autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Crossover στοιχειά, 8αρα οθόνη και 1.360χλμ αυτονομία

Crossover στοιχειά, 8αρα οθόνη και 1.360χλμ αυτονομία

Διαβάστηκε από 354381 αναγνώστες - 20/8/2022

Με τη μέση κατανάλωση να στοιχίζει λιγότερο από 8 ευρώ/ 100 χιλιόμετρα και συνολική χωρητικότητα ρεζερβουάρ 90 λίτρων, το Dacia Sandero με  το 1.000αρι turbo κινητήρα και το κιτ υγραεριοκίνησης, υπόσχεται τεράστια αυτονομία με χαμηλό κόστος.

Κοινοποίησέ το »


To Sandero Stepway, η crossover έκδοση του δημοφιλούς μικρού της εταιρίας, αναβαθμίστηκε ποιοτικά και τεχνολογικά, ακολουθώντας τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της Dacia. Το Sandero πατάει σε μια σύγχρονη και πιο άκαμπτη πλατφόρμα που του δίνει νέες δυνατότητες και επιπλέον οφέλη. Με δυνατά του χαρτιά την ευρύχωρη καμπίνα του, την άνετη ανάρτηση του και την οικονομική του τιμή το μοντέλο της Dacia κοιτάει τον ανταγωνισμό στα μάτια, όντας ένα από τα πιο συμφέροντα crossover.

 Γεμάτο με crossover λεπτομέρειες και χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα
Το αμάξωμα του Sandero έχει εντυπωσιακό σχεδιασμό, με ρευστές γραμμές που ξεφεύγουν από τη λιτή κι ανιαρή εικόνα, που μας είχε συνηθίσει η εταιρία τα προηγούμενα χρόνια. Το εμπρός μέρος τονίζει τον crossover χαρακτήρα του αυτοκινήτου,  χάρη στη μάσκα νέας σχεδίασης και τα φωτιστικά σώματα LED με το γραφικό τύπου Υ, που είναι το σήμα υπογραφής της Dacia. Στο προφίλ του αυτοκινήτου ξεχωρίζουν τα τονισμένα προστατευτικά «φρύδια » των φτερών, ενώ πίσω συναντάμε τα ολοκαίνουργια φωτιστικά σώματα, επίσης με το χαρακτηριστικό σχήμα Υ, τον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και την πόρτα του χώρου αποσκευών που πλέον φέρει ενσωματωμένο το κουμπί ανοίγματος. Η αυξημένη απόσταση από το έδαφος, οι ποδιές, τα πλευρικά προστατευτικά και οι αρθρωτές μπάρες οροφής δηλώνουν με τον πιο εμφατικό τρόπο τον περιπετειώδη χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Με 8αρα οθόνη  και ποιοτικά πλαστικά
Ο εσωτερικός διάκοσμος του Sandero είναι άκρως πρακτικός και λειτουργικός, με την ποιοτική του αναβάθμιση να είναι αισθητή και τη συναρμογή πάρα πολύ καλή. Πίσω από το τιμόνι συναντάμε δυο αναλογικά όργανα και στη μέση μια οθόνη LCD, που δίνουν στο οδηγό όλες τις πληροφορίες.  Στη μέση του ταμπλό βρίσκουμε  το σύστημα infotainment, με  οθόνη αφής 8 ιντσών και δυνατότητα σύνδεσης με  Apple CarPlay ή Android AutoTM μέσω καλωδίου. Το εσωτερικό σφύζει πρακτικότητας, με μικροθήκες διασκορπισμένες σε διάφορα σημεία και extra επιπλέον χώρο κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο. Το Crossover μοντέλο είναι ιδιαίτερα ευρύχωρο για τα δεδομένα της κατηγόριας και μπορεί να φιλοξενήσει άνετα μια τετραμελή οικογένεια.  Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών ξεκινάει από τα 410 λίτρα με τα πίσω καθίσματα σε όρθια μέση και φτάνει στα 1.455 λίτρα με τα καθίσματα αναδιπλωμένα, με τη μόνη «παραφωνία» να είναι το κατώφλι φόρτισης, που είναι σχετικά ψηλό.

Αυτονομία έως 1360 χιλιόμετρα
Κάτω από το καπό του  Sandero Stepway της δοκιμή μας βρισκόταν ο βενζινοκινητήρας 1.000 κυβικών TCe, που ενσωματώνει κιτ υγραεριοκίνησης. Η απόδοση του κινητήρα διαφέρει ανάλογα το καύσιμο που επιλέγει ο οδηγός να κινηθεί, με 91 ίππους να είναι διαθέσιμοι στη βενζίνη και 100 στο υγραέριο. Η εικόνα των επιδόσεων είναι σαφώς βελτιωμένη όταν ο οδηγός χρησιμοποιεί το LPG, που σε συνδυασμό με την καλή κλιμάκωση του 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου προσφέρει ικανοποιητικές ρεπρίζ. Η κατανάλωση είναι ένα από τα όπλα του συγκεκριμένου κινητήρα, αφού δεν ξεπερνάει τα 6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, όταν δουλεύει με βενζίνη και τα 7,5 λίτρα/100 χλμ όταν είναι ενεργοποιημένο το υγραέριο. Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι ότι η συνολική αυτονομία και των δυο ρεζερβουάρ (50 λίτρα βενζίνης, 40 λίτρα LPG) μπορεί να ξεπεράσει τα 1.360 χιλιόμετρα.
 
Προσανατολισμένο στην άνεση και στην ασφάλεια
Το μικρό Crossover της Dacia είναι προσανατολισμένο καθαρά στο τομέα της άνεσης. Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης και η μεγάλη της διαδρομή υπόσχονται ότι θα περάσουν απροβλημάτιστα και ακούραστα πάνω από οποιαδήποτε ανωμαλία συναντήσουν, χωρίς να περάσουν ενοχλητικοί θόρυβοι στη καμπίνα. Η ποιότητα κύλισης είναι σε ικανοποιητικό επίπεδο, παρόλο που η ηχομόνωση δεν μπορεί να κρατήσει ικανοποιητικά μακριά τους αεροδυναμικούς θορύβους, όταν το κοντέρ περάσει τα 120 χιλιόμετρα/ώρα. Οι κλίσεις κάνουν την εμφάνιση τους όταν το Sandero αρχίσει να κινείται σε πιο γρήγορους ρυθμούς, με  την αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης να μην αφήνει μεγάλα περιθώρια παιχνιδιού. Σε βατούς χωματόδρομους θα κινηθεί με ασφάλεια και άνετα, χάρη στα 20 εκατοστά που το χωρίζουν από το έδαφος.

Συμπέρασμα
Το Dacia Sandero Stepway είναι πραγματικά ένα value for money crossover αυτοκίνητο, αφού με τιμή κάτω από το ψυχολογικό όριο των 15.000 ευρώ, προσφέρει αρκετά τεχνολογικά στοιχεία, εντυπωσιακή εμφάνιση και εξαιρετική οικονομία-αυτονομία χάρη στο σύστημα LPG.