autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Mόλις 8λτ/100χλμ για το κορυφαίο μικρομεσαίο SUV

Mόλις 8λτ/100χλμ για το κορυφαίο μικρομεσαίο SUV

Διαβάστηκε από 354238 αναγνώστες - 20/8/2022

Το νέο Kuga είναι επιτέλους εδώ και είναι ξεκάθαρα το καλύτερο Kuga που φτιάχτηκε ποτέ. Με νέα πλατφόρμα, πλούσιες τεχνολογίες αλλά και ήπια υβριδικά σύνολα, που ρίχνουν την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα!  Το Ford Kuga φαίνεται να έχει όλα τα στοιχεία για να διεκδικήσει την πρώτη θέση.

Κοινοποίησέ το »


Δοκιμάζουμε την έκδοση με τον 1.500άρη Ecoboost κινητήρα των 150 ίππων και περνάμε αρκετές μέρες πίσω από το τιμόνι του για να μην μας ξεφύγει τίποτα. Η τρίτη γενιά του Kuga πέφτει στην μάχη της πιο απαιτητικής κατηγορίας έχοντας μία φαρέτρα εντυπωσιακά γεμάτη.
 
Αποτινάσσει την κλασική macho SUV τετραγωνισμένη αισθητική
Δεν παρουσίασε απλά μία γενιά που θα συνέχιζε τις γραμμές της προηγούμενης. Η τρίτη γενιά του Kuga φέρνει εντελώς νέο αέρα, σπάζοντας το μέχρι τώρα macho σχεδιαστικά πρωτόκολλο των SUV. Επιλέγει να αφήσει εντελώς τα τετράγωνα σχήματα και να υιοθετήσει μία πιο στρογγυλεμένη αισθητική που ταιριάζει περισσότερο στις σύγχρονες απαιτήσεις των αγοραστών και θα δείξει ένα πιο προσιτό πρόσωπο. Πατώντας πάνω στη νέα πλατφόρμα C2 της Ford, αγγίζει τα 4.614χλστ. σε μήκος, τα 1.883 χλστ. πλάτος αλλά και 191 χλστ. απόστασης από το έδαφος, την ώρα που ελάφρυνε κατά 90 κιλά. Νέα εμφάνιση, νέες μεγαλύτερες διαστάσεις και μικρότερο βάρος, δείχνουν ότι αυτή η γενιά δεν ήρθε για να παίξει, αλλά για να κερδίσει και τους πιο απαιτητικούς.
 
Εσωτερικό: Καλό μου Focus πώς μεγάλωσες
Ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου Kuga είναι μία πιο ευρύχωρη και εξίσου ποιοτική μεταφορά της καμπίνας που συναντήσαμε στο ομόσταυλο Focus. Πολύ καλά και μαλακά υλικά έχουν χρησιμοποιηθεί στο μεγαλύτερο μέρος, ενώ σωστή συναρμογή και premium υφή ολοκληρώνουν την εσωτερική εικόνα. Τεχνολογικό highlight είναι η στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών στο πάνω μέρος του ταμπλό η οποία υποστηρίζει το σύστημα πολυμέσων SYNC3 και διαθέτει πληθώρα λειτουργιών που θα αναλύσουμε λίγο παρακάτω. Πολύ καλή ηχομόνωση και ακόμα καλύτερη θέση οδήγησης που προσφέρει άριστη περιφερειακή ορατότητα στον οδηγό, σε κάνουν να το λατρέψεις, πριν ακόμα διανύσεις τα πρώτα μέτρα.

Χώροι: Από τα πιο ευρύχωρα
Όπως είπαμε και παραπάνω, το νέο Kuga μεγάλωσε σε όλες τις διαστάσεις του μη αφήνοντας ανεπηρέαστο και το μεταξόνιο, το οποίο «πήρε» 20 επιπλέον χλστ. ¶μεσο αποτέλεσμα αυτού είναι να υπάρχει ακόμα μεγαλύτερος χώρος για τα κεφάλια και τα γόνατα των επιβατών ( όχι πως και πριν υπήρχε ο παραμικρός περιορισμός) ενώ δεκάδες καλά κρυμμένοι χώροι αποθήκευσης θα φροντίσουν να σας λύσουν τα χέρια. Τέλος, το πορτ-παγκάζ μεγάλωσε ακόμα περισσότερο στα 475 λτ. τα οποία με μία μικρή παραχώρηση από πίσω καθίσματα, μπορούν να μετατραπούν σε 645λτ. με δυνατότητα hands-free ανοίγματος.
Κινητήρας-Επιδόσεις: Πρόθυμος ο κινητήρας στις ορέξεις του οδηγού
Το νέο Kuga έρχεται με κινητήρες για όλα τα γούστα και όλες τις ανάγκες. Η λίστα περιλαμβάνει βενζίνης, πετρελαίου, ήπια υβριδικούς αλλά και plug-in diesel. Το μοντέλο που δοκιμάζει εξοπλίζεται με τον 3κύλινδρο 1.500άρη Ecoboost απόδοσης 150 ίππων και 240 Nm ροπής από τις 1.600σ.α.λ. Οι τεχνολογίες που συγκεντρώνει το μοτέρ επάνω του γίνονται κατανοητές από τον τρόπο που «τραβάει» από τις πολύ χαμηλές στροφές, την ώρα που δεν φανερώνει στιγμή την 3κύλινδρη φύση του. Διαθέτει επιλογές παραμετροποίησης της οδήγησης ενώ οι επιδόσεις του μεταφράζονται σε 0-100 στα 9.4 δευτ., τελική κοντά στα 190χλμ.ώρα  και μέση πραγματική κατανάλωση στα 8λτ./100χλμ.

Οδική συμπεριφορά: Ένα πραγματικά fun to drive μικρομεσαίο SUV
Ελαφρύτερο, φαρδύτερο και με νέα πλατφόρμα. Το συγκεκριμένο τρίπτυχο της επιτυχίας για το νέο Ford Kuga το κατατάσσει σε ένα από τα πιο ευχάριστα οδηγικά μικρομεσαία SUV. Καταφέρνει να δώσει πραγματικά τόνους σιγουριάς στον οδηγό, την ώρα που θα λέγαμε πως περισσότερο θυμίζει ένα υψηλό Focus παρά ένα μοντέλο της κατηγορίας του. Αρχοντική θέση οδήγησης, καλοδουλεμένη ανάρτηση  και πίσω πολλαπλοί σύνδεσμοι δημιουργούν άριστη άνεση στο εσωτερικό, την ώρα που ο οδηγός του μπορεί να το πιέζει, και εκείνο να υπακούει. Ουδέτερο και με συγκρατημένες κλίσεις δημιουργεί ευχάριστες αντιδράσεις σε μία κατηγορία που συνήθως τις παραμερίζει με στόχο την υψηλότερη άνεση. Εδώ συνδυάζονται και τα δύο στον υπερθετικό βαθμό, ενώ για light χωμάτινες περιπέτειες, τα 190χλστ. απόστασης από το έδαφος θα τις επιτρέψουν με αρκετή άνεση.
 
Συμπέρασμα
Η νέα τρίτη γενιά του Kuga δεν άφησε τίποτα στην τύχη. Τεχνολογικά άρτια με κινητήρες για κάθε ανάγκη και προσιτή τιμή, έχει κάθε δικαίωμα να ιδρώνει τους πρώτους της κατηγορίας. Τον λόγο τώρα έχει το αγοραστικό κοινό