autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
Υβριδική κατανάλωση, απαράμιλλο στιλ

Υβριδική κατανάλωση, απαράμιλλο στιλ

Διαβάστηκε από 354163 αναγνώστες - 20/8/2022

Μηδενικά τέλη, κατανάλωση 5.1lt/100χλμ, ευελιξία και φυσικά απέραντο στιλ. Το υβριδικό Fiat 500 τα έχει όλα και συνεχίζει να σπάει ταμεία!

Κοινοποίησέ το »


Τα καλά αρώματα μπαίνουν σε μικρά μπουκαλάκια. Αυτή την πασίγνωστη φράση πρεσβεύει άριστα το Fiat 500 το οποίο καταφέρνει να ξεχωρίζει παρά τις λιλιπούτειες διαστάσεις του. Με εντυπωσιακά χρώματα διαθέσιμα για να διαλέξετε, στηρίζει τις όμορφες καμπύλες τους, τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα και εφοδιάζεται με το ανάλογο hybrid logo, το οποίο είναι και το μόνο στοιχείο που προδίδει την έκδοση του. Η ηλιοροφή είναι μία ευχάριστη πινελιά, ενώ είναι μαγικός ο τρόπος με τον οποίο μαγνητίζει τα βλέμματα των γυναικών, ειδικά στο όμορφο και απαλό χρώμα του μοντέλου δοκιμής. Για τα τυπικά να αναφέρουμε πως είναι το μοναδικό μοντέλο που από το 2007 όπου και πρωτοπαρουσιάστηκε, δεν έχει αλλάξει σπιθαμή την εμφάνιση του, δείχνοντας πως μία καλή συνταγή δεν την νοθεύεις.

Σούπερ μοντέρνο αλλά με ρετρό στοιχεία
Το Fiat 500 καταφέρνει, ίσως καλύτερα από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο, να εκμοντερνίσει με τέτοια μαεστρία διάφορα ρετρό στοιχεία. Κοιτάτε τους  διακόπτες του a/c και μεταφέρεστε στο παρελθόν. Κοιτάτε μετά την όμορφη οθόνη στον πίνακα οργάνων που σας ενημερώνει ακόμα και για την κατάσταση των μπαταριών και μεταφέρεστε απευθείας στο 2020. Φυσικά η πιο hi-tech πινελιά είναι η οθόνη αφής ψηλά στο ταμπλό η οποία είναι πολύ εύκολη στον χειρισμό αλλά και στην συνδεσιμότητα. Μεγάλο αλλά flat bottomed τιμόνι, λεβιές ταχυτήτων σε υψηλή θέση και μεγάλο παρμπρίζ, συνθέτουν τον θρόνο του οδηγού, στον οποίο δεν πρόκειται να λείψει τίποτα. Στον τομέα των χώρων, οι δύο μπροστινοί θα είναι ιδιαίτερα άνετοι σε κάθε μετακίνηση, κάτι που δεν ισχύει για πιθανό επιβάτη στα πίσω καθίσματα. Ο χώρος αποσκευών αρκετά μικρός στα 185λτ. με ψηλό κατώφλι φόρτωσης.

Εντυπωσιακά οικονομικό σύνολο με εξαιρετικό S&S σύστημα
Κάτω από το μικρό καπό του ανανεωμένου Fiat 500 συναντάμε την τελευταία λέξη της τεχνολογίας από την ιταλική φίρμα. Ένα 3κύλινδρο μπλοκ με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό και εντυπωσιακά υψηλή σχέση συμπίεσης στα 12:1. Το συγκεκριμένο σύνολο αποδίδει 70 ίππους και 92 Nm ροπής, και ακριβώς δίπλα του υπάρχει μία γεννήτρια αλλά και μία μπαταρία λιθίου με 11 αμπέρ. Η δύναμη της ισοδυναμεί με 5 ίππους και εκτός από το να παρέχει ενέργεια σε περιφερειακά συστήματα και κατά την επιτάχυνση, δίνει τη δυνατότητα στο θερμικό μοτέρ να σβήνει σε ταχύτητες κάτω από 30χλμ./ώρα εάν βάλετε νεκρά στο κιβώτιο. Μιας και αναφερθήκαμε στο κιβώτιο, είναι 6άρι, ενώ στο τομέα των επιδόσεων μπορεί να χρειάζεται 15δευτ. για το 0-100, όμως πετυχαίνει πραγματική κατανάλωση ακόμα και σε τρομερή κίνηση, στα 5.1λτ./100χλμ. Αυτό που μας έκανε τρομερά θετική εντύπωση, είναι ίσως η καλύτερη λειτουργία του συστήματος Start/Stop που έχουμε δει στην κατηγορία. Το μοτέρ σταματάει πριν ακόμα ακινητοποιηθεί πλήρως, ενώ παίρνει ξανά μπρος (διαδικασία που αναλαμβάνει εξολοκλήρου το υβριδικό σύστημα) αστραπιαία, με το που ακουμπήσετε τον συμπλέκτη.
 
Ευέλικτο, ιδιαίτερα σταθερό και με ψηλή θέση οδήγησης
Αμέσως μόλις βολευτείς στην θέση του οδηγού, θα παρατηρήσεις πως είσαι αρκετά ψηλά και έχεις τον απόλυτο έλεγχο του οχήματος. Εάν κάνεις πολλές μανούβρες, θα εκτιμήσεις τόσο τις μικρές διαστάσεις του, όσο και το κουμπί City το οποίο ελαφραίνει πολύ το τιμόνι. Το Fiat 500 είναι εξαιρετικά σταθερό για μίνι και φιλτράρει πολύ καλά τις ανωμαλίες του δρόμου. Φυσικά δεν είναι φτιαγμένο για ταξίδια και χώμα, όμως εντός πόλης θα κινηθεί με ζηλευτή ευκολία αλλά και άνεση. Εάν εξαιρέσουμε την μερικώς περιορισμένη προς τα πίσω ορατότητα, δεν βρίσκουμε άλλο αρνητικό σε ένα καθαρά αστικό, μοντέρνο και στιλάτο αυτοκίνητο πόλης.
 
Συμπέρασμα
Η υβριδική έκδοση του Fiat 500 ρίχνει ακόμα παραπάνω την κατανάλωση, ενώ του δίνει ένα επιπλέον boost στις χαμηλές στροφές. Το συνιστούμε ανεπιφύλακτα. Προσοχή όμως, μπορεί να το ερωτευτείτε ακόμα και με ένα test drive