικών- το 2024 δεν είναι το ίδιο δυνατό σε πωλήσεις. Τα πιο πρόσφατα στοιχεία που συνέλεξε η JATO Dynamics για το πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους δείχνουν ότι η Tesla χάνει έδαφος τόσο στις Ηνωμένες Πολιτείες όσο και στην Ευρώπη, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 8% και 13% αντίστοιχα.
 

Η συνολική ζήτηση για ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχει αυξηθεί

Ενώ το ευρύ κοινό δεν είναι απόλυτα ενθουσιασμένο με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η συνολική ζήτηση έχει πράγματι αυξηθεί και στις δύο περιοχές. Τα νέα, πιο ανταγωνιστικά μοντέλα που παρουσιάστηκαν και στις δύο πλευρές του Ατλαντικού προσελκύουν περισσότερο κόσμο, παρά την αυξανόμενη αβεβαιότητα σχετικά με τα κίνητρα και τα μελλοντικά σχέδια των κατασκευαστών.
 

24.000 λιγότερα Tesla στην Ευρώπη το 1ο εξάμηνο του 2024 σε σύγκριση με πέρυσι

Η μείωση των πωλήσεων δεν σημαίνει πάντα απώλεια μεριδίου αγοράς, αλλά αυτό δεν ισχύει στην περίπτωση της Tesla. Στην Ευρώπη, ο όγκος της μάρκας μειώθηκε από 185.200 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2023 σε 161.300 μονάδες για την ίδια περίοδο το 2024. Ωστόσο, κατά το ίδιο χρονικό διάστημα, οι συνολικές ταξινομήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν κατά 1,7 τοις εκατό.

Αυτό σημαίνει ότι το μερίδιο αγοράς της Tesla στην ευρωπαϊκή αγορά μειώθηκε από 19,8% σε 17,2% φέτος. Η Tesla ήταν η αυτοκινητοβιομηχανία με τη δεύτερη μεγαλύτερη μείωση του μεριδίου αγοράς ηλεκτρικών στην Ευρώπη για το πρώτο εξάμηνο του 2024, πίσω μόνο από τον όμιλο Volkswagen, ο οποίος έπεσε από το 22% στο 18,7%.
 

Μεγάλος πλέον ο ανταγωνισμός, γίνονται πιο προσιτές οι τιμές

Ο πρώτος λόγος για την πτώση της Tesla είναι προφανής. Η άνοδος δεν μπορεί να συνεχιστεί για πάντα. Το Model 3 ανανεώθηκε το 2023, αλλά χρονολογείται από το 2017. Το Model Y είναι ήδη πέντε ετών, και το Model S πηγαίνει πολύ πίσω, στις αρχές της δεκαετίας του 2010. Και ο ανταγωνισμός είναι ισχυρός. Στην Ευρώπη, η Tesla αισθάνεται πίεση από τις υπόλοιπες μάρκες που αναπτύσσουν ολοένα και περισσότερα και πιο αξιόπιστα ηλεκτρικά, αλλά και από την επέλαση της κινεζικής βιομηχανίας. Τέλος, οι μειώσεις των τιμών της εταιρείας, που λειτούργησαν τόσο καλά το 2023, πλέον δεν είναι καθοριστικές. Καθώς κυκλοφορούν στην αγορά περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από άλλες μάρκες, η αύξηση της προσφοράς και των διαθέσιμων επιλογών μειώνει αποτελεσματικά τη ζήτηση και οι τιμές πέφτουν. Σε αυτό το σημείο, η Tesla χρειάζεται κάτι περισσότερο από μεγάλες εκπτώσεις και ελκυστικές ενημερώσεις για τα αυτοκίνητά της.
 

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις