autoagora.gr logo
TEST ΣΥΝΕΡΓΕΙΩΝ ΤΙΜΕΣ LEASING SHORT VIDEOS
«Αυτοκαταστροφική» η κατάργηση των θερμικών μοντέλων λέει η Meloni

«Αυτοκαταστροφική» η κατάργηση των θερμικών μοντέλων λέει η Meloni

23/9/2024

Χωρισμένη στα δύο η Ευρωπαϊκή Ένωση
Στόχος η μείωση των ρύπων κατά 55% ως το 2030
Η Ιταλία θέλει επανέλεγχο των στόχων της Ε.Ε. μέσα στο 2025
Διατηρεί και «μέτωπο» κατά της Κίνας

Χωρισμένη στα δύο η Ευρωπαϊκή Ένωση

Οι διαβουλεύσεις εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με το μέλλον της ηλεκτροκίνησης κρατούν καλά. Η Γηραιά Ήπειρος έχει διασπαστεί σε υποστηρικτές και αντίθετους σχετικά με τα μέτρα περί της οριστικής απαγόρευσης των μοντέλων που αξιοποιούν κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, με κάποιες από τις αντίθετες φωνές, να είναι αρκετά πιο «θερμές». Μια από αυτές και η πρωθυπουργός της Ιταλίας, Giorgia Meloni, η οποία δεν χάνει ευκαιρία να διατυμπανίζει την αντίθετή της άποψη ως προς την κατάργηση των θερμικών μοντέλων, χαρακτηρίζοντας την ενέργεια ως «αυτοκαταστροφική».

Στόχος η μείωση των ρύπων κατά 55% ως το 2030

Τον περασμένο Μάρτιο, οι χώρες της Ε.Ε. ενέκριναν τον νόμο που απαιτεί από όλα τα νέα αυτοκίνητα να έχουν μηδενικούς ρύπους άνθρακα από το 2035, αλλά και την μείωση των εκπομπών αυτών κατά 55% έως και το 2030. Αν και ανώτερος στόχος είναι η επιτάχυνση της ανάπτυξης των ηλεκτρικών μοντέλων και της κυκλοφορίας αυτών στους δρόμους της Ευρώπης, η κατώτερη του αναμενόμενου πορεία των πωλήσεών τους, ώθησε τις εταιρείες στην μείωση παραγωγής αυτών των μοντέλων.

Η Ιταλία θέλει επανέλεγχο των στόχων της Ε.Ε. μέσα στο 2025

Ας δούμε όμως τι δήλωσε η ίδια η Ιταλίδα πολιτικός σε μια προ ολίγων ημερών ομιλία της στη Ρώμη: «Η απαγόρευση στους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035 κι έπειτα είναι ένα από τα πιο κλασσικά παραδείγματα αυτοκαταστροφικής προσέγγισης. Το να ακολουθήσει ο βιομηχανικός τομέας την οικολογική μετάβαση δεν μπορεί να σημαίνει τη διάλυση ολόκληρων τομέων». Η στάση της χώρας υποστηρίζει την αξιολόγηση της κατάστασης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή σχετικά με την πρόοδο των στόχων, θα πρέπει να εκτελεσθεί στις αρχές του 2025 και όχι του 2026, όπως προβλέπεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Διατηρεί και «μέτωπο» κατά της Κίνας

Πέραν της σταθερής πίστης της στα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η Meloni στέκεται απέναντι και στην κινεζική επέκταση στην Ευρώπη. Πραγματικά, η Ιταλίδα πολιτικός έχει πολλάκις ξεκαθαρίσει την εναντίωσή της σε οτιδήποτε αφορά την επέκταση των εταιρειών εκ Κίνας τόσο εντός της Ιταλίας, όσο και στην ευρύτερη Ευρώπη: «Δεν υπάρχει βούληση από την μεριά μου να διευκολύνω την κινεζική επέκταση στην Ιταλία ή την Ευρώπη». Τι κι αν έχουν περάσει σχεδόν δύο έτη από τότε, η πλεύση που έχει πάρει η ιταλική κυβέρνηση δεν φαίνεται να αλλάζει σε πιο φιλο-κινεζική ρότα. Ίσα - ίσα που η «πρώτη κυρία» της Ιταλίας, φαίνεται να πρωτοστατεί στην προσπάθεια «δημιουργίας φωνών» υπέρ των κινητήρων εσωτερικής καύσης εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ακολουθήστε το Αutoagora στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε